Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jediné schopnosti má předvést hráč....Nějaké dovednosti u postav jen přidávají na nevyrovnanosti a dohadování co je OP a co není.

    Skill hráče a nic víc.
  • Veskoslav
    To není Quake. Jestli chci schopnosti, hraji TF2 nebo Overwatch. Já chci klasickou arénovku ne tuhle srágoru.
    • Shenkster
      Ještě že tu je ten Unreal *1*
      • jojo na UT jsem vyrůstal, jen škoda, že se kolem toho nikdy nevytvořila "dele žijící" početnější komunita
      • Veskoslav
        Ještě pořád chtějí vlastního klienta? Furt čekám až to přejde na Steam nebo něco podobného. Zatím jsem to dal k ledu, ale chystám se k tomu vrátit časem.
        • danny_the_hound
          Tak to čert vie, či sa vôbec dočkáš, keďže im celý ten vývoj ide tak hroooozne pomaly (čo je zrejme spôsobené tým f2p modelom a teda i iobmedzenými financiami).
  • *****K unikátním hrdinům a jejich aktivním schopnostem přišli vývojáři prý na základě prostého sledování hráčů prvních dílů. Podle Willitse má každý hráč svůj vlastní styl, kdy se někdo žene kupředu a střílí hlava nehlava, jiný zase hraje defenzivně.*****

    Lol, asi sledovali tier 0 nebo spíš singleplayer, protože v Quakovi si nevybíráš žádný styl, tam hraješ podle situace a musíš umět všechno.
  • XorxoxTalarius
    Tohle se da vyjadrit asi jenom takhle:
    *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11* *11*
  • Vogon
    Všichni si moc dobře pamatujeme, jak úspěšné byly kopie wowka/lolka/čehokoliv populárního, obzvláště když zahazovaly svou unikátnost, jen aby byly co nejvíc podobné. Dává naprostý smysl, že lidé přejdou ze hry, do které dali peníze, jen aby mohli hrát to stejné a museli si znovu všechno kupovat.

    Ne, počkat...
  • Sr_Lobo
    Misto toho aby udelali treba Q5 kde by byl solidni delsi singl + jednoduchej ale sviznej multak jako ve Q3 tak udelaj akorat krvavej Overwatch ...
  • Proč radši neudělaj novej Wolfenstein: Enemy Territory? Proč cpou classy někam kam nepatří..
    • me tedy osobne vice bavil Enemy Territory Quake Wars, pac ta hra byla jednoduse vice vybalancovana. V ET byl klicovy pouze inzenyr, coz v QW rozhodne neplati.
    • zlatý ETko :( kde jsou ty časy... co bych za nový díl dal..
  • Classy? A nechtěj tam rovnou přidat stavění základny a závodní minihru??

    Shame! Shame!
  • Ach jo. To by ma zaujimalo akych hracov sledovali a co to vlastne hrali. Ako do Quake tlacit nejake specialne schopnosti a ability je totalna zhovadilost. Asi im nestaci ze do*ebali MP v Doome, potrebuju potopit este aj Quakea. Quake bol a je o taktike a skille pri jednotlivych zbraniach. Toto akurat zasa rozhodi balanc celej hry lebo sa im to nepodari vyladit. Chapem ze chcu tu hru spravit tak aby ju mohol hrat aj zaciatocnik proti pokrocilejsim hracom a prave vdaka roznym schopnostiam mal sancu dat aspon nejaky ten frag. Ale to im rozhodi komplet celu hru. A hlavne to nebude mat nic spolocne s Quakom
  • Nepochopil jsem existenci tohoto projektu. Opravdu po fiasku s Battleborn chtějí riskovat pověst značky, jako je Quake?

    Co to teď dělá v id za hotentoty? Nebo to zase "outsourcujou" aka s*reme na to?

    Vážně tohle současní hráči chtějí hrát?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit