-
Koukám, že maják bude zase bránou do Kocourkova (jen to nebude pod vodou, ale naopak vysoko na obloze). *3*
-
-
prostě komedie
-
-
Nejvíc se mi na tom líbí ty plynulý animace, to se jen tak nevidí v poslední době. *4*
-
Ten maják je asi tam samí co v bioshocku 1 že ? Takže přeci jenom je Infnite ve stejném universu.
-
-
Majú iné polohy - tento v novom BioShocku je blízko pri Novom Anglicku, pričom maják v jednotke je v Atlantickom oceáne (presná poloha 63° N, 32° W), čiže sú dosť ďaleko od seba.. ale je to pekná pripomienka na začiatok prvej časti
P.S. inak tento maják vyzerá aj dosť inak ako v prvej časti, ale na druhú stranu, tu ide o rok 1912, čiže do udalostí, ktoré sa udiali v jednotke, mohol byť samozrejme prestavaný, upravený -
kup si brýle
-
O tom majáku jsem se chtěl taky zmínit, ale bál jsem se případnejch spoilerů. Ale připadal mi minimálně zvenku úplně stejnej (možná ke vstupním dveřím vede víc schodů).
-
-
wow.. Velmi působivé *4*, snad už jenom aby jenom odladili všechny chyby a vydali to dřív než v tom dubnu *9*
-
ach. zas hentie lens flery a spinky na 'objektive'. od kedy s tym prisiel BF3 tak sa to fakt snazia napodobnovat v kazdej druhej hre - a ani z polky tak kvalitne. kazdopadne je to velmi otrepany a vtieravy efekt
-
A to jsem nestihla ještě B2 :). Minimálně do začátku prázdnin však na žádný dlouhý příběh nebudu mít čas :(((
-
pripomina mi to dishonored strestenost a zabava
-
Dal jsem si stranický závazek nekoukat až do vydání na žádné video z B:I, abych si to všechno užil až ve hře, ale je to teda HODNĚ obtížný závazek. *1* Tahle hra bude bomba, cítim to v kostech... *14* To zas bude otlačenej zadek.
-
Nebudu se dívat, nebudu se dívat, nebudu se dívat, nebudu se dívat. Musím to vydržet!
-
Nemám rád když se postava během gameplaye z ničeho nic začne samo od sebe hejbat otáčet a dělat věci, který bych normálně neuděl. Obzválášť u FPS to působí blbě a kazí to zážitek. To je ale už dneska snad všude.
I mluvení by podle mě nemělo probíhat automaticky a mělo by bejt na input.