Přejít na výpis diskuzí

Remasterovaný Command & Conquer vypadá přesně tak, jak si ho pamatujete

24.10.2019 17:16
Šárka Tmějová 26 příspěvků

Přestože by fanoušci realtimových strategií pravděpodobně raději viděli oznámení úplně nového dílu Command & Conquer (a ideálně ne na mobily), EA se před rokem rozhodla je potěšit alespoň odklepnutím remasterů původních devadesátkových kousků od Westwoodu. Pod hlavičkou Petroglyph Games vám přinesou...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak zrovna Petroglyph a jejich poslední počin Forged Battalion, který se chvástal jako nástupce Red Alertu, bych tu vůbec nezminoval. 

  • Corvus

    Tiberian Dawn super, ale za mě je z celé ságy na prvním místě, zcela neotřesitelně, Tiberian Sun. Do dnes naprosto nádherná, detailní grafika. Neměnil bych na tom ani pixel. Barevná paleta, detaily, zvuky, muzika... Bezkonkurenční záležitost...

  • KrPa

    ne, jelizok prestali strategie vydavat

  • ja_nic_nevim

    V tibetium wars jsem nepochopil tu hloupou snahu cpát do hry prapodivné mimozemšťany jako třetí rasu. V Tiberian sunu jako hrdinové byli fajn. 

  • lipkozzi

    Ak nedajú doporiadku UI a AI, tak to ani nemusia vydávať. Nedávno som to po dlhej dobe znova rozohral a napriek nostalgii a veľkej snahe to dotiahnuť do konca aspoň za jednu stranu, som skončil asi v predposlednej misii. Tie herné mechaniky už sú hrozne zastaralé a hlavne, je tam šialene zlý pathfinding, kde nevieš dostať skupinu jednotiek z jednej časti mapy na druhú bez toho, aby sa niekde zasekávali, poprípade častokrát totálne ignorujú príkaz, ktorý dostali.

  • Blue.Shark

    Bohužel bych řekl, že nechápou. Tiberium Wars celkem šlo, ale třetí Red Alert s násilnou snahou o inovaci byl pro mě fakt utrpením.  Měls to stejně?

  • victor

    To je jako by jste Cannon Fooder předělali do vyššího rozlišení a divili se kde zmizela hratelnost ( v pixelech se ztratili totiž i nepřátelé a džungle z pixelů ve které jste hledali zeleného pixelovatého panáčka nepřátel byla sama  esence hratelnosti ) 

  • victor

    Co jsme na C&C milovali : výborný soundtrack , CGI animace po každé misi , příběh na pozadí , nové jednotky v každé misi jež nutili překopat zažitou taktiku a oddalovaly pocit repetitivní nudy ;) ....Vlastně , já se tehdy vůbec nenudil . A to je na hře vlastně nejdůležitější .....

     Chápou už v EA , kde celou dobu dělají chyby ?

  • victor

    Ne občas , ale u každého pořádného remasteru :/

  • victor

    Jen se dost obávám , že s novým vizuálem utrpí celá hra . Když se po placatých pláních ...( teď si asi nevzpomenu ale alespoň vyzuální vyvýšení ( pahorky) země v původním C&C ještě nebylo ?) ...proháněly pixely , nevypadalo to celkově špatně . 

    Teď , když budou po placce jezdit detailní modely bude to jako pěst na oko , už jak se koukám na pytle s pískem na mapě :/  Něco ,jako kdyby jste chtěli předělat Mutarium tím, že jen zvednete rozlišení a zbytek necháte vousatý jako kdysi .

    EA prostě má ty nejlepší lidi co pro obrodu realtime strategií mít může ( Petroglyph ) a  nedovolí udělat pořádnou hru ,jen lehký remaster, který dost dobře ani není potřeba ....

  • ja_nic_nevim

    Sám Bill Gates v nějakém článku uvedl, že dneska už by v garáži žádné studio vzniknout nemohlo. Dřív stačilo srdíčko, nápad a jen pár lidí...

    Masový zábavní busyness. 

  • Ale občas by to chtělo nepracovat jen na grafice, ale třeba alespoň lehce upravit UI a QoL mechaniky. Nemusí to být nic zásadního, ale stačí aby třeba dodělali frontu rekrutování jednotek.

  • victor

    Rozhodně toho málo nebylo .Ale byly to nové a neokoukané kousky .Navíc často velmi osobité .Boom z poloviny devadesátých let se dost dobře nedá opakovat . Tehdy šel vývoj hw a herních mechanik raketovým tempem a na hrách to bylo  zatraceně vidět .

    Člověk ze socialistického bloku navíc herní revoluci měl umocněnou

  • Taronyu

    Jo, to je bežné u týchto remastrov, že fungujú ako nostalgické okuliare. Vyzerá to lepšie, ale my si to predsa takto pamätáme :D

  • P3RS3CUToR

    Není potřeba remaster. Odehral jsem si to nedávno a no problemo pohoda jahoda. Doporučuju. Stale sranda

  • lipkozzi

    Ale pane Babiši, ta gramatika.

  • ja_nic_nevim

    vanilla se hraje pořád dobře

  • mys s kulickou mnela i vyhodu. Kdyz si ji mnel cistou, mohl si roztocit kulicku pohybem po stole a jemne zvednout a udelat tak 180/360 stupnovou otocku bez toho aby si musel rukou udelat cely pohyb, co tedy uz neni mozne pri modernich hlodavcech :)

  • JohnyTheZik

    Ne, jen jsi byl mladsi.

  • Row

    "vypadá přesně tak, jak si ho pamatujete" ... to je velice trefne... to co je totiz na zacatku toho videa, ty barefne fleky, nevim co je, ale neni ani naznakem to co si pamatuju, to co nasleduje uz mi povedome je... 😀

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit