První sezóna Diabla IV nepřináší nic podstatného
-
Diablo je zábava jen , když se hraje hardcore jinač to je nuda . V HC o něco jde a jedeš to že nesmíš chcípnout dělat chyby atd..jak hraješ normal tak to je prostě nuda nedáváš si pozor nic chcípneš víš že prostě se resneš a jedeš dál..HC je jiná káva o hodně jiný zážitek máš 100x lepší pocit ze hry a je to prostě lepší hra hrát na HC než normal doporučuji všem co hrají normal , aby přešli na HC ...je to fakt 100x lepší zážitek a nakonec hra samotná je jiná a lepší. A nejlepší je hrát ze startu ve full partě tak překousneš nudný start a rychleji expíš.
-
jo, přesně. Osa a různé svazky ochrany autorů platí polikům různé lobby a tak mají zákony v jejich prostěch. Obyčejní lidé hrajou až 2. housle,
-
Ano a take chybi jakakoliv smysluplna pravni ochrana spotrebitelu v ramci softwaru. Zakony jsou zastarale a spis site na miru korporacim a ruznym pochybnym spolkum typu OSA.
-
Zrovna problém v Sony bych neviděl. Problém je v lidech.
Jednak lidi neustále předobjednávají a nakupují Day 1, i když neví o (ne)kvalitách hry. A garantuji ti, že 99% z těch lidí nepožádá o Refund, i když se ukáže, že hra je špatná. Ti lidé radši budou plakat na fórech místo toho, aby to ukázali na peněžence.
-
Presne. Dokud budou lidi delat predobjednavky a firmy jako sony nebudou chtit vracet penize (jako to dela steam) tak se nikam nehneme. Lhani se stalo normou a slibem nezarmoutis. Bohuzel takova je doba.
-
Za málo. Když zadáš TQ 2, píšou o tom i jiné české herní weby. Poslední datadisky byly super, akorát se mi zdálo, že sílá a hpčka monster byla 100 centně overpower. I když jsem si vytvořil postavu s levelem 70 a udělal slušný build, u obyčejných zvířat jako byly velké želvy jsem se zdržel třeba 5-6 minut v jednom souboji. Nicméně jsem viděl i nějaký návod, jak to odladit. Nicméně Atlatis is severské země určitě skvěle doplnily původní místa. :) TQ beru asi jako nejlepší klon Diabla II. Ačkoliv spousta lidí přísahá např. na Sacred. ARPG mám hodně rád, ale musí mně zaujmout, jinak zkouším další.
-
o Grim Dawn 2 zase nevím nic já. Možná, že právě paradoxně prostředí Grim Dawn je pro markeťáky méně oslnivé než antika a mytologie TQ. A přeci jen, mnoho lidí vzpomíná spíše na TQ, Grim Dawn 1 měl být také původně druhý díl TQ. Ale asi vyšuměl stejně jako Van Helsing a Victor Vran. Ale spíš bych to viděl na úprk k Diablům, PoE a Lost Ark.
-
Ja som nepostrehol ani jednu hru s týchto, že by mali mať pokračovanie?
Nie je to len dáky zartík?
-
Tak hlavně, že se ti D4 líbí.
-
Nepleteš si to náhodou s Grim Dawn2 jelikož tyto dvě hry dělalo stejně studio.
-
Wow Dakujem. To je super správa. TQ som ako dieta miloval a vyrastal na tom. Super info a teda screen je super tak verím, že to vyde lebo jednotka bola super
-
Pokud se nic nezměnilo, vyvíjí ho mnichovské studio Grimlore Games a datum vydání je naplánováno na příští rok. Projekt nese název Minerva a je z toho tady tento screen:
https://imgur.com/BBAQVwO
-
Samej uplakánek tady
-
Možno mi niečo uniklo ale kde si prišiel na to, že sa robi nový Titán Quest 2??
-
Tak samozřejmě by to mohlo být lepší. Ale tak dlouho dokud lidi budou kupovat ty nedodělané hry, tak dlouho to budou vývojáři nadále vydávat. Dokud se sypou prachy, tak nemají nic potřebu měnit.
-
S Diablem jsem si dal pauzu někdě ve druhém aktu. Teď jsem rozjel sezónu a bavím se. Samozřejmě na vyšší obtížnost, aby to mělo smysl. Až vyjde PoE, dám mu přednost. To hraji od prvních bet a líbí se mi práce Grinding Gear Games. Je fajn, že si může každý vybrat. Pak je tu ještě Grim Dawn a snad se podaří udělat kvalitní Titan Quest II. Pro řecké báje a jiné mytologie mám slabost. Rozhodně bych se nebránil ARPG ze světa Zaklínače nebo LOTR. Kdo chce trošku i Dark Souls, ať zkusí Examinu nebo Achillea.
-
Nejlépe situaci v D4 popsal Bejk, nemůžeme Vám zvětšit stašky, protože by nám to nezvladly naše servery, miliardová společnost, kde se na vývoji podílí tisíce lidí a oni výdaj takový paskvil, obsah první sezóny také o ničem, end game prakticky žádný a vývoj hry více než 7 let, cena hry nadstandardní včetně všeho v shopu, a vývojáři, balance hry katastrofa a my víme že to neděláme dobře, ale někdy v budoucnu to změníme, jakoby tahle společnost neměla více než 20 let vývoje zkušenost a začínala od nuly.
-
Monster projekty lepené z několika desítek až stovek týmů, byčované k co nejrychlejšímu vydání pro úsporu peněz a lepší profit, nemůže vézt k bezchybnému slepenci.
Může nás to štvát sebevíc ale lepší to nebude, dovedu si představit, že by stím testování za pomoci AI mohlo zahýbat, ale zatím se do toho nikdo moc nehrne, peněz generují dost i bez těchto investic.
-
A ja naopak nedokazu pochopit proc hra nemuze byt funkcni a odladena v den vydani. Tohle nejsou malinkaty firmy vyrabejici ptaci budky nekde v garazi ale mega korporace s obrovskymi, financnimi moznostmi a tisicovkami zamestnancu.
-
Každý datadisk Warcraftu přijde přesně s podobnou dočasnou vychytávkou, která je do dalšího datadisku zrušena nebo nerfnuta do šedých čísel, takže bych se vůbec nedivil kdyby se to stalo standartem i v sezónách diabla.