Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • C-BEAM
    ...
  • Dole je lehkej offtopic, bo na tiscali se evidentne na 20 vyroci Dooma moc nehraje:
  • ...nutno dodat ze mluvim hlvne o Doom2 pro Brutal Doom, na ten je to predevsim zaměřený... ale i D1 je tam supr, nicméně D2 je uber elite never seen before experience, nějakej 5+ level a zazijete nejvetsi kotel co kdo kdy v FPS stvoril!!! UAAAAAAAAAA!!
  • Dejte radsi Brutal DooM 1.9
    je to nejlepsi hra co sem tenhle rok hral
    a ta grafika je dokonalá, ale vcelku náročná na PC, jedu to na 95% ultra bych to tak popsal ale 180FPS bez jakýhokoli minilagu.
    Vetsi kotel proste neexistuje, sorry :)
    Když sem po tomhle znovu pustil moji bejvalou modlu Quake 1 epsylon, bylo to k smíchu skoro :X

    btw mam Phenom II 4*3,6ghz 8gb ram a HD6870 1gb a je to tak akorat, ale lepsi grafická karta by se hodila, bo bych moh dat 4x texture resolution ted mam 3x...

    a hlavne nezapinat Vsync a rozmazavani textur, pekne to nechat na kosticky + mip maping
    Muhahahahah
  • zdar, je to presne tak IMO jak pises, stare hry jsou trochu jako kniha a nové jako film - a to v tom ohledu, že u knihy se maximalne zapojuje fantasie a v hlavě si utváříš vlastní vizual. Film ti nacpe vsechno a fantazii zapojiš možná nakonci, kdy se ze zapomenutého vajíčka vylíhne další alien a film skončí.

    Ale je v tom více faktoru, zmenila se hratelnost, herni postupy atd... zkusil sem např. po dohrátí Tombraidera 2013 starší díly 2 a bylo hned jasno. Z puvodniho TR se do 2013 verze dostalo mozna tak to, že je možný najít "secret tomb" velikosti 1.lvl z dooma2. Tam je jedine novej TR jako ty strary, ale je samo neskutecne oklestenej.. a dotoho 100 animaci u vseho, hratelnost se stale prerusuje cucenim na filmecky...

    Chybi cista hratelnost.. neprerusovana.. tak jak to bylo ve starejch hrach proste...
  • je to tak, tie stare hry, maju taku zvlastnu atmosferu, ktora je proste genialna, a ani dnesne super realne tiene, nasvietenia, textury, detajly, to nevedia nejakym sposobom navodit.......a mozno uz len starneme, a vnimame tie nove hry inak :D zatial co stare su pre nas nostalgiou, ktora nam navodi ten pocit tej atmosfery
  • C-BEAM
    nie nadarmo sa hovorí v jednoduchosti je krása. To čo prekáža mne je prechod z komplexných dobre navrhnutých a rozsiahlych levelov k primitívnym koridorom kde je zlý leveldizajn kamuflovaný v záplave predmetov. No a potom je tu nostalgia a návyky.
  • :) ste mi pripomnel jak sem v operaci flashhpoint pri jedne misi zacal dychat stejne s vojakem kdyz bezel, po chvili mi to doslo, uz to bylo moc :D
  • Nevím čím to je, ale zdá se mi, že ty staré hry mě více vtáhly do sebe než ty nové. Čím horší grafika, tím bych řekl že lepší atmosféra. A čím fotorealističtější, tím míň to žeru. Čím to může být? Že by při fotorealistické grafice už tolik nepracovala fantazie?
  • Co by jsi tak asi rekl na UW? Jedno z nejlepsich RPG, ale bohuzel zub casu je neoblomny.
  • Skoda, ze ses neprihlasil, ze bys jim pomohl.
  • C-BEAM
    mne by úplne stačilo keby textúry u ktorých je to možné boli zväčšené cez vhodný algoritmus, netreba ich nahrádzať veľkými textúrami ostrými ako britva, mám rád originálne textúry. A trvalo by zlomok času.
  • Výstižné a souhlas. Nic proti neostrosti a zoubkům :)
  • proc mu davate jako minusy? K nicemu
  • Kinet1c
    Nesuhlasim, posledni SC v pohode siaha k predoslym dielom a velmi prevysuje diel predchadzajuci. Obcas vydu hry, ktore aj vsucasnosti dokazu zabavit. Ale velakrat sa skor stava to, ze tie hry su zabavne, ale vecsinou na jedno zahratie, potom zabudnes aj na to ci vobec vysla. A niektore ako napr. thief, nie a nie sa zbavit a mas tu hru stale akoby cerstvo v pameti a ako napr. ja pametas si skoro na vsetko co sa v prvych troch hrach stalo a o co v nich islo. Ja si myslim, ze 4ka bude viac nez vynikajuca, bude vhodna do zaradenia medzi ostatnych thiefov :), ja im verim, ze to nakoniec zvladnu.
  • Souhlas.
  • C-BEAM
    niektoré idú velmi ľahko, kludne i jedna za 2 minúty. U iných človek strávy hodinu. Neviem kolko ich je u thief 1 ale u thief 2 ich je cez 1500, ak človek strávy nad jednou 20 minút = 500 hodín práce.

    Ja obdivujem ludi ktorý napríklad robili textúry do Doom 3 ako je Wulfen, tam už chudák musel rovno modelovať a z renderu vytvárať normálovky. Jedna taká textúra môže zabrať celé hodiny.
  • Kvalita současného a prvních Splinter Cellů je někde úplně jinde, stejně jako s Thiefama. Odráží se to v přístupu k hrám dané "doby". Od nového thiefa čekám jen zklamání, takže může pouze příjemně překvapit. Takový Hitman Absolution byl sice velice zajímavý a bavil, ale stylem mi připoměl právě spíš splinter cell, než klasického Hitmana...
  • ja treba hral prvniho splinter cella poprve loni, ale netreba zavrhovat hned novejsi (tez povedene) hry, bro. *5*
  • Hrál jsem ho poprvé loni, v 98 jsem na něj neměl železo a už jsem se k tý hře nikdy nedostal. Málo která hra mi stojí za to, abych jí prošel dvakrát.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit