Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No ale lidi na E3 stejne tleskali jako zhypnotizovany ... =D takze pffft
  • me tedy osobne vice bavil Enemy Territory Quake Wars, pac ta hra byla jednoduse vice vybalancovana. V ET byl klicovy pouze inzenyr, coz v QW rozhodne neplati.
  • QUAKEoWatch:Fortress of Duty
  • Doufám, že za tohle je na Quakeconu pěkně vybučí a vypískají
  • Classy? A nechtěj tam rovnou přidat stavění základny a závodní minihru??

    Shame! Shame!
  • to je ale p..a *15*
  • Nepochopil jsem existenci tohoto projektu. Opravdu po fiasku s Battleborn chtějí riskovat pověst značky, jako je Quake?

    Co to teď dělá v id za hotentoty? Nebo to zase "outsourcujou" aka s*reme na to?

    Vážně tohle současní hráči chtějí hrát?
  • Ach jo. To by ma zaujimalo akych hracov sledovali a co to vlastne hrali. Ako do Quake tlacit nejake specialne schopnosti a ability je totalna zhovadilost. Asi im nestaci ze do*ebali MP v Doome, potrebuju potopit este aj Quakea. Quake bol a je o taktike a skille pri jednotlivych zbraniach. Toto akurat zasa rozhodi balanc celej hry lebo sa im to nepodari vyladit. Chapem ze chcu tu hru spravit tak aby ju mohol hrat aj zaciatocnik proti pokrocilejsim hracom a prave vdaka roznym schopnostiam mal sancu dat aspon nejaky ten frag. Ale to im rozhodi komplet celu hru. A hlavne to nebude mat nic spolocne s Quakom
  • Hmm, tak z toho co pán z ID povídal to vypadá na pěknou hovadinu. Fakt netuším proč tam cpou nějaký super schopnosti, Quake 3 byl vždycky o skillu, a proto se hraje dodnes a nějaký schopnosti si můžou strčit někam. Já dokážu pochopit potřebu osvěžit nějakou značku. Ale zatím to vypadá, že quakovi spíš podkopávaj nohy. Mno, necháme se překvapit...
  • zlatý ETko :( kde jsou ty časy... co bych za nový díl dal..
  • jo jo neni nad ORIGINAL OverFortress... *11*
  • O co sa stavime, ze keby spravili presne to co pises, tak by vsetci reagovali zase stylom "jezis, sak to je to iste co Q3 len v lepsiej grafike, len chceli zarobit, ja radej idem hrat QuakeLive za 10E" :)
    Ludom sa nezavdacis v kazdom pripade
  • Proč radši neudělaj novej Wolfenstein: Enemy Territory? Proč cpou classy někam kam nepatří..
  • Jasně, Overwatch je hit, tak se rychle musíme přiživit. Zapněte kopírky!
  • Blizzard má jednu velkou výhodu, obrovskou základnu fanoušků, kteří mu fanaticky koupí všechno co vydá, ať je to je to. U Blizzardu moc dobře vědí jak se o ně starat a jak je krmit, dělaj to skvěle. Mělo by se o něm psát v knihách o marketingu. Nehledě na to, že vydávají hry dotažené a vymazlené. (I když poslední roky kloužou někam, kde se mi to moc nelíbí, ale to už je jen můj problém)

    Bethesda je má taky, ale není to ten stejný typ. A proč zase lepí známé jméno na něco co s původní hrou nemá nic společného? To samé udělali s Falloutem (F3 - F4 celkem good, ale Fallout to prostě není).
  • *****K unikátním hrdinům a jejich aktivním schopnostem přišli vývojáři prý na základě prostého sledování hráčů prvních dílů. Podle Willitse má každý hráč svůj vlastní styl, kdy se někdo žene kupředu a střílí hlava nehlava, jiný zase hraje defenzivně.*****

    Lol, asi sledovali tier 0 nebo spíš singleplayer, protože v Quakovi si nevybíráš žádný styl, tam hraješ podle situace a musíš umět všechno.
  • Sakra, a tak slibně to oživování starejch značek id software vypadalo. Wolfenstein, super, Doom, super a teď si to s Quakem takhle poserou...
  • Je vidět, že neví, co dělají. Vlastně jo, QuakeWatch...
  • danny_the_hound
    Tak to čert vie, či sa vôbec dočkáš, keďže im celý ten vývoj ide tak hroooozne pomaly (čo je zrejme spôsobené tým f2p modelom a teda i iobmedzenými financiami).
  • jojo na UT jsem vyrůstal, jen škoda, že se kolem toho nikdy nevytvořila "dele žijící" početnější komunita

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit