Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Bol som velky fanboy CAPCOMu no musim priznat, ze v poslednych rokoch to ide s nimi z kopca. Lost Planet 2 bolo slabe, Resident Evil seriu podla vsetkeho 6tkou uz skoro znicili snahou prisposobit sa zapadu, Devil May Cry seriu restartovali a dali inemu studiu so snahou sa opat viac priblizit zapadu...

    Pred par rokmi sa im s DMC 4, RE 5 a LP 1 darilo velmi darilo, tak nechapem preco musia stale spekulovat s tym prisposobovanim seriu pre zapadnych hracov. Ti japonci asi nechapu, ze tym pripravia svoje serie o ten ich specificky punc jedinecnosti a spravia z nich len dalsie genericke hry ktorych maju zapadni hraci plne zuby. "Kdo chce víc, nemá nic."
  • Třeba to tak hrozné nebude :P
  • Jo, tak ve městě to byla fakt bomba, ale co třeba i takový hřbitov nebo kobky? Tam to bylo taky atmosférický a strašidelný až na půdu.
  • Grandhalf
    Přesně to bylo na starých dobrých RE to co je dělalo RE . Opatrnost , kdy člověk za každou novou kamerou měl strach co tam bude , kolikrát sem jen poslouchal jak se něco plíží z pozakamery a to bylo vono . Když se rozbíhali cerberusové a bylo slyšet jak ťapkaj jenom , nebo jak sičel zpozakamery licker ( s klukama sme mu tenkrát říkali hary z kanálu *14* ) ... To byl RE ...
  • God-of-War
    To je opravdu divný, když jediná dobrá kampaň byla za Leona.. Ve městě to bylo bomba, dál to už bylo slabší.
  • Dovedu si představit i osud, který potkal studio Core Design po vydaní Tomb Raider The Angel of The Darkness v letech 2003-2005. I když Eidos nebyl Capcom. Uvidíme, každopádně tento díl je z posledních třech jednoznačně nejslabší. Nejvíce mě prudí postava, která při trochu akčnější hře přeskakuje vpravo, vlevo a zabírá třetinu obrazovky. QTE tak nějak i zvládám ale cutscény, ty prostě ruší.
  • Myslím, že jedním z mnoha kamenů úrazu jsou checkpointy, QTE a otravné sekvence. Hra měla být možná spíše filmem. Resident Evil byl vždy o propracovaném prolínání příběhů několika postav. Jednička např. nabízela různé tipy konců, dvojka dvě strany města v jeden čas, Code Veronica podobně, čtyřka pak doplněk s Adou, Pětka při hraní za Chevu pak možnost prozkoumat místa, která s Chrisem nebylo možné atd. Chtělo by to dle mne vytvořit u hráče opět pocit potřeby něco prozkoumat, bát se ale přesto cítit nutkání jít dál atd. V současnosti je ve většině her vše stejné, např. checkpointy, systém krytí, XP body, achievmenty, co-op, úpravy profilových tagů atd. Jsem docela zvědav, jak dopadne nový Tomb Raider. Myslím, že tam se prvky současných her zužitkovat povede a bude i při hře hodit. Těším se na prozkoumávání hrobek pomocí patřičného vylepšení podobně jako tomu bylo s bonusovými předměty v Batman Arkham City.
  • Bojim se, ze stejne dopadne i Dead Space 3 :( A tak hezky to v prvnim dile zacalo .....
  • ZvacA
    Outbreak byl specifický sám o sobě, ale udělat nutnou kooperaci v původních třech dílech by byla ta největší chujovina, která by, při sebelepším zpracováním těchto remaků , naprosto zlikvidovala atmosféru původní trilogie.
  • Jack1947
    No asi se neprodavalo tak dobre, kdyz vsichni cekali plnohodnotny dil, ne akcni strilecku s naznaky hororu a par priserkami z krabicky aby se nereklo. Takze priste to chce survival horor sakra i ten Silent hill byl hororovejsi a to zadnej velkej horor nebyl.
  • spis bych udelal remake RE1/2/3 a pridal do toho coop kampan pro vice lidi a hru bych udelal aby se bez kooperace nedala dohrat ( maly pocet predmetu/boj s infekci pri pokousani/delani vlastnich zbrani) velke pocty zombie aby hrace donutily hrat s rozumem proste neoc jako byl Outbreak files akorat ze vic propracovany
  • To je pre fanúšikov série rozhodne dobrá správa... 4,5 sa predávala skvelo takze vývojári išli po zabehnutých kolajoch....kazdopádne ked teraz hráči povedali NIE práve predajom 6ky je mozné že nás čaká v budúcnosti zmena. Ja osobne sa priznám, že sa mi RE6 páčil ale uznávam že s RE sériou to má spoločne len 3 veci... Leon, Ada, Chris...
  • Resident Evil 6 se nehrál tak, jak se čekalo...
  • Zaslouzene!!
    RE to byl v podstate jen nazvem. Tech par momentu zminenych v recenzich, kdy hra pripomina stary dily bylo zatracene malo a tak jsem si hru neporidil.
    Kooperace me sice lakala, ale nedokazala u me prebit znechuceni z tak velky odbocky od survival horror zanru.
    Clovek dnes uz ani neocekava, ze moderni pokracovani zazitych hernich serii budou jak pres kopirak a jen v lepsi grafice. Zmeny a pokrok vitam, ale ne takhle velky odklony. RE se proslavil svym typickym a opatrnym gameplayem, tak proc z toho udelali dalsi TPS, jakych jsou tucty?

    *Eat me zombies, I give up. I refuse to unload 1 mag into every one and each of you*
    *You used to scare me, now you bore me*
  • KokyMetalGear
    port neport, ta hra neni dostatečně kvalitní. Moderní akční stylizace, která kdysi slibovala větší zisky, je dnes v každých pokračováních. Možná je tím už trh nasycený. V nezávidění hodné pozici se Capcom ocitá. Doufat, že nějakým zázrakem se další díly budou prodávat lépe, že snad nebudou tak nemastné a neslané nebo risknout to a po hlavě se vrhnout na nějaký návrat ke kořenům nebo remaky RE 2, 3.
  • ZvacA
    Právě ze stejného ekonomického důvodu paradoxně kdysi hodili bobek na staré mechanismy Biohazardu, páč survival už nevydělával dle představ + samozřejmě již tenkrát snaha o široké zprostředkování hry dál (což si stejně tak zazdili politikou exkluzivních projektů). Bylo by to k potlesku, ale momentálně spíše hrozí to, že se značka uklidí k ledu. Je sice logická představa, že by se Capcom pokusil o zesílení hodnoty BH na základě jeho návratu ke kořenům, ale k tomu jim chybí jistota a to se týče i případného remaku ( u kterýho by ještě někdo z analytiků mohl zahlásit, že není o značku zájem celkově, než aby to bylo její kvalitou ), ale samozřejmě ještě mohou překvapit. Taky je možný, že pokud jim selže Resi6 i v prodejích z PC, tak bych se nebál polemizovat o návratu k výhradním exluzivitám a "překopávaným" projektům starých dílů na Nintenda nebo Playstationu, ze kterých se jim značka tak nějak pokrývá.
  • Pete.palis
    všichni chtějí jen rejžovat, ale nedrží se kvality = dnešní doba *5*
  • Ronox
    Jestli jsi doopravdy skalní fanoušek jako já, tak tě nic neodradí, ale já to nikomu nedoporučuju a kámoši co si to chtěj zahrát, tak těm to půjčuji. Koupil jsem na PS3 ihned kvůli coopu a je to fakt otřesný. Za Leona je to podprůměr a za Jakea a Chrise to už je totál hovadina. Smíchej Operation Racoon City s Call of Duty a tohle je výsledek. Nezábavný, furt něco bouchá, praská a hrdinové padají. S RE to má společné jen postavy a Bgrade příběh, který mě bavil, ale překousnout to ... peklo. Doufám, že je to pořádně nastartovalo k tomu, aby udělali aspoň tak kvalitní díl jako byla 4ka nebo 5ka s coopem. Doufat, aby se vrátili ke starému konceptu 0-3 nemá cenu, tak aspoň tichý přání o tu 4ku.
  • Vzhledem k tomu že šestka je jedna z největších sraček co jsem letos hrál, tak se opravdu ničemu nedivím.

    Capcom si to zasloužil.
  • CRYPT
    Tak a az vyjde port na pc, tak se bude fnukat, ze kvuli piratum, nebyly zisky tak velke, jak se cekalo *6*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit