Rage 2 je střílečka se srdcem DOOMa – dojmy z hraní na E3
-
Jsem jediný , kdo tvrdí , že Doom2016 teda rozhodně nemusí ?
Ta hra byla taková "jednoduše brutální" , rozšířený koridor , redesign nepřátel k pláči , a teleportační hnízda jako zpestření hratelnosti "jdi za nosem a užij si quickklickeventy" ....
Prostě nextgen pro lobotomiky co chválou nešetří. I ten soundtrack byl příhodně neposlouchatelnej (A to se mi Fear Factory v Carmageddonu fakt líbili) .
Takže , jen doufám že Rage 2 si z Dooma vezme jen tu brutalitu a otevřený svět i gameplay z Borderlands si ponechá ....
-
-
Jediný nejsi, ale patříš k minoritě. DOOM je uznávaný hlavně PC hráči, kteří jsou odchovaní na starých DOOMech, Quakovi či Unrealech. Mám pár přátel, kteří vyrůstali na konzolích a hráli v mládí úplně jiné hry, než já a DOOM je také příliš neoslovil.
-
Nevím... mě Doom také nesedl. Glory kills mi přišly až moc šílené, ale hlavně kvůli té frenetické rychlosti.
Level design bych neřadil, protože i původní lvl design nebylo nic světoborného. Prostě taková pocta klasice.
-
-
Mě zbytečné navíc si musel člověk natočit ten metr, po pár hodinách už to bylo otrava - navíc co mě ještšě otrvaovalo ve FPS hře a dojít munice? wtf co má dělat umlátit je pažbou a přitom ze začátku to vypadalo skvěle všichni staří známí a pak se objevily ty neduhy.
-
-
Ty pořád nenaučila česky??
Navíc na tom to přece bylo postavené a pokud nejsi úplný trouba tak to fungovalo dobře:
Zabiješ zbraní = dostaneš lékárničku.
Zabiješ na blízko = dostaneš náboje.
Co na tom je nesmyslného?? :D
-
-
Žee se to dělalo dost špatně když si byl těsně před smrtí a neměl si náboje a ještě po tobě šlo 10 démonů...
-
-
-
-
Souhlas ale to bude i tím že třeba tě tenhle druh her nebaví... respkt baví tak první 2 hodiny. Potom je to celé jak přes kopírák znova a když si myslíš že je užž konec další místnost a jede se po bosovy znova 😬
-
Hm, taky názor, sice totálně mimo, ale názor
-
-
RAGE, byla po hratelny strance akčni perla, sice domrvili podporu grafickych karet, hlavne od ATI, co neznamena, že by ATI karty byli horši, ale proste s nimi studio nespolupracovalo, čemu rikam fatalni pruser...Jo a konec byl hodne slabej, jako odstriženej, čekal sem brutalniho bosse a vono nic, no snad prište, jinak sem sa krasne bavil a možna si to ješte zopaknu...
Tyhle videa vypadaj skutečne moc DOOMovsky, co mi dost vadi, ptž vystilim mistnost, pak nabehnou dalši panaci, ty taky vystrilim a ješte jednou a pak du do dalši mistnosti, a tak stale dokola, mě už moc nebavi, i když je to husta akce, uvital bych drobet realičnosti a uveritelnosti, aby s toho nebyl broste dalši DOOMovskej SERIOUS SAM, to prvni RAGE bylo tak akorad...
-
-
Právě navrch ty psionické nebo jaké vlastnosti to se mi tuze nepozdává.
-
-
První díl byl zábavný. Snad se udrží hrateknost i teď.
-
první díl byl odpad, nějak mě rage 2 neláká
-
-
Trochu se bojím, aby největší část herní doby znovu netvořily marné snahy o nějaké rozumné rozchození hry. V jaké stavu bylo Rage ještě dlouho po vydání, na to asi pamatují všichni.
-
-
No uvidime. Hra jede na Apex Enginu, tedy jako Just Cause. Dvojka Just Cause byla optimalizovana dobre, trojku jsem nehral.
-
-
Dvojka byla zábava . Trojka byla ...už nuda ,aneb kromě enginu byla ta hra o ničem,minimálně pro mne . Jako vždy jsem po pár povinných misích jel openworld podle vlastního uvážení a po tom co jsem sám vystřílel leteckou základnu jsem začal pochybovat o hratelnosti ....v třetině mapy s vidinou desítek ostrůvků , kde jste museli stále dokolečka: osvobodit policejní stanici ,zničit propagandu ve formě billboardů či tlampačů a vztyčit rebelskou vlajku .... Popravdě uvažoval jsem o tom že vše budu zařizovat ze stíhačky nebo bojové helikoptéry .....ale i tak mne to přestalo bavit protože ostatních výzev ve hře už moc nebylo nebo se opakovaly ( Jo tři měsíce po vydání jsem stále držel oficiální online rekord za zabití na největší vzdálenost :)))))) )
-
-
Mě bavili ty základny, ničení základen to bylo hlavní plus. Už jsem si všiml že si prskal i v jiné diskusi jak je to na hovnoo a celá E3 skoro o ničem ? Možná to bude i věkem přeci jenom si toho už hodně zažil ve hrách.
-
-
-
Doskočilo pár textur než ses k nim přiblížil ale jinak ok...
-
-
Při otočení tenkráte nedoskočilo jen "pár textur" , ale celá scéna :))))))))
-
-
ATi karty tak snad když už jsou AMD a maj jinej engine tak tohle odpadne.
-
-
Pokud jsi měl jen problémy s texturami, gratuluju. Já jsem na svém stroji nedokázal hru několik prvních týdnů ani rozjet, až jednoho krásného dne vyšel patch, který toto opravil.
-
-
Já vím a mělo to problém na kartách od ATI? nicméně ta hra hodně lidem je.a byla super. Nemá smysl dát na lidi jako GGG protože ty hráli na ATi kde jim doskakovalo a mělo vše možné...
-
-
-
-
Já doufal, že se upustí od tý vsypělý technologie co nejvíc a bohužel ale jednička mě bavila takže tomuhle dám šanci.
-
Rage2 bude mat s iDSoftom spolocne akurat tak logo pri spusteni kedze tu znacku uz vlastni Bethesda. A ze sa akcne pasaze podobaju na Dooma? Ale to sa podoba kazda druha akcna FPS, akurat ze takych sa uz dnes moc vela nerobi. Je naivne si mysliet ze v idsofte sa polka vyvojarov rype v nose a isla na pokec do Avalanche. To ze tam dolepia dalsie 2 prvky - openworld a jazdenie v buginach , to teda moc nevylepsi. Fakt by ma zaujimal aky je ich selling point, lebo to co zatial ukazali je slabe a hlavne 300x videne a hrane inde.
Podobne je na tom aj posledny Doom. Celkovo to nebolo zle, len na kazdu featuru ktoru pri Doome prezentovali sa da vytiahnut niekolko "ale" ktore su tazko obhajitelne.
-
Zkrátka se to bude v otevřeném světě hrát jako Mad Max a při střílení jako DOOM. Což by nemuselo být tak špatné. Akorát ta stylizace trochu pokulhává, tu růžovou ať si strčí někam.
-
Rage dal svetu uzasnou revolucni vec najednou nezalezelo jak dobrou mate kartu FPS se engine snazi udrzet na vetsi hodnote nez HW zvlada za kazdou cenu i za cenu ODPORNEHO DO do do do SKa ka VANI TEXTUR, rozmazani (low res) textur na vzdalenejsich objektech a hromadu dalsich siditek co mrvej obraz pravda na prvni pohled si nevsimnete (kor kdyz jedete rychle autem) ale ten feel je zo toho takovej divnej ja tedy radsi pokles FPS ale zato stabilni KVALITU A NE ZE SE mi kvalita obrazu neustale meni 🤮
-
-
Nooo na tomle enginu delal maestro Carmack a bla bla měl bejt megarevolučni, noavatorsky a suprhusty, až nakonec je z toho blivajz, pač to maestra Carmacka prestalo bavit, začal delat na Oculusu, a zbytek lidi pak nevědel co s tim...😛
BTW maestro Carmack se nejdriv vyjadril že PC platforma neni pro nej prioritni co se RAGE tyče a pak slibil 8Gb texture pack, z čeho bylo stejne nakonec houby takžeee... maestro Carmack !!
-
-