Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Bol som velky fanboy CAPCOMu no musim priznat, ze v poslednych rokoch to ide s nimi z kopca. Lost Planet 2 bolo slabe, Resident Evil seriu podla vsetkeho 6tkou uz skoro znicili snahou prisposobit sa zapadu, Devil May Cry seriu restartovali a dali inemu studiu so snahou sa opat viac priblizit zapadu...

    Pred par rokmi sa im s DMC 4, RE 5 a LP 1 darilo velmi darilo, tak nechapem preco musia stale spekulovat s tym prisposobovanim seriu pre zapadnych hracov. Ti japonci asi nechapu, ze tym pripravia svoje serie o ten ich specificky punc jedinecnosti a spravia z nich len dalsie genericke hry ktorych maju zapadni hraci plne zuby. "Kdo chce víc, nemá nic."
  • God-of-War
    To je opravdu divný, když jediná dobrá kampaň byla za Leona.. Ve městě to bylo bomba, dál to už bylo slabší.
    • Jo, tak ve městě to byla fakt bomba, ale co třeba i takový hřbitov nebo kobky? Tam to bylo taky atmosférický a strašidelný až na půdu.
  • Myslím, že jedním z mnoha kamenů úrazu jsou checkpointy, QTE a otravné sekvence. Hra měla být možná spíše filmem. Resident Evil byl vždy o propracovaném prolínání příběhů několika postav. Jednička např. nabízela různé tipy konců, dvojka dvě strany města v jeden čas, Code Veronica podobně, čtyřka pak doplněk s Adou, Pětka při hraní za Chevu pak možnost prozkoumat místa, která s Chrisem nebylo možné atd. Chtělo by to dle mne vytvořit u hráče opět pocit potřeby něco prozkoumat, bát se ale přesto cítit nutkání jít dál atd. V současnosti je ve většině her vše stejné, např. checkpointy, systém krytí, XP body, achievmenty, co-op, úpravy profilových tagů atd. Jsem docela zvědav, jak dopadne nový Tomb Raider. Myslím, že tam se prvky současných her zužitkovat povede a bude i při hře hodit. Těším se na prozkoumávání hrobek pomocí patřičného vylepšení podobně jako tomu bylo s bonusovými předměty v Batman Arkham City.
  • Bojim se, ze stejne dopadne i Dead Space 3 :( A tak hezky to v prvnim dile zacalo .....
    • Třeba to tak hrozné nebude :P
  • Jack1947
    No asi se neprodavalo tak dobre, kdyz vsichni cekali plnohodnotny dil, ne akcni strilecku s naznaky hororu a par priserkami z krabicky aby se nereklo. Takze priste to chce survival horor sakra i ten Silent hill byl hororovejsi a to zadnej velkej horor nebyl.
  • spis bych udelal remake RE1/2/3 a pridal do toho coop kampan pro vice lidi a hru bych udelal aby se bez kooperace nedala dohrat ( maly pocet predmetu/boj s infekci pri pokousani/delani vlastnich zbrani) velke pocty zombie aby hrace donutily hrat s rozumem proste neoc jako byl Outbreak files akorat ze vic propracovany
    • ZvacA
      Outbreak byl specifický sám o sobě, ale udělat nutnou kooperaci v původních třech dílech by byla ta největší chujovina, která by, při sebelepším zpracováním těchto remaků , naprosto zlikvidovala atmosféru původní trilogie.
  • To je pre fanúšikov série rozhodne dobrá správa... 4,5 sa predávala skvelo takze vývojári išli po zabehnutých kolajoch....kazdopádne ked teraz hráči povedali NIE práve predajom 6ky je mozné že nás čaká v budúcnosti zmena. Ja osobne sa priznám, že sa mi RE6 páčil ale uznávam že s RE sériou to má spoločne len 3 veci... Leon, Ada, Chris...
  • Resident Evil 6 se nehrál tak, jak se čekalo...
  • Zaslouzene!!
    RE to byl v podstate jen nazvem. Tech par momentu zminenych v recenzich, kdy hra pripomina stary dily bylo zatracene malo a tak jsem si hru neporidil.
    Kooperace me sice lakala, ale nedokazala u me prebit znechuceni z tak velky odbocky od survival horror zanru.
    Clovek dnes uz ani neocekava, ze moderni pokracovani zazitych hernich serii budou jak pres kopirak a jen v lepsi grafice. Zmeny a pokrok vitam, ale ne takhle velky odklony. RE se proslavil svym typickym a opatrnym gameplayem, tak proc z toho udelali dalsi TPS, jakych jsou tucty?

    *Eat me zombies, I give up. I refuse to unload 1 mag into every one and each of you*
    *You used to scare me, now you bore me*
    • Grandhalf
      Přesně to bylo na starých dobrých RE to co je dělalo RE . Opatrnost , kdy člověk za každou novou kamerou měl strach co tam bude , kolikrát sem jen poslouchal jak se něco plíží z pozakamery a to bylo vono . Když se rozbíhali cerberusové a bylo slyšet jak ťapkaj jenom , nebo jak sičel zpozakamery licker ( s klukama sme mu tenkrát říkali hary z kanálu *14* ) ... To byl RE ...
  • KokyMetalGear
    port neport, ta hra neni dostatečně kvalitní. Moderní akční stylizace, která kdysi slibovala větší zisky, je dnes v každých pokračováních. Možná je tím už trh nasycený. V nezávidění hodné pozici se Capcom ocitá. Doufat, že nějakým zázrakem se další díly budou prodávat lépe, že snad nebudou tak nemastné a neslané nebo risknout to a po hlavě se vrhnout na nějaký návrat ke kořenům nebo remaky RE 2, 3.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit