Přejít na výpis diskuzí
První záběry z Rage 2 ukazují olověné peklo plné mechů, bláznů a obrněných aut
15.5.2018 | Václav Pecháček
44 příspěvků
-
Mám velký strach. Jedničku dělalo ID a ta ten openworld dobře pojala, jenže teď na to pracují ti vejškrabci z Avalanche a když si vzpomenu na Mad Maxe, tak mě píchá u srdce, protože čmuchám hromadu copy-paste obsahu ala Ubisoft, čemuž se jednička pod taktovkou ID úspěšně vyhnula.
A vůbec se mi to nelíbí... -
-
Ale id tiež na tom pracujú spolu s Avalanche.. podľa mňa zbrane, streľbu a AI nepriateľov majú na starosti id a open-world majú zas Avalanche, čo je podľa mňa fajn, lebo originál mal super gameplay ale svet bol dosť nudný
-
ten id4tech byla pekna blbost, ty textury tamn doskakovali jeste pul roku po vydani, celkove to zakapalo na tom enginu, jinak napad dobry. kazdopadne dynamika akce bude v tomto engine lepsi, o atmosfere bych uz trochu pochyboval
-
-
Rage 1 byla dobrá hra, ale tohle bude zřejmě zhovadilost pro děti, hnus.
-
-
Kašlete na Rage, byl oznámen STALKER 2!!! *14* *14* *14*
-
-
Kašlete na všechny hry! Jiná hra je oznámena!
Wtf? Proč? To není možné hrát víc her než jednu? *7* -
-
Reaguješ takto nesmyslně i v reálu, nebo jen na fórech?
-
-
Čím dává smysl originální příspěvek:
"Kašlete na Rage, byl oznámen STALKER 2!!!" ?
Ty hry nemají zásadně moc společného (jedno je atmosférický survival a druhé je frenetická akce, takže čím je to relevantní informace? Navíc, jak jsem se snažil naznačit - proč bych měl "kašlat" na jednu hru jen proto, že byla oznámena jiná hra? Co mě omezuje v tom zkusit ty hry obě? -
-
Pokud jsi po prvním příspěvku nepochopil, že to není myšlený smrtelně vážně, bylo to divné. Pokud jsi to nepochopil ani teď, není s tebou něco v pořádku. Vážně jsi takový umouněný hlupáček?
-
-
-
Ne
-
-
jsem si cvrkl do trenek
-
Zrovna včera jsem na gogu koupil CoP a zas to rozehrál, už jsem prozkoumal všechny vrtulníky a dorazil do Janova.
Zkoušel jsem ten mod Misery 2, a po pravdě jsem totálně zhnusenej, po třech hodinách to letělo z disku. Spousta nových itemů, které k ničemu nejsou, třeba systém opravování předmětů limitovanej celkovým % údržby je šílený ... jezení nebo pití čehokoli vypadá jako bug, elitní voják neumí chodit zatímco žere salám? ... dobré zbraně jsou v zóně vzácné, takže když přinesete vendorovi sniperku i když na 50%, tak ji nekoupí? ... "challenging" je to tak akorát tak protože o 50% snížili damage hráčových zbraní a nepřátelům přidali 500% zdraví (nepřeháním, bandita v černým plášti přežije zásah z blízka brokovnicí do zad, myslel jsem že tyhle manýry umělého zvyšování obtížnosti jsou v dnešní době tabu), oprava zbraně stojí 40 litrů a to i když přinesete opravovací kit ... nerozumím tomu proč se nad tím paskvilem může někdo rozplývat. Módu dávám 2/10. 2 za nápady, které se mi líbí, ale složitost a provedení z toho dělá hru, kterou prostě nechci hrát, protože to už není zábava.
Na druhé straně tu je český mod DATASTOR (googlit Altera Stalker), který hru posouvá správným směrem. Stáhnete 2 soubory a přetáhnete 1 složku. Jeho aplikací si zvolíte obtížnost, jakou chcete mít a DÁVÁ TO SMYSL. Dokonce je tam implementovaná i AtmosFear, který vykreslí parádní scenérie sám o sobě. Neuvěřitelný, že jeden Čech udělá lepší práci, než celej tým, kterej na to měl takovou spoustu času a úplně jiný finanční možnosti ... tohle je věc, na kterou bychom měli být hrdí :) -
-
naprosty suhlas. tiez som nad tym krutil hlavou, skusal to dvakrat s casovym odstupom a proste ne. kazdopadne odporucam celkom este mod Call of Chernobyl. prepaja mapy zo vsetkych troch STALKER hier a je na to aj slusne mnozstvo addonov.
-
-
Ten znám, ale ještě jsem nezkoušel. Dík, v budoucnu zkusím :)
-
-
-
To je nějakej hoax ?? *7*
-
Fakt že jo. To jsem nečekal. Doufám, že budou mít dost prachů na to, to dodělat a vydat.
-
-
Neodsuzoval bych hru dopředu. Trailery umí často dost mást jen pro to, že někdo se rozhodnul, že marketing bude vedený v určitém duchu, ať už má být výsledný produkt jaký chce. A sestříhat zběsilou barevnou akci není těžké. Dokud nevyjde ukázka s delším plynulým gameplayem, tak se nedá odhadnout nic konkrétního o celkovém dojmu.
Co mě potěšilo, tak se zdá, že výtvarná stránka se do jisté míry drží původního RAGE, což je fajn.
To spojení studií má také poměrně potenciál - Avalanche jsou dobří řemeslníci a id zase umí (nebo uměl) zaujmout a dát tomu něco navíc (byť to ne vždy funguje dokonale).
Není to nic, na co bych se zrovna těšil, ale jsem upřímně zvědavý, co z tohohle skutečně bude:) -
Pejsek a kočička dělají hru, vezmou všechny dobrý nápady z jiných her a udělají tenhle kekl *15*
-
Několikrát jsem proletěl teaser a trailer a teď se po rozboru teaseru pustím do rozboru obou pro určení obsahu hry. Bez problému se dá usuzovat z předchozího dílu, dozoru od ID a výbavy hrdiny z traileru, že hrdinovým pomocníkem bude oblek s technologiemi původem z archy (jedné z mnoha hibernačních komor po planetě uložených před pádem meteoritu pod zem) s pokročilými vylepšeními až na úrovni exoskeletu nejspíš na základě technologií od The Autority (původně vojenské organizace z před apokalypsy která měla zařídit po probuzení bezpečnost a probuzení všech lidí z Arch. V prvním díle právě z archy začínáte a technologie obleku vás doprovází celou hru resuscitačním systémem při smrti. už máme jasno s open worldem, vozovým parkem a tím že mutanti a snaha jejich zneužití z rukou The Authority bude pokračujícím tématem a z hlediska arzenálu dostupného hráči se snad budou držet základů z minulého dílu a jen budou přidávat a věci jako šipka s nanobotama umožňující ovládat na krátkou dobu nepřítele a v příhodnou chvíli ho odpálit nebo speciální munice, které výborně účinkovali proti energetickým štítům a už potvrzený bumerang z traileru byli výbornými libůskami. Tak že podle všech indícíjí, to vypadá že příběh bude navazovat a hráč se chopí člena odboje ne-li rovnou postavy z prvního dílu. Stoprocentně od avelanch bude znát na pouštích a vozech určitá recyklace z Mad Maxe a gunplay si pohlídá ID a snad to bude stejná zábava až budeme procházet arénu Mutants Bash TV.
-
-
Jestli nebudee hrát spíš za člena The Autority
-
-
Katastrofa.
-
Škoda *13*
-
kdyby tam byl Carmac tak by z toho novej Borderland nedělali.. :(
-
No já se musím přiznat, že jsem se na první RAGE hrozně těšil a po týdnu (hráno na PS3) jsem ho šel refundovat... později jsem ho ale hrál i na PC a jako jednoduchý akční výplach mi to najednou sedlo. Nějaký odklon směrem k "Borderlands stylu" mi nijak nevadí a docela ho vítám. Ukázka mi ten přerod celkem dobře prodala a jsem zvědavý, jak to dopadne... každopádně ten nově oznámený S.T.A.L.K.E.R. 2 mi udělal větší radost *1*
Bohužel už si ale s ohledem na věk a pracovní vytíženost musím hry pečlivě vybírat a nejde jen tak v kuse vypálit šest hodin.