Přejít na výpis diskuzí
Půlhodina z Mount & Blade II: Bannerlord ukazuje vylepšení na všech frontách
8.3.2016 | Aleš Smutný
42 příspěvků
-
Někdo holt rád změny pro změny. taky jsem toho názoru, že na boji opravdu není co měnit.
-
test
-
Čím bys ho vylepšil? Máš tam jednoruční zbraně, obouruční zbraně, kopí, oštěpy, luky, kuše, štíty, ... V podstatě se každý typ zbraně chová jinak a musíš se znova naučit správné načasování. Pokud by boj nechtěli od základů změnit, aby byl např. podobný tomu v Kingdom Come, tak mě moc nenapadá, čím by ho mohli vylepšit.
-
Napsal jsem vylepsit, ne rozdrbat. Combat sice funguje, ale je malo variabilni a po nejake dobe zacne nudit.
-
Proč by měli rozdrbat něco, co parádně funguje?
-
Combat me hodne zklamal. Meli hromadu casu, tolik moznosti a jedine co na nem nakonec vylepsili jsou animace. *7*
-
Jó ve Warbandu mám určitě něco přes 200 hodin, ale dlouho už jsem to nezapnul, když on ten čas pak nějak rychleji plyne =D Vzpomínám než jsem se pořádně naučil s kopím na koni. To bylo nervů =D Jó pořád jsou hry u kterých nezáleží na grafice a člověk se k nim stejně vrací. Díky chytlavosti/hratelnosti mnohé novodobé "AAA" hry by se od takovýchto her mohly hodně učit. Já se rozhodně těším.
-
Ten pocit když se podívam na tohle a na kingdom come a pravě to kingdom come vypada jako ten stary warband s prkennymi pohyby npcček
-
No tak to treba ja s timhle tvym nazorem souhlasit budu a to uplne. *3*
Vidim to uplne stejne a tohle u me bude zase zrout casu jako svina.
Stejne jako warband... -
Záleží, cos měl za koně. Opancéřovaný destrier se mi ještě o vojáka nezasekl.
-
Byl by jsi radši kdyby jen měnily vzhled a vydávali to každý rok? nechci urazit žádnou sérii, ale někde to tak chodí... Tohle aspoň bude plnohodnotné pokračování...
-
Někdo asi nebude souhlasit, ale ta hra vypadá výborně... Takhle by měl správně vypadat nový díl série: lepší grafika, rozšíření stávajících systémů a šetrná implementace nových...
-
Po stech odehraných hodinách ve Warbandu to pro mě, jakožto pro fanouška, vypadá dobře. Ale prosim vás... že bych uchcával z toho, že skoro po 6 letech od Warbandu akorát vylepšili grafiku, animace a mírně rozšířili mechanismy typu ekonomie, to teda fakt ne.
-
Osobně se mnohem více těším na tento titul než na Kingome Come. Přestože Turci ustavičně nevytrubují, jak hyper-ultra-mega realistické to bude, doposud zveřejněné materiály vypadají skvěle. I samotný soubojový systém obsažený v prvním dílu, jenž umožňuje vzájemnou interakci různých typů zbraní a bere v potaz kinetiku postav, funguje v rámci hrou prezentovaného sandboxu naprosto perfektně.
-
Natěšenost velká :)
-
Souhlas. Neni nad to, kdyz je na prvnim miste gameplay. Taky se tesim.
-
Tak to holt chodi u titulu, kde je gameplay tak skvelej, ze na grafiku kazdej kasle. Jen skoda, ze KC stoji hlavne jen na detailnich texturach a modelech (grafika je preci jen vic, nez to ;-) ).
-
Sranda. Nedavno jsem hral System Shock 2 a tohle jsem si nerikal.
-
U Warbandu mě to teda vůbec nevadilo... A přesně, grafika je dostačující... Až se tam pak bude prohánět 200 vojáku na koních - ono to dá zabrat...
-
MaB má docela slušný soubojový systém, je intuitivní a docela se s ním dá vyhrát. Je to jedna z mých nejoblíbenějších her, co se souboje týče. Navíc MaB má nejlepší boj na koni, žádná jiná hra nemá tak dobře udělaný souboj na koni. Proto se k této hře vracím dokola, protože miluji jízdu a jiná hra mi nedá solidní mechanismus boje na koni, většina her ani nemá koně nebo boj na koni a třeba takový Zaklínač 3 má dost špatný boj na koni, protože se kůň otáčí spolu s kamerou (nevím kdo si myslel, že je to dobrý nápad).