Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • XorxoxTalarius
    Command & Conquer: Renegade mel neco co mu muze zavidet spousta her i dnes, kazda mapa byla obrovska a ruznoroda, nepratele meli neco cemu se rika AI (ne opravdu to neni to same jako script), pribeh byl celkem zajimavy s dobrymy vsuvkami ktere usnadnovali hru, mohli jste si vybrat vice zpusobu postupu a dohrat to na vyssi obtiznost byla skutecna vyzva.
    Kolikrat si ho zahraji i dnes a padne na mne krasna vlna nostalgie.
    • Tak zrovna na AI se nadávalo již tenkrát, ale se zbytkem se nedá nesouhlasit.
    • Kr.Pa
      Podobny styl maji i UTcka onslaud.
    • Bohuzial co mna naozaj znechutilo bol nesympaticky hlavny hrdina.
      • XorxoxTalarius
        To ja mam tyhle osmdesatkovy hrdiny rad, takze pro mne to bylo plus.
  • Khanemis
    Renegade jsem měl ve své době velmi rád. Nikdy jsem nechápal, že na něj tolik lidí dštilo síru. Nejlepší na něm byla ta atmosféra, která byla tak krásně stylová, že jsem opravdu cítil tu svázanost s původní strategií, vidět všechny ty věci zblízka bylo úžasné, prostředí bylo díky tomu navíc originální (žádná další druhá světová, jak bylo tehdy zvykem) a navíc ten vysloveně béčkový styl příběhu i protivníků byl prostě chytlavý. Uznávám, že samotná hratelnost měla občas svoje mouchy, ale rozhodně mi přišlo, že se toho té hře více podařilo než naopak.

    A musím smeknout klobouk před autory RenegadeX, co tak na to koukám, tak to vypadá opravdu parádně. Za to by se nemusela stydět leckterá normální hra (jistě, AAA produkční kvality to nemá, ale ruku na srdce, kdo o to zas tak stojí?). Teď ještě aby se to i dobře hrálo. Budu tomu muset věnovat trochu času:)
    • XorxoxTalarius
      Chvili jsem nad tim premyslel a jeden z problemu bych videl ve vysokych HW narocich v dobe vydani, kdy clovek potreboval 128 MB RAM na plynuly chod a aby necekal pet minut nez se mu nacte hra, tak spise 256 MB RAM

      Note:
      To jsou casy :D
      • Vysoké nároky na ramky jsem tenkrát ještě rozdýchal, horším šokem bylo, že moje nabušená Voodoo 2 Banshee nějak nestíhala... *4*
      • já byl tenkrát čerstvě po upgradu, tak jsem z renegeda byl jak Alenka v říši divů. Ten jeho MultiPlayer by měl dneska velkej potenciál.
      • Stále lepší čekat 5 minut na výbornou misi než čekat 5 minut na provařenou kravinu jako dnes.
  • Lawliet
    Áh flame towers.. *2*
  • Tohle bych si i docela rád zahrál.
  • Walldstein
    Když sem začal číst článek tak první co mě napadlo bylo: "Hmmm...super, C&C 1 jsem měl rád, ale mě prostě nejvíc bavil a do dneška baví Tiberian Sun, kéž by někdo udělal tohle." Jak sem byl nakonec potěšen když sem se o tom dočetl nakonci článku :D

    jinak na Renegade mám smíšené vzpomínky. Doufám že tohle dopadne dobře :)
  • Renegade byl dobrý nápad, ale byly tam z celého pestrého C&C asi 4 vozidla na stranu, místo otevřených map koridory a ani to stavění základen nebylo kdovíjak free.. dneska už by to třeba bylo lepší
    • XorxoxTalarius
      V Renegade jsi zkakladnu nestavel vubec ;) Vozidel tam bylo vic ... za GDI to bylo Humvee, Medium Tank, Mamoth Tank, APC, MLRS, Orca (prekvapive vsechny vozidla z RTS) za NOD to bylo Buggy, Light Tank, Stealth Tank, Flame Tank, Mobile Artilery, Cobra. Nehratelene nepocitam.
      Mapy mpzna byly koridory, ale s nekolika cestama postupu a velikosti by strcili do kapsy dve tri mise v dnesni strilecce :)
      • Ta mise na lodi byla depresivní, takovou roztahanost jsem ještě nezažil :D
        • XorxoxTalarius
          Tak jako nez vystrilis takovej mensi zaoceanskej parnicek, tak to trva :D
  • God-of-War
    Nebyla to spatna hra.
  • Škoda, že ten TS a RA oživují takovým blbým způsobem. TS a RA1/2 byly unikátní svou grafikou, nový 3D kabátek jenom uškodí. Jediná hra, kde se mi to vyloženě líbilo bylo v Generals.
    • Veskoslav
      Mě RA3 vyhovovala, ale postrádala to kouzlo 1 a 2 dílu, kdy sovětský svaz drtil pod koly tanků USA a spojence. Naopak Tiberium Wars+ Kane´s Wrath považuji za skvělé zpracování staré legendy, kdy NOD byli lépe zpracovaní než v původním díle TS světa. Sice mi chyběla absence kyborgů a robotů u GDI jako Mamut (byl nahrazen stejnojmeným tankem). Ale hratelností a technologie mi přišel jako jedno z nejlepších RTS, co jsem hrál. A Generals? Zlatá RTS v historii slávy aneb I am hungy!
      • Tak to by tě možná zajímal mod Tiberium essence pro CnC3 (pokud to neznáš), není to sice tiberium sun, ale je v něm z něho hodně

        http://www.moddb.com/mods/tiberium-essence
        • Veskoslav
          Dík, to jsem nevěděl:) Minulý měsíc jsem konečně rozjel TW pod Win 8, tak vyzkouším. Děkuji.
  • Ved X uz raz vyslo.Hral som to a popravde prvy Renegade bol lepsi.
  • Veskoslav
    Sice hratelnost nic moc, ale ty reálie převedené z RTS do FPS světa byly skvělé.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit