Přejít na výpis diskuzí
Působivé hrátky se světlem na videu z Arma 3
25.5.2012 | Adam Homola
50 příspěvků
-
jestli to rozběhnu na stejný sestavě, na jaký jsem rozeběh dvojku, budu šťastnej *3*
-
Když jsem si před 7 lety říkal, že si nedokážu představit hry třeba za 5, za 7 let.. V té době jsem byl hodně naivní.
-
-
v te dobe jeste konzole nebrzdily tolik vyvoj HW *2*
-
-
Kdyby to bylo video z roku 2006 tak dobrý...
-
-
zkus lepší rozlišení videa *3*
-
kdybys nebyl blbecek tak dobry :)
-
-
Graficky to vypadá moc hezky, ale obávám se toho, že vojácí budou zase tupé ovce a hra bude prolezlá bugama. Snad to tak nebude :)
-
Nevím jestli to je nedokonalostí HW,ale proč u her je v noci pokaždé venku tma jako v hrobce?To samé u toho policejního auta.Přece normálně není osvětleno pouze tam kam svítí,ale trochu je vidět i okolo.
Rozhodně,ale v noci venku kde jsou vidět hvězdy a měsíc není tma,že není vidět prostě nic,ani velká překážka.Naopak je vidět dobře. -
-
Ono záleží na "dni" ve kterém se hra nacházela, mohl být třeba nov a měsíc nemusel být vůbec vidět, protože Arma nesimuluje pouze cyklus den/noc, ale taky pohyb země, pohyb měsíce, konstalaci hvězd atd. V editoru si vždycky můžete nastavit jaký chcete čas, den, měsíc i rok.
-
-
:) Takže kdyby si odpustili dynamické hvězdárium , mohla se hra už dříve lépe hýbat .... No to už stojí za zvážení ne ?
-
-
Co prosím? *3* Jen tím, že se jednou za relativně dlouhou dobu (určitě ne častěji než jednou za minutu, ale klidně mě opravte) posune hvězdná textura sky-domu, tak se dramaticky zpomaluje hra? Ale jistě! *5*
-
-
-
a) pokud máš lokální světelný zdroj (světlice, auto přímo proti tobě), tak okolo vidíš prd, anžto jsi oslněn, a dále nějakou minutku trvá, než se oko přizpůsobí větší tmě.
b) dobře je v noci vidět jen pokud je měsíc alespoň na půl cestě k úplňku
c) garantuji ti, že v noci v lese se můžeš orientovat jen podle nebe, kdy hvězdičky prosvítají nad stromy.
a ne, hardwarem to není už přes dobrých deset let. -
-
Máš pravdu,na oslnění jsme zapomněl.
-
-
mne sa to zdá vporiadku, máš dobre nastavený monitor ? u tej strelby viem rozoznať stromy v dialke a tma ako v hrobce tam nie je. A za druhé, pokial stojíš pri nejakom zdroji svetla, nehovoriac o reflektoroch auta, tak okolitá krajina sa ti skutočne javý prakticky čierna, keďže tvoj zrak sa nedokáže na tmu adaptovať a máš zúžené zreničky.
-
-
Přišlo mi,že je tam prostě moc tma.Jak střílí z vozidla tak by to mělo osvětlit i část toho vozidla ne?Přece je to velký zášleh.Nejsem si jist,to se pouze domnívám.
Monitor mám možná špatně nastaveny.Nastavoval jsem to tak aby v noci moc nesvítil :) Takže jestli je špatně nastaven tak budu vděčný za radu.
Brightness 60
Contrast 30
Gamma 0 -
-
vzhledem k tomu, že je každý monitor jiný a tyhle veličiny jsou relativní, tak ti moc neporadíme. obecně zvyš kontrast a světlost, případně ve hře vytáhni gammu.
-
ano máš ho špatně nastavený.
já mam:
brigtness 90
Contrast 70
Gamma -50 -
-
proc by mel mit spatne :) .. ja mam pracovni na grafiku:
brightness: 42
contrast: 50
gama: standardnich 2.2
a je to nakalibrovane spravne :)
... jas blizici se 90% znamena bud prilis jasny, nebo vysviceny monitor, levny panel, CRTecko, dalsi nastaveni jasu v ovladacech grafiky, nebo hodne stazena gama
-
-
imho kontrast 30/100 je dost malo. skus nastavit monitor podla http://www.lagom.nl/lcd-test/
-
-
Dík konečné to je lepší.
-
-
-
-
-
plave v slapkach.
http://www.arma3.com/full/wp-content/uploads/2012/05/wai_so_tiny/3.jpg -
-
Delam to taky tak na kamenitych plazich. Protoze jsem linej si na to koupit specialni obuv. *1*
-
-
Je to komicky jak si nekteri pletou ingame s CG filmem. Kazda hra je o kompromisech. Obavam se ze pokud casem implementuji dynamicke stiny pro vsechny svetla naroste geometricky skupina hracu kery budou rvat ze je to neoptimalizovany protoze jim to komp vubec neutahne. Arma ma takove prokleti protoze kritici by z toho chteli univerzalni simulator uplne vseho.
Ale souhlasim s Mechwarriorem. Schazi tomu tmavy fleky pod vehiklama coz vypada dosti neprirozene. A to by slo udelat i jednoduse promitanou texturou jak to delaji i starsi zavodni hry. -
-
A nebo je tu jeste moznost pouziti svetla se zapornou hodnotou a malym dosahem ale to by asi sezralo vic vykonu.
-
-
Jedna z mala her, kde je tma skutecne tmou a ne jen takovym serem jak je u her normalne zvykem.
-
Boze zas je to naprd.
Kdyz strili z toho kulaku tak to vubec nema zadnej efekt , jakoze zadni okolni osvetleni z muzzle flashu a tak...zadna dynamicka svetla z toho kulaku, coz neni vubec realisticky , kouknete na tohle : http://www.youtube.com/watch?v=IGYpnzhYzW0 -
-
Ten desert nemá na konci hlavně nic - a ten kulomet má tu úsťovou brzdu právě proto, aby nebyl tak vidět.
-
-
kde je zablesk, musi byt aj svetlo a osvetlenie okolia, emisia svetla je vsak v v tomto videu hrubo nedostatocna, a to ci ide o tie policajne modro-cervene blikacky, ktore hravo v skutocnosti osvetlia blizke okolie, ale nie v arma videu, alebo tie vystrely z toho gulometu, ide o jasny nedostatok enginu, nieco, co zvladala aj stara PSone.
-
-
Taky si myslím. Ten výstřel by měl osvětlit celou přední část APC. Stejně tak ty majáčky samy o sobě by měly stačit na osvětlení scény (když už jsou tak intenzivní).
Prostě ty světla sice svítí, ale nikam zjevně nedosvítí.
-
-
-
-
Videjko rozbitý, ale: všechno vypadá skvěle až na animace plavaní, jakoby ten potápěč byl přišpedlenej na tyči a jenom máchal nohama...