Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Posílejte peníze, sakra, v záplavě těch dnešních srágor je tohle balzám na duši.

    NAVÍC, jestli jim to vyjde s jedničkou, mohli by časem udělat dvojku.
    • Hanzales
      Já jak na potvoru teď doutrácel budget než to nedávno oznámili. Nikoli na steam akce, ale už jsem si musel pořídit mimo jiné konečně tu Nevadu do DCS :)
      Zase se mi nechce přispívat nižší částkou, tak počkám 10 dní (zbývá 29) a strašně moc rád přihodím co půjde. Ono přihodit na jakoukoli jinou hru, kterou jsem podpořil a na tohle ne, to bych si musel užezat ruce, nohy (moment, nohy, ruku) a pak asi i hlavu.
    • K Chumbaba: Naprostej souhlas a nejsi sám, určitě tvůrce taky podpořím.
  • Vůbec fakt, že si člověk po nesmírně dlouhém čekání( já osobně na pokračování SS2 čekám víc jak 10 let) může zahrát moderní System Shock hru, je pro mě něco naprosto neuvěřitelnýho.

    Z dema, z kickstarteru, a celkově člověk nabývá dojmu, že tvůrci jsou zapálení fanoušci, co mají čistý úmysly, tvůrčí vizi, nepochybně i tvůrčí kvalitu, ale především že tu hru jako takovou evidentně chytli za správnej konec, nebo-li- žádnej arkádovej Bioshock, nebo nějákej reboot, spin off, ani nic podobnýho se nekoná, tohle bude poctivej hardcore nárěž.
    Už v tom demu se atmosféra dá krájet a HUD ala terminator je výbornej nápad.

    Tohle musí dojít do zdárnýho konce !!! Backujete lidi backujte :D
  • Hanzales
    Pro mně to je jako rána z křemíkového nebe :) A oznámení prací na SS3 taky. I když počítám s tím, že podle mých představ to asi nebude, doufám v možnost volby (podobně jako u pár nových her) všechny pomocníky a zvýrazňovátka vypnout pokud tam budou, ale i s velmi střízlivým očekáváním se těším nevýslovně moc.
    Tak hurá na demo remaku jedničky, ta mne i nedávno bavila a držela i přes "zastaralost" pořád dost. Ony ty System Shocky prostě nějak zahrály na všechny mé struny tím svým celkovým pojetím, možná v tom také hraje roli to, že člověk jako náctiletý tehdy skočil z Dooma do SystemShocku, což zákonitě muselo vyústit v herní vrut zarytý hluboko do hlavy. I proto jsem bral SS2 jako další herní klenot a beru jednou za čas zahráním dodnes i přes to, že hra tehdy nebyla zrovna komerčně úspěšná.
    Edit: Fil - Amen.
    Edit2: Demo prubnuto a úplně se roztékám :) Je to fakt správně uchopené, o ten vyšší stretch goal strach nemám, to bude nirvána zase po letech až to dodělají! Na mně už jen tahle ukázka zapůsobila maximálně. Interakce s předměty je super, zase to dodá kus na atmosféře a když si domyslím hotovou hru, rpg prvy, druhy munice a vůbec, to zase bude čekání všech čekání a že už poslední roky moc na nic nějak extra nečekám (jen jsem v duchu snil o oznámení SS3 a remaku jedničky a ono tohle. Asi když člověk sní dost dlouho a intenzivně, tak se to nakonec vyplní :)
    • Prosím tě, kdybys mohl dlouho a intenzivně snít o remaku Wizardry 7 nebo obecně o jakékoliv nové hře od D. W. Bradleyho, byl bych do smrti tvým dlužníkem *3*
      • Hanzales
        To chápu, ale přiznávám že jsem tak trochu herní neznaboh a kacíř. V době herního vzkvětu jsem od Wolf3D preferoval spíše akčnější hry a všechny ty Wizardy, Dungeon Mastery, Fallouty a podobné herní klenoty mne tehdy minuly a když jsem pak přičichl k prvnímu rpg (Morrowind) už jsem se k tomu nevrátil a dneska už bych to asi nedal, stejně tak jako je dnes na někoho už moc SS1, přičemž mi ta technická stránka nevadí, nebot nostalgická hraje všemi barvami. S Grimrokem to samé, až s ním jsem prvně okusil krokové dungeony, ale ty staré skvosty už bych si asi nedokázal tak užít, jako kdybych je tehdy hrál v době vzniku :/
        • dungeon master 2 si v poho uzijes i dnes, to ti garantuju. Wiz 7 je HC, je to obrovský a docela težký, ale Lands of Lore je taky klenot a hrat se to da paradne i dnes. Fallout 1 a 2 chce prekousnout prvnich par minut a pak te to taky chytne. Ja bych to bejt tebou zkusil :) Tahle hry nezahrat, pokud jsi schopnej hrat SS1, je prostě hřích, promysli to ještě *5*
          • Hanzales
            Hele tak možná si mně nakopl. Taky tak nějak vnitřně cítím, že jsem se o hodně tehdy ochudil. Zkusím propadnout DM2 a těm Falloutům dám taky ještě trochu víc. Pravda že jsem zkoušel hrát jedničku jen relativně chvíli, tak zkusím určitě dát ještě na tvá slova ;o)
            • jo dungeon master 2 na zacatek je dobra volba, až se po par hodinach zaseknes, nestyd se kouknout do navodu :) Lands of lore je vetsi, ale je to snad jeste lepsi, proste legendarni a paradni hry. No a ty fallouty, ty te nezklamou, jen se porvat s tim zacatkem. Hrozně se mi napriklad libilo to feťácky město, to uz by si dnes nikdo nedal takhle. A az najdes powerarmor tak je to trochu jinej pocit, nez v fallout 4.....Pak bych se vubec nebal dat si Eye of the beholder 1+2 pokud te bavi dungeony, je to na gogu, ale to vic tehle her. Tak enjoy :)
          • Bueeee Lands of Lore. *14* Toho sme se napařili.
            • Já jsem Lands of Lore koupil, když vyšly, je to moje první originálka. Ale upřímně, byl jsem ze hry celkem zklamanej - už tehdy začínala komerce - krásná grafika, ale osekané a zjednodušené herní systémy (stejné, jako dneska). Betrayal at Krondor se mi v té době líbil mnohem víc.
            • ja to v ty dobe nemohl vubec sehnat, nikdo to nemel :( tak sem jen koukal na screeny v excaliburu a predstavoval si to... dostal sem se k tomu cca 3 roky zpatky a uz moc dobre chapu, proc je to legendary gamesa... prostě dokonalost ze zlaty ery dungeonu *14*
  • Lukyz
    Technická stránka trochu pokulhává, ale s tím se u pre-alphy dá počítat, ale atmosféru to má už teď úžasnou *14*
    • A hele, mame tu experta na technickou stranku, kterej si mysli, ze ze svy zaprdeny zidle muze vubec takovou vec komentovat, ne-li kritizovat.
  • Už jsem je na kickstarteru podpořil *3* Než to dodělají, tak si aspoň zahraju jedničku a dvojku, které se mi válí ještě netknuté v knihovně.
    • i já už podpořil...
  • Autoři jsou evidentně velký fandové Lovecrafta. To taky vůbec nemůže bejt na škodu. Jinak krok s demem je hodně sympatickej a sběratelka vypadá taky docela pěkně. Tohle asi moje peníze dostane...
  • Shut up and take my money!
    • kludne posli :)
      tiez o tom uvazujem
  • uaxpk
    Ach, ta nedočkavost.
  • Technická stránka pokulhává :D To mě docela rozesmálo, sice nejsem milovník nejnovější grafiky a nejnovějších herních mechanismů, ale zahrát si první system shock, to chce koule. Vypadá to strašně, zní to ještě hůř a nevěřím, že bych nezešedivěl z procesu hraní. Věřím, že když to někdo hrál v roce 1994, tak pecka, ale mně je teprve 30 a originál teda nedám. Jsem moc rád, že vznikne remaster, protože jinak bych se nikdy neodhodlal k zahrání si.
    • System shock nebyl technicky žádnej zárak ani když vyšel, spíše to bylo na hraně co se týče nejambicioznějších titulů. Mně se ale i přesto se mi styl grafiky líbil a líbí dodnes. Vůbec mi to prostředí příšlo daleko pestřejší a živější než srovnávaný doom.
      • To se podle mě vůbec nedá srovnávat - Doom byl sice technicky vypilovaný, ale byly to prázdné koridory, celkem jednoduchý prostor, v System Shocku jsou křivolaké chodby, různá křížení, schůdky, podlezy, dá se tam různě šplhat - a to nemluvím o herní náplni, namluvení a o tom, že je to částečně RPG.

        Taky je tam časový odstup, Doom je myslím Score 4 a System Shock je Score 11...
        • Doom byl vůči Ultimě Underworld technický i herní kastrát ....ale mainstream výtězil už tehdy . A System Shock jste si užili až na PC které bylo v době vydání scifi ... ostatně skoro jako všechny hry od Looking Glass Studios v polovině 90
  • Jedinou pihou na kráse je to použití Unity. To mi pro FPS nějak nesedí, přijde mi tam ten pohyb vždycky tak nějak "toporný". Ale chápu důvody, proč po něm sáhli.

    No a taky mám mírnou kopřivku z těch perků a RPG. Ale uvidíme, třeba to bude naopak ještě lepší hra. Každopádně se těším. *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit