Přejít na výpis diskuzí
Rayman Origins - videorecenze PC verze
12.4.2012 | Lukáš Grygar
68 příspěvků
-
Ten konec mě dostal......že smutní *tiše* včetně Aleše hahahahahaha
-
Ne studuji v Práglu a vím jak těžké má turista tady narazit na někoho jazykově vybaveného- kdo jim za a) porozumí, za b) je nasměruje správně a srozumitelně (Mimochodem je zajímavé kolik turistů se ztrácí a hledá pomoc u hotelu Paříž) Stejně tak pár cest do Polska ukáže jak je angličtina "užitná".
-
Recenzia je skvela, hra velmi podarena a zabavna. Super na odreagovanie. Nie je co vytknut. Gratulujem. :)
-
Díky za recenzi, velmi mne pobavila *1* Více takových
-
Raději se vrátím k Call od Duty tohel je na mě moc složitý *15* *15* *15*
-
i wikipedia'd?
-
Lukáši parádní videorecenze, jako vždy. Jsem rád, že jste se toho zas chopil. U těch hodně pokusů co jste předváděl je nejlehčí použít plachtění, ale bez toho to taky samozřejmě jde...;)
-
Nikoliv.Oba jazyky mají přibližně stejně slov a to 250000.
-
vyborna recenzia celkom aj navnadila ...plosinvku som nehral od cias abe's exodus
-
Ty asi pracuješ niekde v zahraničí na farme *1*
-
Zkoušel jsem demo. Je to velmi roztomilé a vtipné, škoda že na to nemám tu správnou trpělivost. Pro mě by prostě museli neustále vycházet jen samé hry typu Portal a QUBE *1*
-
Já s Raymanem žádnou zkušenost nemám. Nedávno jsem si na gog.com koupil první díl a nějak jsem ho ještě neměl čas zahrát ale u Origins jsem neváhal.
-
Chýbajú mi dve. Stačí?. Hrám to na klávesnici, nie na tom prstylomnom gemepade, možno preto...
-
Ten dislike je jako za co do prkvančic??!!!
-
Co ? To jsi zase ty ?
Běž se radši vybrečet, že ENG neumíš a pros o češtinu na další hry... -
no to moc ne, protože tehdy byl národní státní útvar prázdný nedefinovaný pojem. Důležité bylo, jaká úřední a kulturní řeč byla ta hlavní, což se právě začalo lámat až po 1620.
-