Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Máte to nějaký rozbitý, to video.
    • Jj je to rozbite, najviac ma ide urvat ked kliknem na zdroj youtube, naivne ocakavam video, a ono to hodi youtube.com a hotovo... proste... ach...
    • Děcka, už je to venku dvacet minut a POŘÁD je to rozbitý. :P
      • Já vím co s tím je!
        • Jo, to já taky. Je to rozbitý. :P
  • Jedna z mala her, kde je tma skutecne tmou a ne jen takovym serem jak je u her normalne zvykem.
  • Když jsem si před 7 lety říkal, že si nedokážu představit hry třeba za 5, za 7 let.. V té době jsem byl hodně naivní.
    • v te dobe jeste konzole nebrzdily tolik vyvoj HW *2*
  • Wlad
    http://www.youtube.com/watch?v=mIwfS8uJJIk ....video na youtube
    • Mechwarrior_bw
      díky ... osobne som dúfal aspoň v nejaký vylepšený AO alebo GI prípadne IBL ale zase nič ... stále iba jedno priame svetlo + jednoduchý ambient a finito. Takže predmety ako jeep vyzerajú akoby sa vznášali alebo boli iba nalepené do obrazu. Aspoň SSAO tomu trochu pomôže...
      • Údajně plánujou začít něco dělat s deferred lighting, což by znamenalo dynamický stíny. Ale do launche A3 to nestihnou, takže prý buď později v patchi, addonu nebo v dalším pokračování, protože momentálně se soustředěj na jiný věci. Teď tedy bude vrhat stíny jen světlo ze slunce/měsíce, ostatní světlo bude procházet objekty.
        • Zrovna jsem si to přečetl na BI fóru, jedna z nejlepších zpráv od ohlášení trojky.
        • Mechwarrior_bw
          tak dúfam, že sa im to podarí ... dnes by už tieto techniky mali byť štandartom.
      • Boze, ty co tu splietas, kde tam vyzera nieco, ze by sa vznasalo alebo nalepene? Ako trapne techniky rozostrovania obrazu tomu pomozu? Toto nie je konzolovy port, aby bolo vsetko preblurovane, lebo inak by to vyzeralo ako odpad.
        • Mechwarrior_bw
          nájdi rozdiel, profesor ... http://goo.gl/BuQrc
        • smejki
          zjisti si, co je ambient occlusion *3*
        • "Techniky rozostření obrazu"? Ty naprosto netušíš, co je SSAO, že?
  • Dneska vysel Iron front a zadna zminka o tom. :/
    • Asi to nestoji za zminku *3*
      • Asi nevis o cem mluvim :) z videi to vypada velmi velmi dobre.
  • Je to komicky jak si nekteri pletou ingame s CG filmem. Kazda hra je o kompromisech. Obavam se ze pokud casem implementuji dynamicke stiny pro vsechny svetla naroste geometricky skupina hracu kery budou rvat ze je to neoptimalizovany protoze jim to komp vubec neutahne. Arma ma takove prokleti protoze kritici by z toho chteli univerzalni simulator uplne vseho.
    Ale souhlasim s Mechwarriorem. Schazi tomu tmavy fleky pod vehiklama coz vypada dosti neprirozene. A to by slo udelat i jednoduse promitanou texturou jak to delaji i starsi zavodni hry.
    • A nebo je tu jeste moznost pouziti svetla se zapornou hodnotou a malym dosahem ale to by asi sezralo vic vykonu.
  • xixixao
    Videjko rozbitý, ale: všechno vypadá skvěle až na animace plavaní, jakoby ten potápěč byl přišpedlenej na tyči a jenom máchal nohama...
  • nechapu proc ty videa nemuzete jednoduse hostovat... takovejch zbytecnejch problemu by to vyresilo
    • xixixao
      Peníze?
  • FeebeEWN
    Graficky to vypadá moc hezky, ale obávám se toho, že vojácí budou zase tupé ovce a hra bude prolezlá bugama. Snad to tak nebude :)
  • andrej-s
    jestli to rozběhnu na stejný sestavě, na jaký jsem rozeběh dvojku, budu šťastnej *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit