Přejít na výpis diskuzí

Původní Thief se dočkal HD textur

12.12.2013 17:43
Ladislav Loukota 31 příspěvků

Dnes máme tak trochu retro den, po Dukovi přichází připomínka neméně kultovní záležitosti Thief: The Dark Project z roku 1998. Po dlouhém čekání totiž konečně dorazila modifikace Thief Gold HD Mod – která, jak jste asi odtušili, dává původnímu vzhledu Thiefa zcela nové kontury. Komu tak úplně neštymuje...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • C-BEAM
    ...
  • Dole je lehkej offtopic, bo na tiscali se evidentne na 20 vyroci Dooma moc nehraje:
  • Dejte radsi Brutal DooM 1.9
    je to nejlepsi hra co sem tenhle rok hral
    a ta grafika je dokonalá, ale vcelku náročná na PC, jedu to na 95% ultra bych to tak popsal ale 180FPS bez jakýhokoli minilagu.
    Vetsi kotel proste neexistuje, sorry :)
    Když sem po tomhle znovu pustil moji bejvalou modlu Quake 1 epsylon, bylo to k smíchu skoro :X

    btw mam Phenom II 4*3,6ghz 8gb ram a HD6870 1gb a je to tak akorat, ale lepsi grafická karta by se hodila, bo bych moh dat 4x texture resolution ted mam 3x...

    a hlavne nezapinat Vsync a rozmazavani textur, pekne to nechat na kosticky + mip maping
    Muhahahahah
    • ...nutno dodat ze mluvim hlvne o Doom2 pro Brutal Doom, na ten je to predevsim zaměřený... ale i D1 je tam supr, nicméně D2 je uber elite never seen before experience, nějakej 5+ level a zazijete nejvetsi kotel co kdo kdy v FPS stvoril!!! UAAAAAAAAAA!!
  • Nevím čím to je, ale zdá se mi, že ty staré hry mě více vtáhly do sebe než ty nové. Čím horší grafika, tím bych řekl že lepší atmosféra. A čím fotorealističtější, tím míň to žeru. Čím to může být? Že by při fotorealistické grafice už tolik nepracovala fantazie?
    • zdar, je to presne tak IMO jak pises, stare hry jsou trochu jako kniha a nové jako film - a to v tom ohledu, že u knihy se maximalne zapojuje fantasie a v hlavě si utváříš vlastní vizual. Film ti nacpe vsechno a fantazii zapojiš možná nakonci, kdy se ze zapomenutého vajíčka vylíhne další alien a film skončí.

      Ale je v tom více faktoru, zmenila se hratelnost, herni postupy atd... zkusil sem např. po dohrátí Tombraidera 2013 starší díly 2 a bylo hned jasno. Z puvodniho TR se do 2013 verze dostalo mozna tak to, že je možný najít "secret tomb" velikosti 1.lvl z dooma2. Tam je jedine novej TR jako ty strary, ale je samo neskutecne oklestenej.. a dotoho 100 animaci u vseho, hratelnost se stale prerusuje cucenim na filmecky...

      Chybi cista hratelnost.. neprerusovana.. tak jak to bylo ve starejch hrach proste...
    • je to tak, tie stare hry, maju taku zvlastnu atmosferu, ktora je proste genialna, a ani dnesne super realne tiene, nasvietenia, textury, detajly, to nevedia nejakym sposobom navodit.......a mozno uz len starneme, a vnimame tie nove hry inak :D zatial co stare su pre nas nostalgiou, ktora nam navodi ten pocit tej atmosfery
    • C-BEAM
      nie nadarmo sa hovorí v jednoduchosti je krása. To čo prekáža mne je prechod z komplexných dobre navrhnutých a rozsiahlych levelov k primitívnym koridorom kde je zlý leveldizajn kamuflovaný v záplave predmetov. No a potom je tu nostalgia a návyky.
    • :) ste mi pripomnel jak sem v operaci flashhpoint pri jedne misi zacal dychat stejne s vojakem kdyz bezel, po chvili mi to doslo, uz to bylo moc :D
  • Působí to na mě hrozně nepřirozeně. Ona i chudá grafika může být výborná, když se udělá vkusně. Tohle vypadá jako frak na bezdomovci a ten rozpor mi nesedí.
    • Skoda, ze ses neprihlasil, ze bys jim pomohl.
    • C-BEAM
      mne by úplne stačilo keby textúry u ktorých je to možné boli zväčšené cez vhodný algoritmus, netreba ich nahrádzať veľkými textúrami ostrými ako britva, mám rád originálne textúry. A trvalo by zlomok času.
    • Výstižné a souhlas. Nic proti neostrosti a zoubkům :)
    • Souhlas.
  • ale pořád je to stejně hnusný
    • Co by jsi tak asi rekl na UW? Jedno z nejlepsich RPG, ale bohuzel zub casu je neoblomny.
  • A jde se Instalovat. FU Vy Dishonored a Thiefové 4 a všechny nový slátaniny...tohle je pecka pro opravdový pařany! Už se těšim až mě budou v ruinách chrámů nahánět choptící "nemrtví" a nad městěm mě bude čekat Diego...
    • uz to s temi nostalgickymi bullshity sice prehanis, ale necham ti to. nakonec jde jen o to, abys byl stastny. *5*
      • Hrál jsem ho poprvé loni, v 98 jsem na něj neměl železo a už jsem se k tý hře nikdy nedostal. Málo která hra mi stojí za to, abych jí prošel dvakrát.
        • proc mu davate jako minusy? K nicemu
        • ja treba hral prvniho splinter cella poprve loni, ale netreba zavrhovat hned novejsi (tez povedene) hry, bro. *5*
          • Kvalita současného a prvních Splinter Cellů je někde úplně jinde, stejně jako s Thiefama. Odráží se to v přístupu k hrám dané "doby". Od nového thiefa čekám jen zklamání, takže může pouze příjemně překvapit. Takový Hitman Absolution byl sice velice zajímavý a bavil, ale stylem mi připoměl právě spíš splinter cell, než klasického Hitmana...
            • Kinet1c
              Nesuhlasim, posledni SC v pohode siaha k predoslym dielom a velmi prevysuje diel predchadzajuci. Obcas vydu hry, ktore aj vsucasnosti dokazu zabavit. Ale velakrat sa skor stava to, ze tie hry su zabavne, ale vecsinou na jedno zahratie, potom zabudnes aj na to ci vobec vysla. A niektore ako napr. thief, nie a nie sa zbavit a mas tu hru stale akoby cerstvo v pameti a ako napr. ja pametas si skoro na vsetko co sa v prvych troch hrach stalo a o co v nich islo. Ja si myslim, ze 4ka bude viac nez vynikajuca, bude vhodna do zaradenia medzi ostatnych thiefov :), ja im verim, ze to nakoniec zvladnu.
  • Keyz
    Divím, že textury (pouze textury) trvali tak dlouho. To u modifikací pro jiné hry je často ta jednoduchá práce. Vice jak něco kódovat.

    Ale vypadá to dobře.
    • C-BEAM
      niektoré idú velmi ľahko, kludne i jedna za 2 minúty. U iných človek strávy hodinu. Neviem kolko ich je u thief 1 ale u thief 2 ich je cez 1500, ak človek strávy nad jednou 20 minút = 500 hodín práce.

      Ja obdivujem ludi ktorý napríklad robili textúry do Doom 3 ako je Wulfen, tam už chudák musel rovno modelovať a z renderu vytvárať normálovky. Jedna taká textúra môže zabrať celé hodiny.
    • maros.goc
      no tak ked to robili cez svoj volny cas, pricom ti ludia maju pracu a svoje rodiny a deti tak sa nemozes cudovat :)
      • Keyz
        To beru, asi měli málo času. Ale například na Skyrim to je velice rychle. Včetně textur dekorací.
        Každopádně dobrá práce.
    • Tak medzi textúrou nejakého anonymného kameňa a textúrou napr. perzkého koberca bude asi maličko rozdiel vo vynaloženej práci *3*
  • On to Thief ani nepotřebuje.To je totiž umělecké dílo,kdo by nevěděl.
    • nekromant33
      možná proto jsem svýho času narazil ksichtem do stráže, protože mě ta umělecká textura brnění a zdi splnynula v jednu
      • Keyz
        Stráž byl perfektně maskován *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit