Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • To je naprostá pitomost, autory na games.cz mám rád, většinou se shodnou s jejich recenzema, nemusí každé hře dávat 10 z 10 jako IGN a mást tak mraky lidí, já jsem rád, že to spíše padají recenze od lidí, kteří o hře říkají to co si myslí.
    Například tady je popisek na steamu pro hru Bound by Flame, které zde získala asi 6 z 10 a je téměř nehratelná.
    The mix of combat styles, spells, and abilities is fantastic”
    IGN
    “Bound by Flame is like Mass Effect set in a Medieval fantasy world”
    GAMESRADAR
    “We're pretty impressed with Bound by Flame”
    DESTRUCTOID
    Tohle není o strhání hry, proč by to dělala, protože jí telltale zaplatili, aby si zvýšila ego, to je totální blbost.
  • Hru jsem dohrál před chvílí, jen kvůli tomu, že jsem se stále těšil na nějaké hlášky, ale nic moc.
    Reference na pop kulturu se mi celkem líbili, ale opravdu mě naštvali tou logikou těch hádanek.
    Většinu hry jsem používal návod, takže to vypadolo takhle:"Nevím co dál, podívám se do návodu, zabiju kočku, kouknu se co dál, zavřu návod, udělám to, otevřu návod znovu, protože zase nevím co dál, zabiju kočku, přečtu si co dělat dál a stále opakovat." Hlášky šli rychle pryč, posledníma kapitolama jsem se už jen proklikal, abych se co nejdřív dostal ke konci. Plus se mi hra párkát sekla, nevím jestli se to stalo někomu jinému, ale autosave mi tam chybí, nemusel bych pak dělat ty samé věci znovu.
    Pro mě je to 5 z deseti možná 6. Štve mě to, myslím si že z toho mohli vytáhnou víc, i když jsem novou Deponii nečekal.
  • jabbo126
    Takže asi takhle - hru jsem si koupil ihned jak to šlo, viděl jsem jenom trailer a rozhovor s tvůrci z games.cz (adventurní speciál). Tento materiál mě přesvědčil a na recenze jsem nečekal. Taky jsem se nechal zblbnout logem Daedalic, jejichž adventurky jsem, navzdory zdejším negativním ohlasům, dohrál všechny a královsky jsem se u nich bavil. Deponia mě trochu frustrovala nelogickými postupy, ale díky nádherné grafice a nádhernému příběhu mě u sebe udržela. Randal's Monday Daedalic pouze prodává, to je třeba si uvědomit. Na druhou stranu není tahle adventurka tak špatná, jak se píše v recenzi. S hodnocením docela souhlasím, ale s recenzí ne. Nerdovské odkazy jsou doslova všude, pomrkávají na hráče ze všech koutů a rozhodně neuráží. Z tohoto hlediska jsem nic převratnějšího nečekal - pokud patříte mezi fanoušky pop-kultury, přijdete si na své. Předměty pravda většinou nejsou interaktivní, ale pobaví, že tam prostě jsou. Druhou stránkou věci je celkový příběh - těšil jsem se na něco ulítlého. Tohle je prostě nudné. Princip, Na hromnice o den více aneb Na hraně zítřka, je totiž zoufale nevyužitý. I když Randal prožívá ten samý den už po několikáté - nemá možnost jak tohoto faktu využít ve svůj prospěch. Největší tragedií hry jsou ovšem zkostnatělé nelogické postupy. Autoři se mohou bránit tím, že chtěli udělat "adventuru ze staré školy" nebo že je to "součástí pop-kulturního odkazu", ale tohle já už neberu. Použít anténu od rádia na mixér, abych dostal šperhák, nebo prožít úmorné sezení u psychiatra, abych mu mohl ukrást vizitku, se kterou potom otevřu zamčené dveře, to jsou nudné a nevtipné postupy, které hráče pouze zdržují, iritují a nakonec některé donutí hru vypnou a už se k ni nevracet. Jako se to stalo i mě, ale vydržel jsem docela dlouho. Potom co mám za sebou adventury od Widjet Eye (Blackwall Legacy, Resonance, Gemini Rue ...) a vidím, že to jde jinak a mnohem lépe, už tyto nešvary adventurám nepromíjím. Zvlášť když jsou v takhle nezáživné míře, přidejte si dementní interface inventáře a všeříkající implementovaný doslovný NÁVOD a je vymalováno. Pokud vám tyto "old-school" nešvary v hratelnosti nevadí, může být pro vás hra i zábavná. Za mě 5/10, jen z jiných důvodů než se píše v recenzi.
  • to je přesně vono, že tý recenze se někteří lidi držej. A hru nekoupí. Nebo čekají na slevu. Jen proto že se ta hra nelíbila autorce recenze (která je btw úplně mimo a je naprosto evidentní že si ke stolu sedla s tím, že tuhle hru strhá za každou cenu).
  • kubi-wan
    Když bys to chtěl srovnávat, vem v potaz, že Polda si na nic nehraje. Drží se prostě toho, čim okouzlil nemálo českých hráčů... Randal's Monday naopak od začátku chtělo působit jako cool nerdovská zábava pro fajšmekry... a taky jsem se na ni docela těšil... nicméně po recenzi spíš počkám na slevu.
  • Problém média .... Clerks také nebyli kdovíjak zábavní ....ale kde film dovede díky svým technikám ze zatvrzelé málomluvnosti vykovat legendu , tam u interaktivní adventury dochází k trapnosti . Navíc jako žánr teď válcuje adventury jejich chudý příbuzný ve formě "dobrodružného hledání předmětů" , přesně ve stylu co může vadit bude odstraněno a náležitě zjednodušeno ...
    Randal´s Monday by slušelo srovnat s Poldou 6 až vyjde a pak by se vidělo , která z nich je víc trapnější ...
  • .
  • No jo byl zrovna úplněk a víly vily na měsíc
  • A zdá se ti distribuce pro německý trh malým soustem ?
  • Já se teda přidávám k autorce. Hrozně jsem se těšil na geekovskými hláškami nadupanou adventuru, a byl jsem velice zklamán.
    Některé hlášky ve mně vyvolaly vnitřní úsměv, že daný kult do hry zakomponovaly, ale očekávanou smršť jsem nezažil. Čekal jsem Mazaného Filipa (kde co věta, to hláška; zbývající kvality pomiňme), a dostal jsem adventuru, která je příliš seriózní na parodii/komedii, jako je třeba Deponia, a příliš odlehčená na seriózní příběh ve smyslu... pro aktuální výpadek PnC adventur třeba Cognition.
    Prvních deset minut jsem měl velké naděje, jak úžasná hra to bude, a bohužel se ten úchvatný pocit nedostavil, naopak jsem se ke konci hraní přistihl, jak dialogy jen přečtu a odkliknu, aniž by mě jakoli braly. Po druhé kapitole, ve které jsem se už musel nutit, abych ji dokončil, jsem tu hru ještě znovu nezapl.
    Asi je u mě největší problém právě ono nenaplněné očekávání; nicméně jako seriózní výtky bych bral pixelhunt, kdy jsem na předmět klikal jako blázen, popisek byl aktivní, ale dokud jsem se netrefil do středu, tak to hra odmítala registrovat (předpokládám to byl jen bug a opraví to, ale stalo se mi to na více místech); či opravdu podivné kombinování předmětů a jejich používání. Help systém jsem nezkoušel, když jsem se zasekl a nebavilo mě hledat řešení (což je u adventur tohoto typu docela problém), mrkl jsem se na net; jestliže ale nápověda je ve smyslu přesného postupu, tak bych to k negativům rozhodně přidal.
  • Draken69CZ
    Mělo by se zmínit v jakým měsíčním cyklu zrovna byla když to hrála.
  • Za mě musím říct, že jsem už dlouho nehrál zábavnější adventuru, takže s recenzí nemůžu souhlasit. Celou dobu hraní jsem se královsky bavil. Ale každý má samozřejmě svůj názor a každýmu se líbí něco jinýho. Zde je krátký gameplay, který jsem nahrál....každej si z něj může udělat svůj obrázek o tom, jestli se mu podobný styl líbí a nebo ne. https://www.youtube.com/watch?v=7XbR8aJSMeo
  • MickeyMutant
    http://www.daedalic.de/en/Game/Machinarium
    http://www.daedalic.de/en/game/Torchlight_II
    http://www.daedalic.de/en/Game/Botanicula
  • ringmancz
    nejsou jenom distributoři fyzických verzí? na steamu si všechny tyhle hry vydali sami vývojáři
  • maros.goc
    mal som za to že Machinarium a Botaniculu vydali samotní tvorcovia Amanita Design, Daedalic Ent. nemá s Torchlight 2 absolútne nič spoločné
  • Namitku beru.
  • MickeyMutant
    Myslíš Machinarium, Torchlight 2 nebo Botaniculu?
  • Inquisitor
    Já vim, ale vzhledem k tomu, že mám adventury rád, tak si sem tam zahraju i ty "blbý". Ale taky musí odpovídat cena.
    A navíc je tu možnost, že to není zas tak úplně blbý.:)
  • MickeyMutant
    Mein Kampf jako plošinovku. Samozřejmě bez háknkrajců, ale s autorskejma komentářema.
  • Daedalic nemá s vývojem této hry nic společného, pouze ji prodává. Ale jinak dobrý *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit