Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Biological_hazard
    Může to použít kdokoliv ale příde mi nepravděpodobný, že by použili indicíí ze značek na dvěřích.
    Navíc Biohazard je originální název pro RES .
  • Tak jak ji mohl mít Valve v L4D?
  • Jenže to je značka pro tzv. Biohazard .
  • Já tedy nechci provokovat a asi to nebude pravda, ale právě jsem udělal screenshot ze dveří v Left 4 Dead 2. :-D
    http://lh4.ggpht.com/_BllAjmhLTbc/TPGyLSapmRI/AAAAAAAADic/YAXcZapexf4/s1024/lfd4doors.JPG
  • Doufejme, že tomu tak bude. Teď vkládám velké naděje do 5 projektů - Revelations na 3DS, kde by se měl objevit Hunk spolu s Jill a Chrisem; Portable, které by se mohlo odehrávat v Raccoon City, ale bohužel zatim nic víc neřekli; Damnation, který vypadá jako druhé Raccoon City (ačkoli je to CGI film, tak jsem to musel zmínit...); Raccoon City, což doufám, že bude remake Outbreaků a klidně i něco navíc; a samotný BioHazard 6, hodně mě zajímá, jak to bude vše pokračovat... Mno myslím, že si tyto tituly oba užijeme až, až...
  • Taky jsem četl, že se děj Walking dead kopíruje předlohu dost věrně, sám tedy považuji za velké štěstí, že mi comics unikl. Snad dopadne další Resident k naší oboustranné spokojenosti... *4*
  • S tím se dá souhlasit, ačkoli mně osobně například ta změna nevadila - ale pro příště bych také volil návrat k temnější atmosféře. Shattered Memories, na ten jsem zapomněl. Walking Dead sleduji, a jsem rád, že jsem neměl možnost číst komiks, protože se ho to drží.
  • Jak jsem psal, každý hledá něco jiného.... Rovněž sleduji i jiná média kolem Residentů, potažmo i celý hororový žánr. Čtvrtý díl mi připadl hodně atmosférický, strachu tam pravda bylo pomálu, ale i ten se našel - především v části hry, kde nastoupili Regenerátoři. Z hororu si rovněž čtyřka vypůjčila klasické lokace a triky- opuštěné lesy, zámek, doly, bažiny, doplněné "syrovostí" prostředí, zvuky, mlhou... Pro to vše a výbornou hratelnost mě Resident evil 4 bavil moc. Pětka do hratelnosti už nic nového nevnesla, vzala mi i ten zbytek strachu a atmosféru, co čtyřce zůstaly a přidala, mnou v minulém příspěvku kritizované momenty. S horory je to opravdu za poslední roky slabé. Mohu se odkázat jen na Silent hill: Shattered memories, který se pro mě stal hrou roku. Dokonalá atmosféra a velmi nevšední zážitky hrůzy v útěkových pasážích.
    Mimochodem doporučuju seriál Walking dead, režírovaný Frankem Darabontem.
  • Tak to já BioHazard naopak kvůli příběhu hraji a sleduji i jiná media kolem něj. Ale když tvrdíš, že BioHazard hraješ kvůli atmosféře a strachu, tak Tě nemohl bavit ani čtvrtý díl, který neměl s hororem již také nic společného. Ostatně, ukaž mi jediný horor, který je opravdu horor a ne pouze pokus o něj, a vyšel za posledních 3 roky - vím o jednom, Amnesia.
  • off-spin? snad spin-off preboha :D
  • Tady narážíme na to, co kdo od série očekává. Pětka uzavřela příběh Weskera, ale upřímně, jakýmkoliv směrem se mohli posunout, i kdyby Wesker za nitky tahal (přechod mezi 3. a 4. dílem, umbrella chronicles). Residenty jsem nehrál kvůli příběhu, ale kvůli atmosféře a strachu, proto jsem byl pátým dílem velmi nemile překvapen. Sám bych ho nazval solidní střílečkou, ale se jménem Resident evil si nechci spojovat nafouklého Chrise, rádoby hrůzostrašné bossy (ano, mluvím o nákladním vozem přivezeném, obřím netopýru) a "cool" momenty typu mlácení pěstmi do balvanu.... Jinak o tom že Capcom horor udělat umí není sporu.
  • Já osobně mám rád všechny styly BioHazardu, ať už klasické 0,1,2,3, Code Veronica, tak nové 4,5, ale líbili se mi i coopy Outbreak 1 a 2, pistol shootery Survival a Dead Aim nebo on-rails shootery Umbrella Chronicles a Darkside Chronicles. Každý ten styl má něco do sebe, nemusí sednout každému, ale já se ke všem z nich rád vracím...
    Surival akce je postavená na nedostatku nábojů, takže o tom to celé je. Jenom ne remake na PS3, to by se jim podařilo nasrat většinu vanoušků ji podruhé - poprvé s GameCube a Remake a Zero. Fanoušky BioHazardů jsou roztroušeni mezi Nintendem, a Microsoftem se Sony. Já osobně jsem po PSX, PS2 a PSP koupil x360, protože na PS3 bych měl tak 5 her, které bych hrál (navíc x360 gamepad je narozdíl o DualShocku 3 a Sixaxisu krok vpřed). Takže kdyby ten remake byl čistě pro PS3, tak by to vyvolalo velkou vlnu nevole.

    Ta hra, o které píšeš mi připomíná "Zombie Shooter", který se dá zakoupit na Steamu. Jedná se o izometrickou hru, ale vypadá moc zajímavě. Jinak taková hra se v dnešní době nemůže udělat, protože by se neprodávala a ta firma by maximálně tak krachla...
  • BH5 neměl hororovou atmosféru, proč? Protože je to survival akce, ne survival horor! A popravdě, poslední díl, kde to se mnou škublo byl první BioHazard a to je již let... Všechny díly mají sice tísnivou atmosféru, ale není se pořádně čeho leknout. Co je špatného na té kameře? Na 22' monitoru či 32' televizi to je naprosto bez problému.
  • To by me take zajimalo! Ale s Maxem byli vzdy problemy, pamatuji si na jednicku, ta nez vysla... Snad se ho dockame, pred cca rokem bylo receno, ze vyjde (nevim jestli minule Vanoce nebo tyto) a nyni jen ticho po pesine a rok 2011 za rohem...
  • Já jsem neříkal ale nic o špatnosti děje, ale hry jako takové. Pro mne absolutně bez horrorové atmosféry, ani jednou to se mnou v posledním díle neškublo ze židle a to první 4 díly umí dokonale a o kameře u pětky se raději už ani zmiňovat nebudu.
  • Musim souhlasit, RE byl dobrej, všechny díly se mi moc líbili. Ale na2 stranu, od 4 a 5 už to nebylo ono. Upřednostňuji staré RE, kde byli ploužící se zombie a horrorová atmosféra. Vůbec neříkám že 4 a 5 byli špatné díly, 5 byl masakr, stejně tk jako 4 ae v 5 jsem se bál spíš o to, že na mě zase vyběhne 50 vesničanů, mně dojdou náboje a já umřu. Takže 5 mě spíš frustrovala kuli ammu. Tudíž bych bral nějaký remake na ps3 třeba z Racoon city..
    A myslím si že by nebylo vůbec od věci, udělat nějaky survival horror se silnými survival prvky, klidně vložit i RPG prvky, klidně udělat FPSko se survival prvky, něco jako Fallout, ae v rozlehlém měste se zombie, kde byste museli brát potřebné věci které byste nacházeli porůzno ve městě a každé kulky byste se zbavovali neradi....hledat jídlo a vodu, zachraňovat civilisty a poté si z nich dělat společníky... mmm to bych byl v ráji =)
  • Nesouhlasím, pokud si hrál všechny díly série, tak by si viděl, že BioHazard není pouze survival horor a BioHazard 5 bylo moc zajímavé zakončení Weskerova příběhu - navíc je hra survival akce, díky čemuž to mnoho lidí nehrálo (pro mnoho lidí málo nábojů), takže nazývat pětku "bezduchou střílečkou" je dosti mimo mísu. Díky tomuto kroku se série může posunout jakýmkoli směrem, protože již není v pozadí žádný Albert, který by tahal za nitky. A pokud si hrál DLC Lost in Nightmare, tak by si viděl, že není tak těžké pro Capcom, aby se vrátili k hororu - viz. BioHazard Revelations, BioHazard Damnation (je to sice CGI film, ale...) či doufejme i BioHazard Portable a BioHazard Raccoon City (kéž by to byl Remake obou Outbreaků, rád bych si ten kvalitní coop zahrál). V sérii je spousta nezodpovězených otázek kolem Raccoon City a dalších, ta nejzajímavější možnost se týká charakteru Alex Wesker - muž či žena, která je jediná z 12 lidí projektu Wesker, která není po smrti, tzv. nikdo neví kdo to je, a kde vůbec je...
  • Max payne zrusili alebo je este vo vyvoji?
  • pral bych si existenci Prototype 2 ale plesatej hlavni hrdina? xD to snad ne :/ *11*
  • Souhlasím, poslední díl už by se snad ani neměl jmenovat Resident evil.... Sám jsem si spravil chuť remakem prvního dílu pro Gamecube/Wii. Tam je strachu a atmosféry požehnaně.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit