Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak trochu se bojím, jestli bude Deathloop 2, tak jak dopadne. Přeci jen v Arkane mají specifický rukopis, ale tenhle REDFALL jim to mírně řečeno pokakal.

  • Jack1947

    No proč ne EPIC za rok  Frý to jistí 😀😉

    Ne vážně sice Arkane ale pod záštitou Mrkvostu ? to fakt nemohlo dopadnout dobře nicméně, to dopadlo ještě hůře!!!! než se čekalo... 🤯😲🤢🤮

    • Ale no tak, všechno svést na Microsoft je trošku laciné, nemyslíte?

  • nechciprezdivku

    Vsechno je o lidech a v pripade Arkane studia a jeho nejvetsi pecky Prey a Dishonored je to hlavne Viktor Antonov. Ten je autorem toho ikonickeho designu a vytvarneho stylu. Pokud se nepletu tak na Deathloop a tehle barevne, cool veci, co se chce zavdecit vsem, se uz nepodilel.

    Nevim, na cem ted Viktor Antonov dela, ale pro me je to genius, ktery presahuje herni tvorbu. Asi jemu vdecime za to, ze Prey a Dishonored nebyli tuctove hry  

    Viktor Antonov = Anton Sokolov

    • uaxpk

      a také je podepsaný pod Half-Life 2. Je to hodně vidět hlavně u Dishonored.

    • Já bych řekl, že hodně bude i o budgetu. A prostě hra kterou od začátku plánuješ dát do gamepassu "zadáčo" bude mít schválené úplně jiné náklady a s tím spojenou volnost, než hra která se plánuje prodávat po dvou tácech za kus a na její kvalitě závisí zisk.

      • sugyn

        Ja vim ze ve svete korporatu je mozne vsechno ale to ze by nekdo schvalne vyrabel blbou hru jenom protoze bude v gamepassu tak to mi nesedi.  Je to jako kdyby restaurace zamerne delala horsi obedy protoze vecer muze prodavat biftoury za 600. Vzhledem k klesajici kvalite jejich her od dob dishonored tak bud stala Bioware vec nebo na tyhle hre delalo nejaky jejich C tym plny novacku.

        • Prostě budget u něčeho co je na subscription bude menší a tím pádem musíš dělat větší kompromisy. To máš jako filmy na Netflixu nikdy nebudou mít stejný budget jako Avatar 2, který půjde do kin a bude mít peníze za každé zhlídnutí. Takže ano - i takový Netflix "schválně" vyrobí horší film, protože ty pevné měsíční subscribtion by mu prostě náklady na něco velkorozpočtového neutáhly. U her to máš úplně stejné. Pokud to od začátku plánuješ vydat "zadarmo", tak do toho zcela vědomně a "schválně" nenaleješ takové prachy jako si může firma dovolit narvat do GTAčka nebo jiné pecky, kde se platí každá prodaná kopie.

          • sugyn

            No nevim zrovna Netflix bych jako priklad nepouzival, jelikoz ta spolecnost skupuje veci co ostatni firmy si mysli, ze neprorazi.

            Druha je vec ze jejich originalni tvorba(cest vyjimkam) je woke a to proste normies nemaji radi, proto ta firma bude brzo v insolvenci.

            Ale mozna mas pravdu, na B, C, D tridu her mame Devolver, jejich hry nestoji moc ale aspon je zabavny je hrat.

            EDIT: Nesouvisejici vec: Vetsina kultovnich filmu Forest Gump, Shawshank Redemption atd byli financni propadaky.

            • LiarForHire1

              U poznámky o insolvenci jsem se skoro posral smíchy. Netflix je momentálně největším miláčkem Wall Street a ještě dlouho to tak bude, D+ ani jiné služby jej nedokážou dohnat.

              • Derp_1337

                Reakce na příspěvek:

                Jelikož máš jako profilovou fotku Todda Howarda a jako přezdívku "liar for hire" , tak tě nejde moc brát vážně. 😉

                Ale jinak máš pravdu. Netflix se vzpamatoval z toho šíleného propadu, co zažil na konci roku 2021. Tehdy se propadl z ceny akcií ze skoro 700$ na nějakých 180$. Ale teď má vzestupnou tendenci a je někde na 330$.

                Pro porovnání: Amazon a Disney pořád fluktují okolo 100$. Momentálně je Netflix dokonce i před Microsoftem 310$.

                • Jack1947

                  Reakce na příspěvek:

                  NETFLIXU bych přál trošku ještě větší propad 👍👌 za to co dělá, a brečí.

              • sugyn

                Reakce na příspěvek:

                Milacek wallstreetu 😂😂😂


          • Záleží kdo ten projekt děla. Ircan třeba měl rozpočet klasických blockboosteru.Dělalo na tom ILM a přinesli na tu dobu dost revoluční  metodu snímání obličejů, která pak byla ještě vylepšena a použita  třeba v Rogue One, mando atd.Avatar se nedá srovnat s ničím, protože takové rozpočty se schvaluji fakt jen výjimečně. Defacto tohle je snad jediný případ možná ještě Avengers infinity, ale kvalitou CGI stejně nedosahuje na Avatara, tam půlku rozpočtu spolknuli herci😃

          • tuco

            Avatar 2 byl o nicem. Jako hezky, ale o nicem. Jednicka mela nejakej napad, neco k zamysleni nebo dokonce rekneme poselstvi, nehlede na celkem slusnej pribeh, ale 2 byl jak hezkej kluk s dutou hlavou. Proti gustu nic, nicmene, to prirovnani pokulhava. 

            Co se tyka rozpoctu her v souvislosti s GP, tak jen podotknu, ze muzeme jen spekulovat, protoze do toho nevidime. Ono kdyz nam neco dava smysl, tak neznamena, ze je tomu tak ve skutecnosti. 

  • victor
    • MishKonn

      Ty komentáře - opravdu doufám, že nikdo by neuvažoval ani na vteřinu, zdali je opravdu od vývojářů tvrzení, "ne, že by naše mateřská společnost vlastnila Direct X, na které běží tisíc indie her na tisíci PC..." 😎

      • Derp_1337

        Tak samozřejmě takhle by to nikdo nevypustil do světa. Ale jsme v takové době, že by to klidně mohlo nějaké PR marketingové oddělení vypustit jako "damage control". Obyčejný konzolový plebs takové věci sežere i s navijákem.

    • Jack1947

      TO si sypou na hlavu popel nebo brečej že hráči jim to dali sežrat ??? 😲🤔😔

    • Only sith deal in absolutes aneb výmluva na to, že to vlastně nejde, je fakt úsměvná 😀. Jako kdyby ty hry alespoň vypadaly nějak přelomově, ale příjde mi, že od Battlefrontu 2 je grafika furt stejná... Očividně si v korporátech uvědomili, že i když příjdou o potenciální kupce, normíci jim to stejně zaplatí a proto nemá cenu u produktu nějak extra řešit kvalitu. Takhle ušetří a i přes menší prodeje stejně budou mít větší zisky za menší čas. Bohužel, doba pokroku.

    • Derp_1337

      "Instead of PC gaming, please run our game at 30fps on Xbox Series X."


      Jestli to myslí vážně, tak to je fakt smutné.

      A to teda nevím, jak to dělají ostatní PC hráči, ale já si nehodlám kupovat Xbox jenom abych si zahrál Redfall v 30fps. 😂

    • twicer

      Divná doba, člověk už ani neví jestli je to recese nebo ne. :D 

      • Hidden

        Je to neci lidova tvorivost, neni to oficialni vyjadreni. Ale je fakt, ze jsem si to radeji hledal, jestli se nahodou nekdo z Arkane neozral a nepustil tohle straslive vyjadreni do sveta. ;)

      • Ale je fakt, že ten poslední odstavec je něco, co už dlouhodobě nechápu. Zenimax prostě vlastní ID, kteří jsou profíci na enginy. A přesto to nenasdílí mezi svoje týmy... už v době vydání Falloutu4 si člověk říkal, proč to jede pořád na tom stejném enginu, když defakto jejich kolegové jsou tvůrci enginů.

        • Ono je sice pravda, ze si clovek rika, proc ty Bethesdi hry furt jedou na tom samem, kdyz ty hry stale vychazi zabugovane a jinak rozbite. Na druhou stranu, precijen ty jejich open worldy nejsou zas tak jednoduche a je tam spousta komplexnich systemu, se kterymi uz ti vyvojari umi pracovat a preportovat je do jineho enginu by bylo jiste peklo, ktere se jim asi proste nevyplati.

          • Derp_1337

            Bylo by to (časově) náročné pro vývojáře Bugthesdy naučit se pracovat s jiným enginem? Ano.

            Ale je ten jejich engine neskutečně zabugovaný a grafiky zastaralý? Ano!

            Určitě by se to vyplatilo pro všechny hráče, kdyby Bugthesda konečně přešla na jiný herní engine. Ale Bugthesda to neudělá, protože pracováním na jejich vlastním zastaralém a zabugovaném herním enginu ušetří na nákladech.

            Proč by se taky snažili, když fanboys nakoupí jejich hry i kdyby to byl nehratelný bugfest s grafikou zastaralou klidně i 20 let. Tak dlouho dokud to lidi budou kupovat, tak manageři nevidí důvod něco měnit.

        • ID enginy, pokud vím, nikdy nebyly dobré na open worldy. Jestli by se měli pustit do úprav, aby další verze byla, je otázkou, když je tu konkurence UE.

  • Smutné, smutné. Arkane, studio které stvořilo takové perly jako Arx Fatalis, Dark Messiah, Dishonored a Prey který byl jednou z posledních dobrých immersive sim her na kterou jsem měl čest narazit. Problém je že herní studia těží z věhlasu svého jména právě díky úžasným titulům které vydaly před x-desítky roky, málokoho potom bohužel napadne že sestava studií se nejspíš drasticky změnila a noví vývojáři spatlávají dohromady tituly které by se ujaly možná pouze jako hry na mobil.

    • Jack1947

      Spíše to dělali externě  pro mrkváč aby něco ve gejmpassu měl :P

  • kkING

    No doufam, ze se Starfieldem to dopadne lepe. Netusim jestli toto museli vydat drive, nebo se proste nesmeli se opozdit, aby nesli do kolize se Starfieldem, nebo nejakou jinou hrou u Mircrosoftu ??

    Ja mel obavu, ze Starfield a D4 vyjdou v podobny termin, kdyz byl Starfield s pompou oznamen na prvni polovinu roku a spekulovalo se, ze datum vydani Starfieldu bude ovlivneno nedodelanosti Redfallu a nakonec na tom asi bylo neco pravdive ... ale zase, kdyz Starfield posunuli pred mesicem na zari ?

    • Obávám se že Starfield bude kráčet ve stopách Fallout 4 co do zbytečného obsahu (např. stavění vlastní osady mě neuvěřitelně vadilo - možná kdyby to z hlediska herních mechanik pojali jinak tak by to bylo i OK, ale to příšerné ovládání - nucení hráče aby sbíral tunu trashe aby si postavil strašný blbosti), obávám se také questů typu Běž zachránit další osadu 😂 

      Spousta věcí bude nejspíš generických, což mě neuvěřitelně ubíjí. S napětím koukám jak probíhá vývoj hry Spacebourne 2 - projekt jednoho člověka, bude vtipné když bude nakonec ve většině ohledů lepší než Starfield. 

      No nic, každopádně počkám na BG3 - Lariani snad ani nemůžou zklamat vzhledem k tomu že se jedná o isometrické RPG a mají za sebou skvost DOS2. 

      • Jack1947

        No vida proto jsem ve čtvrtině  hry Fallout4 vzdal - jako fakt aby ses dostal dál v příběhu musíš někde nafarmit nějakej materiál wtf :S :/ to byl prosím rok 2015!! 🤔🫣

  • LiarForHire1

    Jako bych to tady už léta nepsal, že gamepass je zkáza kvality. Tak si to užijte

    • sugyn

      Efektivni manazeri to je zkaza kvality.

  • Skvěle napsaná recenze. Užil jsem si ji do posledního písmenka. 

    Bohužel poslední dobou se stává tradicí, že je hra při vydání nějak rozbitá.  Zejména chybí optimalizace. Myslím si, že je to důsledek šetření, kdy vedení tlačí na vývojáře, aby zkrátili délku trvání projektu a ušetřili náklady. Optimalizace se pak dělá až naživo podle toho na co si hráči stěžují. 

    • Bohuzel sotva stihnou opravit game breaking bugy, coz je precijen dulezitejsi nez optimalizace, nicmene nevim, jestli se  to pomalu nezacina otacet proti nim. Je tu cim dal vetsi nevole, hry jsou drazsi a jeste k tomu nekompletni, vsechno dodelame potom, pribehove DLC pozdeji, optimalizace pozdeji, ale zaplatte plnou palku pri vydani a udelejte nam beta testery. Tohle je akorat recept, jak lidi naucit pockat si na slevy a patche.

      • Jack1947

        TO bylo i dříve jen her nebylo třeba tolik a kvalita nekolísala tak silně ale je to u všeho  kdo to koupí🙁😬

  • tomekbobek

    Kategoricky odmítám tuto recenzi, protože pak by se má realita, kde Arkane dělá jen super duper skvosty, roztříštila na milion kousků. Eh, proč mam ve svym zornym poli několik černých čar.

    • Jak píšu někde tady jinde:

      Problém je že herní studia těží z věhlasu svého jména právě díky úžasným titulům které vydaly před x-desítky roky, málokoho potom bohužel napadne že sestava studií se nejspíš drasticky změnila a noví vývojáři spatlávají dohromady tituly které by se ujaly možná pouze jako hry na mobil.

      • tomekbobek

        Jop, na tohle přesně vždycky zapomínam. Díky za připomenutí. :D

  • yeniczek

    Jednou to asi muselo přijít :(

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit