Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheSuffering

    Neměl jsem problémy s koněm, neměl jsem problémy s ovládáním a neměl jsem problémy ani s myší. To neustálé vytahování a schovávání zbraní mě ale také neskutečně vytáčelo. Ale stejně to je hra roku. Ostatně dal bych tomu 10/10, i kdyby tam byla jen ta příroda. Detaily, na kterých Rockstar zapracoval, to prostě v žádném jiném titulu nenajdete. Jedna z mála her, kde ten obrovský rozpočet je opravdu vidět.

    Po 200 hodinách mám teď dokončeno na 100% a jdu o dům dál. Teď už mám zase čas, tak se vrhnu na dohrání Outer Worlds, pak si dám Sniper Ghost Warrior Contracts a možná se mrknu na Star Wars Jedi: Fallen Order.

  • twicer

    Je to takový paradox u F76 se nadávalo vedle mizerné hratelnosti na špatný technický stav a já za těch 50hodin nenarazil na jediný kritický bug, nebo pád hry. U RDR to prvních pár dní nešlo ani spustit, během 50hodin už se mi 2x poškodili savy, online část padá každému ve skupině aspoň jednou za hodinu ještě dnes a každý týden se vše musí nastavit znova protože to nějaký patch zas kompletně rozprasil, na výsledné stupnici to ale z recenzentů nepromítl vpodstatě nikdo, zato u falloutu na tom bylo postavená doslova půlka recenze. Kvalitativně jsou ty hry samozřejmě nesrovnatelné, celkový přístup by se ale už srovnat dal.

    Za sebe musím říct že RDR port se ve srovnání s GTA portem moc nepovedl. Spousta kláves má naprosto příšerné rozpoložení a návazností, které museli po hodině testování bít do očí snad každého v místnosti. Krásný příkladem je rychlý výběr zbraní pod tlačítky 1,2,3,4 atd ... kdy ty nejpoužívanější dvě velké zbraně jsou na pozici 8,9.. Buď to hrála chobotnice, nebo to prostě nikdo ani nezkoušel.  Bugy zabraňující nákupu. Propadáváni předmětů a postav. Legendary bounties které ani nejdou splnit požadovaným způsobem a dalo by se sálodlouze pokračovat dál...

    Jinak RDR2 je parádní hrou která (bohužel) nemá na trhu konkurenci, krásnější přírodu a efekty počasí jsem ještě nezažil, jen bych byl k PC verzi podstatně přísnější protože stav po vydání byl a z části i je skutečně tristní.

  • Je to nejlepší hra za hodně dlouhou dobu. U mě vyvolává vzpomínky na první Mafii. Je to stejný typ hry. 

    Do detailu propracovaný svět by si zasloužil ještě další příběhy. Prostředí je natolik ohromné, že je hrozná škoda jej opustit. Měli by vydat další DLC s novými příběhy. 

    Co se Story týká, celkově výborné, ale v cca poslední třetině hry tempo padne. Jakmile se "kemp" přesune na poslední lokaci, ubudou vedlejší mise a hra se stává více přímočará. 

    Hlavní příběh jsem dokončil, a při klidném hraní jsem strávil ve hře "1 Day 20 Hours 14 Minutes". Veškeré mise šly dokončit, nikdy mi nenastala žádná chyba. 

    p.s.: Hra mi nespadla ani jednou, ale nyní mi nejde pustit Online mód, nevím proč, budu asi muset udělat reinstalaci. 

    • TheSuffering

      Mně přišla hrozně odfláknutá ta část na ostrově Guarma. Buď tam měli dát větší volnost alespoň na pořádný průzkum a k tomu třeba 2-3 vedlejší mise, nebo to prostě odbýt jen nějakou cut-scénou.

      • Souhlas.

  • ALHAZRED

    Všetko dôležite bolo povedane, HOLT vydavať BEST hry na PC, nie je take jednoduche ako vydavať BEST hry na konzole...a o tom to je, a vžy bolo 😛 čo je hlavny dôvod prečo sa vydavatelia často UCHYLUJU k exkluzivkam...

    Ked to už konečne šlape, možno prinsie ježiškooo...

  • walltar

    Zatím jsem se k SP části nedostal, ale pro mě RDR Online skoro až hra roku...

    • Morlang

      No  téda, já hrál R games dycky hlavně kvůli SP.

    • v cem ta online cast spociva ?

  • Morlang
    Díky Rockstaru za základ, teď už jen pár měsíců počkat než z toho modeři udělají opravdovou PC hru a můžu se do toho pustit! U běžné hry bych v té době měl už třeba i 50% slevu, tady se budu nejspíš muset spokojit s max 30%.
  • kulhy_parici_spici

    A neudělá z toho přiojení gamepadu zase desítku?

    • Ona to byla před tím desítka?

      (jako nic proti té hře, dohrál jsem a pobavil jsem se, ale je to celé strašně stereotipní)

  • Tak technicky stav po launchi nebyl dobry, ale ted uz je to v pohode. Vytky vuci ovladani jsou dost subjektivni a jdou lehce vyresit v nastavenich, nebo pripojenim gamepadu.


    Suma sumarum, tohle je tak monumentalni masterpiece, ktery v mnoha aspektech natolik prevysuje konkurenci, ze to proste nemuze byt min nez za deset, i pres vsechny ty problemy.

    • dworkin

      To je principiálně úplně špatně. Špatný technický stav hry při launchi je naopak zcela zásadně nutné zohlednit v hodnocení hry. Protože jinak si příště v Rockstar řeknou, že když to vydali odfláknuté a stejně to v recenzích sklízelo ovace a lidi to kupovali jako vzteklí, tak to vydají odfláknuté i příště. Já bych se nebál dát PC verzi i sedmičku. A sedmičky hezky na celém světě a pořádně jim ten rozbitý bazmek omlátit o hlavu. Protože pak by si nějaký vysoký manažer řekl, že tohle poškozuje prodeje a je potřeba na to příště nes--- kašlat.

      Ta hra je samozřejmě vynikající - ale musí člověku, co si ji koupil, bez problémů šlapat. Nešlape - dostal vadné zboží. Vadné zboží nemůže dostat absolutní hodnocení.

      • nightborne

        Mno, kdybych měl hodnotit, jak to vypadalo při vydání, bylo by to, co si budem, ještě hodně pod sedm.

        Já se na jednu stranu ztotožňuju s tvojí pointou, že je technickej průšvih potřeba omlátit vydavateli o hlavu. Jenže na tu druhou mi zase přijde čtenářsky vhodnější a logičtější známkovat ke dni vydání textu. A oni to zkrátka stihli z velký části opravit, než jsem to dohrál.

        • dworkin

          Jsou to dva protichůdný požadavky, který skloubit není vůbec snadný. Po roce a deseti patcích od vydání už spotřebitele nezajímá, co za své peníze mohli dostat lidi, co si hru koupili před rokem, ale zajímá ho, co za své peníze může dostat teď. Jenže systém průběžného hodnocení se pokud vím nikde moc neujal.

          Nesnížit hodnocení vůbec mi ale přijde jako větší zlo.

  • yeniczek

    Jedna jedina vec.. Proc nemuzu behat ve svym kempu. PROC?! Jinak je to atmosfericka pecka, ktera potrebuje svuj cas, bohuzel i bohudik zaroven.

    • Corvus

      Jsem rád, že právě tohle zmiňuješ, protože to čtu všude a pamatuji si to i z recenze na konzole + v reakci AngryJoa (youťuber). Nevím jak je to možné, ale já tedy v kempu buď běhám nebo používám rychlou chůzi. Normálně mi to jde. Nevím jak je to možné a dost by mě zajímalo zda to takhle někdo má podobně...

    • jindra.veliky

      je tam dost loadingu a taky, aby te v pripade nutnosti dobehla postava, ktera ti musi neco rict

  • za me je to urcite dobra hra ale cekal bych ze po tolika letech trochu vic svobody v pribehovych misich porad je to dost naskriptovany  

    • spoock

      to je bohužel problém, víc svobody může něco ve hře rozbít a to nechceš, je to prostě osvědčený recept na to, jak si hru nepodělat, mě nejvíc štve, když mi hra nutí na určitou misi zbraně, které nechci, proč prostě nenechá na hráči, že si v tu či onu chvíli nemá sáhnout do sedla a vybrat si sám.

      celkově management zbraní je asi největší slabina hry, stejně jako vyhrocené chování NPC postav, kdy se dost často opakuje stejné schéma ... všichni jsou nepřátelští a jen výjmečně naskriptovaná postava vás pozve do kempu, furt je to tak na půl cesty

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit