Přejít na výpis diskuzí
Remake prvního System Shocku je na Kickstarteru a prezentuje se demem
29.6.2016 | Aleš Smutný
46 příspěvků
-
Já jsem Lands of Lore koupil, když vyšly, je to moje první originálka. Ale upřímně, byl jsem ze hry celkem zklamanej - už tehdy začínala komerce - krásná grafika, ale osekané a zjednodušené herní systémy (stejné, jako dneska). Betrayal at Krondor se mi v té době líbil mnohem víc.
-
ja to v ty dobe nemohl vubec sehnat, nikdo to nemel :( tak sem jen koukal na screeny v excaliburu a predstavoval si to... dostal sem se k tomu cca 3 roky zpatky a uz moc dobre chapu, proc je to legendary gamesa... prostě dokonalost ze zlaty ery dungeonu *14*
-
jo dungeon master 2 na zacatek je dobra volba, až se po par hodinach zaseknes, nestyd se kouknout do navodu :) Lands of lore je vetsi, ale je to snad jeste lepsi, proste legendarni a paradni hry. No a ty fallouty, ty te nezklamou, jen se porvat s tim zacatkem. Hrozně se mi napriklad libilo to feťácky město, to uz by si dnes nikdo nedal takhle. A az najdes powerarmor tak je to trochu jinej pocit, nez v fallout 4.....Pak bych se vubec nebal dat si Eye of the beholder 1+2 pokud te bavi dungeony, je to na gogu, ale to vic tehle her. Tak enjoy :)
-
doufam ze jo, ale voni ho tam zatim nejak moc nechtej, nevim jak to dopadne, coop v ss2 je totalne nejlepsi coop co sem kdy hral
-
Hele tak možná si mně nakopl. Taky tak nějak vnitřně cítím, že jsem se o hodně tehdy ochudil. Zkusím propadnout DM2 a těm Falloutům dám taky ještě trochu víc. Pravda že jsem zkoušel hrát jedničku jen relativně chvíli, tak zkusím určitě dát ještě na tvá slova ;o)
-
Nebijte mě hned, ale bude tam coop multiplayer? Já jenom že to byl jedinej způsob, jak jsem SS2 mohl hrát aniž by mi nepraskly nervy. Jak já byl podělanej. :) SS1 jsem hrál pro jistotu jen asi 30 minut než na mě dolehla atmosféra a strach z toho co je za dalším rohem.
-
Bueeee Lands of Lore. *14* Toho sme se napařili.
-
Jestli to myslel jako vtípek, tak jsem se zasmál. :)
-
Jen tak nemůžou, ale oni si jaksi koupili práva *4* Předtím je měla nějaká pojišťovací společnost, na kterou to přešlo po likvidaci Looking Glass.
-
haha takze sis jako pirat nastavil mensi upload abys zpomalil dalsi piraty? ty ses komik :))))
-
Já si to koupím, akorát škoda, že to je to digitální. Chtěl sem to prodat do bazaru, abych ušetřil a trochu odrbal vývojáře. Takový zvyk z konzolí...
-
Já také. Ostatní ať platí a pak si to zdarma stáhnu. Bude to i na GOGu, takže Denuvo nehrozí.
-
Myslím, že by stačilo vylepšit zvuky a trochu je zrychlit.
-
Když se tedy nechtějí držet toporně originálu, tak proč se drží těch původních záhrobníků, kteří, přes určité úpravy oproti prvnimu videu, pořád vypadají spíš legračně, než děsivě? Jinak to ale vypadá fantasticky *14*
-
dungeon master 2 si v poho uzijes i dnes, to ti garantuju. Wiz 7 je HC, je to obrovský a docela težký, ale Lands of Lore je taky klenot a hrat se to da paradne i dnes. Fallout 1 a 2 chce prekousnout prvnich par minut a pak te to taky chytne. Ja bych to bejt tebou zkusil :) Tahle hry nezahrat, pokud jsi schopnej hrat SS1, je prostě hřích, promysli to ještě *5*
-
Doom byl vůči Ultimě Underworld technický i herní kastrát ....ale mainstream výtězil už tehdy . A System Shock jste si užili až na PC které bylo v době vydání scifi ... ostatně skoro jako všechny hry od Looking Glass Studios v polovině 90
-
Jedinou pihou na kráse je to použití Unity. To mi pro FPS nějak nesedí, přijde mi tam ten pohyb vždycky tak nějak "toporný". Ale chápu důvody, proč po něm sáhli.
No a taky mám mírnou kopřivku z těch perků a RPG. Ale uvidíme, třeba to bude naopak ještě lepší hra. Každopádně se těším. *3* -
Už mají 515k. Nemám strach. *1*
-
Trochu mouse lag, asi by to šlo pořešit někde v ovládacím panelu nVidia, ale na těch pár minut to nemělo význam. Bavilo mě to, koupím.
P.S. Pokud jste jak vocasi hledali po celém levelu chybějící součástku do circuit (jako někdo, koho nebudu jmenovat, nějakej kámoš nebo tak), tak nehledejte, ale koukejte, co vám tam bliká a co by ještě mělo blikat. -
Nějak vypadla informace, že se jedná o částku na tvorbu prvního levelu.