Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Co to plácáš? Nemáš problém s chápáním jednoduchého textu? Mě absolutně nezajímá, jestli jsou trailery v in-enginu (protože... pozor, velké překvapení - pořád je to jen trailer a ne hra) nebo jestli RockStar dělá nebo nedělá gameplay trailery. Pomijím fakt, že in-engine neznamená, že tak vypadá reálný gameplay, protože trailery a cutscény mají vždycky mnohem lepší vizuál, než hra, protože to není interaktivní a používají lepší assety.

    Chtěl sem vidět reálný gameplay záběry a tys žádný neukázal. Tečka, konec debaty. Pro mě už není co řešit. Ukázal si akorát straw man argument, kde naprosto irelevantně řešíš, jak nedělaj gameplay trailery, což mě nezajímá, nikde sem to neřešil a ani nechtěl řešit sakra. Máš záběry ze hry? Nemáš. Je to tak jednoduchý, že to pochopí snad i šimpanz po lobotomii. Až uvidim, jak to vypadá ve hře, tak můžu posoudit. Já se totiž narozdíl od tebe neřídím podle trailerů. Doufám, že mi teď nebudeš opět dávat mimoňskou přednášku o tom, jak nedělají gameplay trailery a co dokázali na PS3 s RDR1. To mě samozřejmě vůbec nezajímá, protože to nemá žádnou souvislost s gameplayem RDR2. Překvapivě. Doufám, že mi nebudeš hloupě vnucovat, abych se řídil podle trailerů. A ze všeho nejvíc doufám (i když tuším, že se na tu hlopust chystáš), že mi tady nebudeš vyprávět pohádku o tom, jak trailer stačí, protože to je in-engine a tím pádem to 100% reprezentuje grafiku hry lol...
    • ucho
      mě ale nezajímá, že chceš nutně vidět gameplay trailery, jinak si naděláš do kalhot. dal jsem odkaz na trailer, který vypustili, na trailer v enginu hry, kde je vidět prostředí hry. tedy je tam vidět opět kus mravenčí práce Rockstaru. nestačí ti to? fajn. mně to stačí k tomu, abych ti s klidem řekl, že se ta hra bude prodávat jako rohlíky. nevěříš tomu? no máš na to samozřejmě právo, ale řekl bych, že dost věcí to podporuje.
      že si nedokážeš představit gameplay na základě toho, co předvedli u RDR? že očekáváš, že by se mohl gameplay diametrálně lišit? těžko, je to v podstatě GTA hra. tedy pohled z třetí osoby, jízda na koni, střelba po všem, co se hýbe.
      • Takže nemáš žádný ukázky ze hry? Ok. To mi stačí. Potom seš ovečka, protože hodnotíš hru jen podle značky a traileru. Dál se není o čem bavit. Tím se dostáváme k tomu, co sem psal na začátku. Víš o tý hře prd. Vlastně něco jo, že to bude asi to samý v asi lepší grafice. Takže prostě revoluční hra a událost roku lol. Smutný, že lidem dneska stačí jen trailer...
        • ucho
          a jeste k ocekavanym prodejum. samozrejme se na to uz delaly analyzy a jedna firma odhaduje pocet prodanych kusu na nejmene 15 milionu, pricemz ma jit o strizlivy odhad...
          dale se predpoklada, ze se hra nebude prodavat tak dobre jako GTA 5 (80 milionu, to asi dlouho zadna hra neprekona).
          podle me da RDR2 bez problemu 20 milionu prodanych kusu. takze se bude prodavat jako rohliky :)
        • ucho
          talmud: ty asi moc cist neumis co? vsak jsem ti psal, ze Rockstar gameplay trailery nedela. jestli chces gameplay, budes si patrne muset pockat, az to bude opravdu venku (pokud nahodou nebudou chtit delat nejake prezentace z hrani pred vydanim).
          hru hodnotim na zaklade toho, co Rockstar v minulosti dokazal a jak jeho hry vypadaji. na jejich hrach dela spousta lidi, cena za vyvoj strci do kapsy radu filmu a na tech hrach je to videt. je to videt i na tom traileru, co vydali.
          ze to bude udalost roku bych vedel i bez traileru. proc? protoze Rockstar a RDR. do ty hry narvali tolik penez, ze jen tak nezapadne a rozhodne bude vycnivat. Rockstar je jedna z mala firem, co si tohle muze dovolit. rika se tomu high value production. o tom, ze to bude revolucni hra, jsem nic nikde nepsal. samozrejme to kazdeho bavit nebude, stejne jako kazdeho nebavil prvni RDR a stejne jako kazdeho nebavi GTA.
      • hele ty poznas cisla prodejnosti z traileru? shanime presne takove lidi do marketingoveho oddeleni :D
        • ucho
          no vlastne jo, poznam. u RDR2 je to fakt jednoduchy. a jak jsem uz zminoval, viz pocet zhlednuti. ta umera mezi prodeji a poctem zhlednuti tam je. pocet zhlednuti totiz vyjadruje i zajem o tu hru. samozrejme si to vsichni nekoupi, ale s temi cisly jde pracovat.
          co se tyce te pracovni nabidky, musim odmitnout. byl bych pro vas asi moc drahy.
    • Reakce na ucho.
  • Homola zase včera chlastal, žejo.
  • Co to je za kravsona? 2K nema s Rockstarem nic spolecneho, krome toho, ze je oba vlastni Take Two :D Ta ale zadnej klient nema a Rockstar ma vlastniho klienta :D
  • Adame, občas ty tvoje hezky-česky brainstormy stojí fakt za to :D

    Moc nechápu proč se tu řeší nějaký nový 2k klient co by přinesl společnosti akorát spoustu starostí, když RDR2 bude na socialclubu od rockstaru stejně jako všechny předchozí hry. Však i GtaV na pc se kupovalo přes socialclub než to vyšlo na steamu. Už je to ustálená platforma s vlastním supportem, není co řešit.
  • Osobně mám her s DRM minimum, takže mi to nevadí. Uplay, Origin, Bethesdanet ani nic podobnýho nepoužívám. Bnet na Starcraft a Diablo, jsem neměl nainstalovanej už minimálně rok a pár her, kde jsem chtěl multiplayer nebo nebyli na GOG mám na Steamu a toť vše. Pokud to vyjde dřív na konzole, tak si to na PC stejně pravděpodobně nepořídim a když jo, tak tu aplikaci po dohrání hned odinstaluju a je to.

    Pro hráče je myslim mnohem důležitější si uvědomit, že ty klienty nevznikají s cílem konkurovat Steamu, ale spíš protože nechtějí platit Gabenovi desátky. Evidentně je to pro velký vydavatele výhodnější než mít hru na největšim storu. To je atraktivní hlavně pro všechny ty "anime nudity sexual content" nesmysly a jim podobný, kterýma je ten store zaplevelenej.
  • delO
    Není nad přijemné hraní na PC s patnácti DRM klienty...

    *15* *15* *15*
    • Pořád jsem ještě nepochopil, proč mají konzolisté potřebu neustále překrucovat a nesmyslně zveličovat skutečnosti co se hraní na PC týče a naopak. Hrejte si na svým zařízení dle libosti a držte už huby.
      • Jo, tak hlavne, ze fanaticke horcice to ZASADNE nedelaji...viz. vudce zdejsi nerdbandy LV426...
        • "Pořád jsem ještě nepochopil, proč mají konzolisté potřebu neustále překrucovat a nesmyslně zveličovat skutečnosti co se hraní na PC týče A NAOPAK"

          Já to teda pochopil tak, že píše i o pcčkářích, co dělají to samý s konzolema a teď nevim, jestli tady čtu dvě naprosto zcestný reakce konzolistů, nebo jsem to pochopil špatně. Se pak nemůžete divit, že vás někdo podceňuje, když se chováte jako plebejci. To nemá s preferencí platforem nic společnýho.
          • Ano, pochopil jsi to správně. Ono to ani jinak pochopit nejde, pokud má člověk alespoň 80 IQ.
          • Tak ty jako doktor to musis vedet...a mozna ti zmeni lecbu...a zitra budes mozna Napoleon.
      • Pořád jsem ještě nepochopil, proč mají PCblbove potřebu neustále překrucovat a nesmyslně zveličovat skutečnosti co se hraní na konzolichtýče a naopak. Hrejte si na svým zařízení dle libosti a držte už huby.
        • *1* *1* proboha, on je někdo až takhle moc hloupý?
        • Z tebe ta hloupost doslova stříká ... zkus se příště zamyslet nad tím, na co máš v plánu žlučovitě reagovat, než svou pitomostí dáš vlastně za pravdu tomu, s kým nesouhlasíš *15*
      • Jsou to lokajové herních vydavatelů. Špačkovat budou furt, protože jejich páni nebudou mít klid, dokud všichni nebudeme hrát na konzolích, kde nás pude pěkně kontrolovaně ždímat.
        • To se nikdy nestane, spíš naopak... konzole se čím dál víc přibližuje PC...
      • Komplex méněcennosti.
  • Já stejně budu kupovat konzolovou verzi, takže tohle mne netrápí. *3*
    • delO
      žádná jiná stejně ani nebude *3*
  • Proboha, nechte těch slohovek, dokud je čas!
    To je děs, nejdřív "úvaha", že hry jsou lehké, což je problém proto, že jsou pak lehké (konec úvahy), a teď s prominutím naprosto trhlá "argumentace", že by měl mít 2K svůj klient, protože: " " (to v uvozovkách byl seznam argumentů). Pardon vlastně, jeden argument tam byl, že totiž ušetří 30 % ceny, které musí dávat Steamu. Bezvadný nápad, proč taková hloupá Olma Olomouc (náhodný příklad, vzniký náhodným pohledem na náhodný jogurt) prodává v Kafladnu a Lidlu? Vždyť by mohla postavit po celé zemi síť vlastních Olma prodejen a ušetřila by 50 % ceny!! Nebo... nebo... nebo snad ne?? (Spoiler: ne.)
    • jamar28
      Srovnej množstřví peněz, které ušetří Rockstar a které by ušetřila Olma Olomouc.

      Srovnej náklady na vytvoření vlastního klienta s náklady na vytvoření vlastní sítě prodejen.

      Takže asi tak...
      • Ehm. Vlastního klienta. Obří serverové infrastruktury. Obřího úložiště. Obřího support týmu (Blizzard má například na support dva tisíce lidí). Přidej dvacet let zkušeností a máš to hotový. Zadarmo!
        (Ono když si má pět miliónů lidí koupit a stáhnout padesátigigovou hru, tak to prostě není, že jim student napíše apku, která umí html a šifrovat platby kartou.)
        • jamar28
          A kdo tvrdí, že je to zadarmo? *7* Oni sami si spočítají, jestli se jim to vyplatí. Stačí, aby jim to, co ušetří na Steamu, pokrylo náklady na vlastního klienta a už generují větší zisk. Řekl bych, že Rockstars si na ten výpočet asi najme někoho lepšího než nějakého studentíka.
        • Měl bys poslat nabídku práce do Olmy, určitě tam tvoje marketingové perly moudrosti ocení. Doufám, že to přijmou. Už se nemůžu dočkat, až budu jezdit někam do řitě pro jogurt a mlíko, abych ušetřil 5 korun...
  • ucho
    tak ono to není úplně tak, že by přišli o 30 %. oni s tím samozřejmě počítají a cena je navýšená, tedy se hojí už na té ceně... u velkých her si to můžou dovolit.
    • aha takže po založení nového klienta bude RDR 2 levnejší o 30%?
      • ucho
        o 30 % třeba ne, ale o 20 % klidně. neviděl jsi snad, jak to bylo u Originu?

        otázka ale je, jestli by se jim do toho klienta vyplatilo investovat.
        1) víc než polovinu kopií prodají na konzole za vyšší cenu, bez nutnosti klienta
        2) o klient je potřeba se starat, není to zadarmo a když bude špatný, může to na ně hodit špatné světlo. navíc nejde pouze o vývoj klienta, ale i datacentra a distribuování dat lidem, to u tak velkého titulu není rozhodně žádná sranda a ruku na srdce, tohle by napoprvé nedali a byl by to průšvih
        3) Steam je zároveň reklama, rozšířená platforma k prodeji. U velké hry jako je RDR2 si samozřejmě mohou dovolit vytvořit nového klienta a prodat to přes něj (aby to mělo smysl, musela by to být exkluzivita), ale u dalších jejich her to jaksi postrádá smysl a spíš by si tím uškodili, tedy ty hry by museli dát na Steam
        • Mě dostává, jak o RDR2 víme úplný govno, ale hlavně že víme, že to bude pecka a bude se to prodávat jak rohlíky přes cool klienta...
          • ucho
            https://youtu.be/gmA6MrX81z4

            podívej se sám. tady se o kvalitách nedá pochybovat. opět skvěle řemeslně zvládnutá hra. nádherný obrovský svět, kterým se budeš moct pohybovat. na to jsou v Rockstaru machři a tohle bude událost roku. i animace koní opět parádní. opět zvířata v přírodě. opět tam bude tuna věcí k dělání a prostě velký otevřený svět. no a zájem o hru prozradí počet zhlédnutí, který se blíží ke 14 miliónům. a tohle není jediný odkaz na ten trailer, tak si s klidem další 2 milióny přičti... trailer vydán před 9 měsíci.
            například trailer pro Kingdom Come: Deliverance má 2 milióny zhlédnutí (to je mimochodem rovněž skvělé číslo, ale RDR2 je na tom několikanásobně lépe).
            • ucho
              talmud: gameplay bude podobný jako u předchozího RDR, pochybuješ snad o tom? proč by měl být jiný? vždyť je to opět hra ala GTA. ten trailer je v enginu, takže máš celkem slušnou představu o tom, jak bude vypadat prostředí, ve kterém se budeš pohybovat a jakou práci na tom odvedli grafici. je v tom naprosto stejnej feel jako v prvním díle, jen s lepší grafikou.

              tady máš trailer na první díl, taky cutscény v enginu: https://youtu.be/3gBctl1h_2o
              neuvěřítelný, co dokázali zprovoznit na PS3 s 256MB RAM. jo a taky tam není gameplay, děsný že? ;) Rockstar nedělá gameplay trailery, ani GTA 5 je nemělo.
            • Doufám, že si děláš srandu. To video je trailer, jen cutscény nebo předrenderovaný scény. Není tam jediný záběr z gameplaye...
          • ucho
            RDR byl dobrej, GTA 5 byl dobrej, Rockstar umí, engine bude počítám stejný jako u GTA 5, tedy pro otevřený svět parádní. dělá na tom armáda talentovaných lidí. záběry ze hry vypadají parádně.

            jako rohlíky se to prodávat bude, o tom žádná. a bude vesměs jedno, přes co. osobně vezmu PS4 verzi a určitě nebudu sám. osobně si myslím, že žádnýho klienta dělat nebudou a šoupnou to na Steam...
            • ucho
              Paulcz: ano, řada lidí křičela po tom, že GTA 4 měl lepší jízdní model. a víš co? já s jízdním modelem a fyzikou aut u GTA 5 žádný problém neměl. byl jsem s ním spokojený.
            • Paulcz
              No oproti GTA 4 tam zmastili pár věcí, nejvíce to odnesl jízdní model a fyzika aut a "systém kriminality". A online část je debilovina pro 10letý děti.
  • Ano, jen víc této rakoviny, třeba to nakonec herní průmysl zabije a bude klid. Zbudou jen média z doby doby předparní, která si budou věčně uhrovití mladíci vyměňovat v zapadlých uličkách.
    • nebo by mohla vzniknout nejaka společná nezávislá platforma pro velke firmy, ktere nechteji platit steamu.
      • ucho
        mám takový pocit, žes objevil díru na trhu. ale raději o tom nikde nemluv, ještě by tě s realizací mohl někdo předběhnout. milióny už čekají. jen je sebrat ze země.
      • ehm.. gog?
        • ne diky
    • test

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit