Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • já to i tak prubnu. z recenze mi to přijde spíš jak kdyby paní jiříčková hrála se špatnou náladou, než aby hra byla až takhle špatná. proto jdu sosat a zkusit to sám.
    • Draken69CZ
      Mělo by se zmínit v jakým měsíčním cyklu zrovna byla když to hrála.
      • .
      • No jo byl zrovna úplněk a víly vily na měsíc
    • Dogkiller
      Tak dej pak vědět. *4*
  • Za mě musím říct, že jsem už dlouho nehrál zábavnější adventuru, takže s recenzí nemůžu souhlasit. Celou dobu hraní jsem se královsky bavil. Ale každý má samozřejmě svůj názor a každýmu se líbí něco jinýho. Zde je krátký gameplay, který jsem nahrál....každej si z něj může udělat svůj obrázek o tom, jestli se mu podobný styl líbí a nebo ne. https://www.youtube.com/watch?v=7XbR8aJSMeo
  • Old Virgin Strikes Back. Ať recenzuje simulátory šachů, na toto profesně nemá nabito.
    • hrál jsi tu hru? Máš něco k věci nebo tady akorát nadáváš na osobu recenzenta aniž bys tušil o čem je řeč a měl něco k tématu? Pokud platí možnost b, tak se zamysli na svým duševním zdravím.

      "Internet Trolls Are Narcissists, Psychopaths, and Sadists"
      http://www.psychologytoday.com/blog/your-online-secrets/201409/internet-trolls-are-narcissists-psychopaths-and-sadists
      • Hrál a bavila mě. Pokud nechali tuhle hru recenzovat tohleto, tak proč Sherlocka Holmese nerecenzoval někdo kdo nenávidí detektivky? Pak by to bylo fér.
        • maros.goc
          Ty si hral leda tak hoOovno... Ostatne recenzie nie su o moc pozitívnejšie www.gamerankings.com/pc/759896-randals-monday/index.html

          Vzhľadom na tento fakt a s prihliadnutim na skutocne "vtipnu" narazku sw:old virgin strikes back by som bol na tvojom mieste ohladom sposobilosti autorky umne zrecenzovat tuto hru ako aj kritizovat tam prítomný humor, bol fakt ticho a nevyskakoval, pretože na to zjavne nemáš hlavne ty
  • Daedalic pokracuje v nastolenem trendu. Velky potencial je zabit nesympatickym hrdinou s kterym se nedokazu szit ( Whispered World) a naprostou absenci humoru. Popravde mi to nejde na rozum, kdyz nekdo investuje tolik casu a financi do mechanik a vzhledu jen proto aby pote hru zabil zapletkou a dialogy z doktora z hor. Zda se, ze nemeckemu publiku to asi staci (ackoliv nechapu proc) a na nemeckem trhu asi i daedalici vyrejzujou dost penez. Skoda, ze ty kluci nemaji trosku vice te krve co dokazala prohnat nemecke tanky Francii behem par tydnu na Pariz. Pak by treba vydali neco na co bych rad vzpominal.
    • MickeyMutant
      Mein Kampf jako plošinovku. Samozřejmě bez háknkrajců, ale s autorskejma komentářema.
    • Daedalic nemá s vývojem této hry nic společného, pouze ji prodává. Ale jinak dobrý *7*
      • Namitku beru.
    • maros.goc
      Daedalic Entertainment je kvalitné štúdio dvoch tvárí, ...ich prvá tvár predstavujú hry,ktoré vytvorili priamo oni a tie sú kvalitné (Memoria, séria Deponia, Blackguards ...), druhá tvár zase patrí hrám, ktoré oni len vydávajú (ako tu recenzovaný Randals Monday) a tie sú prakticky stále priemer ...
      • MickeyMutant
        Myslíš Machinarium, Torchlight 2 nebo Botaniculu?
        • ringmancz
          nejsou jenom distributoři fyzických verzí? na steamu si všechny tyhle hry vydali sami vývojáři
          • A zdá se ti distribuce pro německý trh malým soustem ?
        • maros.goc
          mal som za to že Machinarium a Botaniculu vydali samotní tvorcovia Amanita Design, Daedalic Ent. nemá s Torchlight 2 absolútne nič spoločné
          • MickeyMutant
            http://www.daedalic.de/en/Game/Machinarium
            http://www.daedalic.de/en/game/Torchlight_II
            http://www.daedalic.de/en/Game/Botanicula
  • Inquisitor
    Původně to vypadalo na lepší dílo, škoda. Až to bude v nějaký pěkný slevě, možná už na vánoce, tak do toho půjdu.
    • MickeyMutant
      Jestli je to fakt tak blbý, tak to sleva nevylepší.
      • Inquisitor
        Já vim, ale vzhledem k tomu, že mám adventury rád, tak si sem tam zahraju i ty "blbý". Ale taky musí odpovídat cena.
        A navíc je tu možnost, že to není zas tak úplně blbý.:)
  • Já se teda přidávám k autorce. Hrozně jsem se těšil na geekovskými hláškami nadupanou adventuru, a byl jsem velice zklamán.
    Některé hlášky ve mně vyvolaly vnitřní úsměv, že daný kult do hry zakomponovaly, ale očekávanou smršť jsem nezažil. Čekal jsem Mazaného Filipa (kde co věta, to hláška; zbývající kvality pomiňme), a dostal jsem adventuru, která je příliš seriózní na parodii/komedii, jako je třeba Deponia, a příliš odlehčená na seriózní příběh ve smyslu... pro aktuální výpadek PnC adventur třeba Cognition.
    Prvních deset minut jsem měl velké naděje, jak úžasná hra to bude, a bohužel se ten úchvatný pocit nedostavil, naopak jsem se ke konci hraní přistihl, jak dialogy jen přečtu a odkliknu, aniž by mě jakoli braly. Po druhé kapitole, ve které jsem se už musel nutit, abych ji dokončil, jsem tu hru ještě znovu nezapl.
    Asi je u mě největší problém právě ono nenaplněné očekávání; nicméně jako seriózní výtky bych bral pixelhunt, kdy jsem na předmět klikal jako blázen, popisek byl aktivní, ale dokud jsem se netrefil do středu, tak to hra odmítala registrovat (předpokládám to byl jen bug a opraví to, ale stalo se mi to na více místech); či opravdu podivné kombinování předmětů a jejich používání. Help systém jsem nezkoušel, když jsem se zasekl a nebavilo mě hledat řešení (což je u adventur tohoto typu docela problém), mrkl jsem se na net; jestliže ale nápověda je ve smyslu přesného postupu, tak bych to k negativům rozhodně přidal.
  • Trochu mi to stylem animace připomíná stařičkou a vtipnou adventuru Day of the Tentacle. Ale hrát to nebudu :-)
  • Hru jsem dohrál před chvílí, jen kvůli tomu, že jsem se stále těšil na nějaké hlášky, ale nic moc.
    Reference na pop kulturu se mi celkem líbili, ale opravdu mě naštvali tou logikou těch hádanek.
    Většinu hry jsem používal návod, takže to vypadolo takhle:"Nevím co dál, podívám se do návodu, zabiju kočku, kouknu se co dál, zavřu návod, udělám to, otevřu návod znovu, protože zase nevím co dál, zabiju kočku, přečtu si co dělat dál a stále opakovat." Hlášky šli rychle pryč, posledníma kapitolama jsem se už jen proklikal, abych se co nejdřív dostal ke konci. Plus se mi hra párkát sekla, nevím jestli se to stalo někomu jinému, ale autosave mi tam chybí, nemusel bych pak dělat ty samé věci znovu.
    Pro mě je to 5 z deseti možná 6. Štve mě to, myslím si že z toho mohli vytáhnou víc, i když jsem novou Deponii nečekal.
  • jabbo126
    Takže asi takhle - hru jsem si koupil ihned jak to šlo, viděl jsem jenom trailer a rozhovor s tvůrci z games.cz (adventurní speciál). Tento materiál mě přesvědčil a na recenze jsem nečekal. Taky jsem se nechal zblbnout logem Daedalic, jejichž adventurky jsem, navzdory zdejším negativním ohlasům, dohrál všechny a královsky jsem se u nich bavil. Deponia mě trochu frustrovala nelogickými postupy, ale díky nádherné grafice a nádhernému příběhu mě u sebe udržela. Randal's Monday Daedalic pouze prodává, to je třeba si uvědomit. Na druhou stranu není tahle adventurka tak špatná, jak se píše v recenzi. S hodnocením docela souhlasím, ale s recenzí ne. Nerdovské odkazy jsou doslova všude, pomrkávají na hráče ze všech koutů a rozhodně neuráží. Z tohoto hlediska jsem nic převratnějšího nečekal - pokud patříte mezi fanoušky pop-kultury, přijdete si na své. Předměty pravda většinou nejsou interaktivní, ale pobaví, že tam prostě jsou. Druhou stránkou věci je celkový příběh - těšil jsem se na něco ulítlého. Tohle je prostě nudné. Princip, Na hromnice o den více aneb Na hraně zítřka, je totiž zoufale nevyužitý. I když Randal prožívá ten samý den už po několikáté - nemá možnost jak tohoto faktu využít ve svůj prospěch. Největší tragedií hry jsou ovšem zkostnatělé nelogické postupy. Autoři se mohou bránit tím, že chtěli udělat "adventuru ze staré školy" nebo že je to "součástí pop-kulturního odkazu", ale tohle já už neberu. Použít anténu od rádia na mixér, abych dostal šperhák, nebo prožít úmorné sezení u psychiatra, abych mu mohl ukrást vizitku, se kterou potom otevřu zamčené dveře, to jsou nudné a nevtipné postupy, které hráče pouze zdržují, iritují a nakonec některé donutí hru vypnou a už se k ni nevracet. Jako se to stalo i mě, ale vydržel jsem docela dlouho. Potom co mám za sebou adventury od Widjet Eye (Blackwall Legacy, Resonance, Gemini Rue ...) a vidím, že to jde jinak a mnohem lépe, už tyto nešvary adventurám nepromíjím. Zvlášť když jsou v takhle nezáživné míře, přidejte si dementní interface inventáře a všeříkající implementovaný doslovný NÁVOD a je vymalováno. Pokud vám tyto "old-school" nešvary v hratelnosti nevadí, může být pro vás hra i zábavná. Za mě 5/10, jen z jiných důvodů než se píše v recenzi.
  • Problém média .... Clerks také nebyli kdovíjak zábavní ....ale kde film dovede díky svým technikám ze zatvrzelé málomluvnosti vykovat legendu , tam u interaktivní adventury dochází k trapnosti . Navíc jako žánr teď válcuje adventury jejich chudý příbuzný ve formě "dobrodružného hledání předmětů" , přesně ve stylu co může vadit bude odstraněno a náležitě zjednodušeno ...
    Randal´s Monday by slušelo srovnat s Poldou 6 až vyjde a pak by se vidělo , která z nich je víc trapnější ...
    • kubi-wan
      Když bys to chtěl srovnávat, vem v potaz, že Polda si na nic nehraje. Drží se prostě toho, čim okouzlil nemálo českých hráčů... Randal's Monday naopak od začátku chtělo působit jako cool nerdovská zábava pro fajšmekry... a taky jsem se na ni docela těšil... nicméně po recenzi spíš počkám na slevu.
      • to je přesně vono, že tý recenze se někteří lidi držej. A hru nekoupí. Nebo čekají na slevu. Jen proto že se ta hra nelíbila autorce recenze (která je btw úplně mimo a je naprosto evidentní že si ke stolu sedla s tím, že tuhle hru strhá za každou cenu).
        • To je naprostá pitomost, autory na games.cz mám rád, většinou se shodnou s jejich recenzema, nemusí každé hře dávat 10 z 10 jako IGN a mást tak mraky lidí, já jsem rád, že to spíše padají recenze od lidí, kteří o hře říkají to co si myslí.
          Například tady je popisek na steamu pro hru Bound by Flame, které zde získala asi 6 z 10 a je téměř nehratelná.
          The mix of combat styles, spells, and abilities is fantastic”
          IGN
          “Bound by Flame is like Mass Effect set in a Medieval fantasy world”
          GAMESRADAR
          “We're pretty impressed with Bound by Flame”
          DESTRUCTOID
          Tohle není o strhání hry, proč by to dělala, protože jí telltale zaplatili, aby si zvýšila ego, to je totální blbost.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit