Přejít na výpis diskuzí

Remasterovaný Command & Conquer vypadá přesně tak, jak si ho pamatujete

24.10.2019 17:16
Šárka Tmějová 26 příspěvků

Přestože by fanoušci realtimových strategií pravděpodobně raději viděli oznámení úplně nového dílu Command & Conquer (a ideálně ne na mobily), EA se před rokem rozhodla je potěšit alespoň odklepnutím remasterů původních devadesátkových kousků od Westwoodu. Pod hlavičkou Petroglyph Games vám přinesou...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Corvus

    Tiberian Dawn super, ale za mě je z celé ságy na prvním místě, zcela neotřesitelně, Tiberian Sun. Do dnes naprosto nádherná, detailní grafika. Neměnil bych na tom ani pixel. Barevná paleta, detaily, zvuky, muzika... Bezkonkurenční záležitost...

  • victor

    Co jsme na C&C milovali : výborný soundtrack , CGI animace po každé misi , příběh na pozadí , nové jednotky v každé misi jež nutili překopat zažitou taktiku a oddalovaly pocit repetitivní nudy ;) ....Vlastně , já se tehdy vůbec nenudil . A to je na hře vlastně nejdůležitější .....

     Chápou už v EA , kde celou dobu dělají chyby ?

    • KrPa

      ne, jelizok prestali strategie vydavat

    • Blue.Shark

      Bohužel bych řekl, že nechápou. Tiberium Wars celkem šlo, ale třetí Red Alert s násilnou snahou o inovaci byl pro mě fakt utrpením.  Měls to stejně?

      • ja_nic_nevim

        V tibetium wars jsem nepochopil tu hloupou snahu cpát do hry prapodivné mimozemšťany jako třetí rasu. V Tiberian sunu jako hrdinové byli fajn. 

  • victor

    Jen se dost obávám , že s novým vizuálem utrpí celá hra . Když se po placatých pláních ...( teď si asi nevzpomenu ale alespoň vyzuální vyvýšení ( pahorky) země v původním C&C ještě nebylo ?) ...proháněly pixely , nevypadalo to celkově špatně . 

    Teď , když budou po placce jezdit detailní modely bude to jako pěst na oko , už jak se koukám na pytle s pískem na mapě :/  Něco ,jako kdyby jste chtěli předělat Mutarium tím, že jen zvednete rozlišení a zbytek necháte vousatý jako kdysi .

    EA prostě má ty nejlepší lidi co pro obrodu realtime strategií mít může ( Petroglyph ) a  nedovolí udělat pořádnou hru ,jen lehký remaster, který dost dobře ani není potřeba ....

    • Tak zrovna Petroglyph a jejich poslední počin Forged Battalion, který se chvástal jako nástupce Red Alertu, bych tu vůbec nezminoval. 

    • victor

      To je jako by jste Cannon Fooder předělali do vyššího rozlišení a divili se kde zmizela hratelnost ( v pixelech se ztratili totiž i nepřátelé a džungle z pixelů ve které jste hledali zeleného pixelovatého panáčka nepřátel byla sama  esence hratelnosti ) 

  • P3RS3CUToR

    Není potřeba remaster. Odehral jsem si to nedávno a no problemo pohoda jahoda. Doporučuju. Stale sranda

  • Row

    "vypadá přesně tak, jak si ho pamatujete" ... to je velice trefne... to co je totiz na zacatku toho videa, ty barefne fleky, nevim co je, ale neni ani naznakem to co si pamatuju, to co nasleduje uz mi povedome je... 😀

    • Taronyu

      Jo, to je bežné u týchto remastrov, že fungujú ako nostalgické okuliare. Vyzerá to lepšie, ale my si to predsa takto pamätáme :D

      • Ale občas by to chtělo nepracovat jen na grafice, ale třeba alespoň lehce upravit UI a QoL mechaniky. Nemusí to být nic zásadního, ale stačí aby třeba dodělali frontu rekrutování jednotek.

        • lipkozzi

          Ak nedajú doporiadku UI a AI, tak to ani nemusia vydávať. Nedávno som to po dlhej dobe znova rozohral a napriek nostalgii a veľkej snahe to dotiahnuť do konca aspoň za jednu stranu, som skončil asi v predposlednej misii. Tie herné mechaniky už sú hrozne zastaralé a hlavne, je tam šialene zlý pathfinding, kde nevieš dostať skupinu jednotiek z jednej časti mapy na druhú bez toho, aby sa niekde zasekávali, poprípade častokrát totálne ignorujú príkaz, ktorý dostali.

        • victor

          Ne občas , ale u každého pořádného remasteru :/

  • Jedna z prvních her vůbec na mém Pentiu I 166mhz 16mb RAM. Nechápu jak jsem si to tenkrát dával s tou kuličkovou myší :D


    • mys s kulickou mnela i vyhodu. Kdyz si ji mnel cistou, mohl si roztocit kulicku pohybem po stole a jemne zvednout a udelat tak 180/360 stupnovou otocku bez toho aby si musel rukou udelat cely pohyb, co tedy uz neni mozne pri modernich hlodavcech :)

      • lipkozzi

        Ale pane Babiši, ta gramatika.

    • Kuličková myš v pohodě, jen se musela čas od času vyčistit. Spíš z dnešního pohledu abesnci scrollovacího kolečka vnímám jako větší problém, ale v té době bez-internetové zase až tak potřeba nebylo.

      • ja_nic_nevim

        Když to bylo všechno offline a bylo toho málo, člověk si to nějak víc užil. 

        • victor

          Rozhodně toho málo nebylo .Ale byly to nové a neokoukané kousky .Navíc často velmi osobité .Boom z poloviny devadesátých let se dost dobře nedá opakovat . Tehdy šel vývoj hw a herních mechanik raketovým tempem a na hrách to bylo  zatraceně vidět .

          Člověk ze socialistického bloku navíc herní revoluci měl umocněnou

          • ja_nic_nevim

            Sám Bill Gates v nějakém článku uvedl, že dneska už by v garáži žádné studio vzniknout nemohlo. Dřív stačilo srdíčko, nápad a jen pár lidí...

            Masový zábavní busyness. 

        • JohnyTheZik

          Ne, jen jsi byl mladsi.

  • Super, jen doufám, že ještě udělají remaster Red Alertu 2 i s datadiskem

    Yuri's Revenge

    • ja_nic_nevim

      Tiberian Sun s přehledem jde, proč by nešel novější RA2? 

      • Lukyz

        Kdo dělá remaster Tiberian Sun? O ničem jsem neslyšel 

        • ja_nic_nevim

          vanilla se hraje pořád dobře

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit