Přejít na výpis diskuzí
				
					
			
			
			
			
			
			
			
			
			
Retro GamesPlay: hrajeme akční adventuru Tomb Raider 2
						
							24.10.2014 | Redakce Games.cz
						
					
					
						 49 příspěvků
					
				- 
            
                	
	Zahrajte kluci nekdy Command&Conquer rok 1996
 - 
            
                	
	
	Jo, je hezký vidět gamesplay hry kterou bych asi nehrál, možná v době vydání. Super práce.
 - 
                
 - 
            
                	
	
	Srande, že sa nikto nepýtal, kde si stiahne toho Tomb Raidera 2:Anniversary, ja to nikde nemôžem nájsť.
 - 
                
- 
            
                	
	
	http://trle.net/sc/levelfeatures.php?lid=2788
http://www.tombraiderforums.com/showthread.php?t=205424 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	
	Když už tady padají návrhy na retro, Pavel zmínil při hraní Legend of Grimrock II, Eye of the Beholder dvojku a Lukáš v Games TV zase No One Lives Forever... *3*
 - 
            
                	
	
	Lara tam má síce pár polygónov ale možno i vďaka tomu má i po toľkých rokov tú najsexi postavu zo všetkých virtuálnych hrdiniek.
 - 
                
- 
            
                	
	Jáj, takej panic tady. *15*
 - 
            
                	
	Ano!
 - 
            
                	
	Ne.
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	
	Tak pro dvojku mám taky slabost. Byl to můj první Tomb Raider a v podstatě jedna z prvních her vůbec. Komorník v mrazáku je absolutní klasika :)
 - 
                
- 
            
                	
	První Tomb Raider bylo pro mě demo prvního Tomb Raider ve Score č.33. Celkově nabušené Score, kde bylo demo na první Diablo, Stíny nad Rivou, Broken Sword nebo Z *3*
 - 
            
                	
	
	Já to tak měl s jedničkou. Propařený noci a jak se nám to tehdy škubalo v SVGA. Takže šup do 320x240 a valíme pixely, což nám tehdy ani tak nevadilo :) Ale pak přišel první pořádnej akcelerátor 3Dfx1 a nejednou šly hry jako TR1 nebo Quake pařit v SVGA a plnejch detailech i na našich krámech. Nepamatuju větší výkonnostní skok a TR1 byl v opengl super! ;)
 - 
                
 - 
            
                	
	
	Zrovna jsem chtěl napsat o zavírání sluhy do mrazáku *3* Nostalgie!
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	To je sranda. Prave som zacal maraton Tomb Raider vsetky diely od prveho az po posledny a prave som na TR2. Mali ich v zlave na Square Enix Store 11 hier za 20€ no nekup to.
 - 
                
- 
            
                	
	
	Já jsem si před loňskýma vánocema koupil komplet (bez toho rebootu samozřejmě) v krabičce na třech discích asi za dvě stovky *3*
A je to fajn pocit, tyhle starý hry instalovat z fyzickýho média *14* - 
                
- 
            
                	
	
	to mám z elektrowordu
 - 
            
                	
	
	čtvrtej díl není v tý komplet edici opatchovanej a má brutálně pomalý loadingy. je potřeba na internetu vyštrachat patch. tak pozor na to :)
 - 
                
- 
            
                	
	
	Super, díky za tip... tam jsem se každopádně ještě nedostal... teď smrdim v zapeklitý trojce *2*
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 
 - 
            
                	
	
	
 - 
            
                	
	Děkuji moc za ukázku z Tomb Raider 2 a ještě víc za to, že hrál někdo, kdo hru hrát umí.
Slýchávám ohledně klasických TR často, že mají toporné ovládání. Z osobní zkušenosti mi to tak nepřipadá. Ano schéma je jiné a Lara např. bezpochyby poněkud pomalu rotuje při povelu "otáčej se doleva/doprava". Jenže v daném konkrétním případě je právě proto v ovládacím schématu 180° obrat pomocí parakotoulu. Díky tomu stačí postavu pootočit max. o 90° od aktuálního natočení, provést parakotoul a hráč je nasměrován do libovolného požadovaného směru. Je to herní mechanika (reálně se člověk prostě otočí), ale minimálně pro mne funguje bez problému. - 
                
- 
            
                	
	Proč by se proboha někdo otáčel o 90 stupňů na jednu stranu a potom se parakotoulem otočil na druhou?
 - 
            
                	
	
	je to jen o zvyku. tam je paradoxní jen ten level design, kdy se to tváří jako reálné prostředí, ale je to vlastně takový hlavolam. a to jsem vlastně na tomb raiderovi miloval, ten přesně daný systém, kdy člověk musel mít vypočítaný každý krok. v současnosti se v tomhle ustoupilo uvěřitelnému prostředí a příběhu, ale ta hratelnost starých tomb raiderů je fajn.
 - 
                
- 
            
                	
	level design je v Tomb Raider hrach dilem mistru. Ja ted na PS3/Vite hraju druhy dil (nedavno jsem dohral prvni) a musim rict, ze usporadani a ta charakteristicka komprimace mistnosti v jeden fungujici, vzajemne provazany celek, me neprestava fascinovat. Naposledy jsem se takhle kochal v Opera house levelu, ktery je fantasticky poskladany. Dovolil bych si malou odbocku, ktera se mne posledni tydny stale vkrada na mysl: omezene moznosti hardwaru hernich konzoli uci vyvojare vyvijet genialni dila, nybrz prave umeni znamena - obrazne receno - vytvorit z vody vino (skvelym pripadem je treba vizual Last of Us na PS3). S Tomb Raiderem je to pak velice podobne. Engine trivialni, ale hra ve vyysledku zabavna i po takrka 20 letech od vydani (osobne se od ni nemuzu odtrhnout). Jeden z duvodu, proc jsem za leta hrani na PC dozral v konzolistu: v jednoduchosti je sila. A to plati vzdy. I v herni branzi.
 
 - 
            
                	
	
 
 - 
            
                	
	
 - 
            
                	
	Když už jsme u těch let's playů, co byste říkali (pokud jsem to teď někdy neprošvihl) na DayZ SA? Vždycky to hraji s odstupem několika týdnů, někdy měsíce a vždycky jsem mile překvapený, co tam za tu dobu přidají nebo udělají jinak *4* Mohl by to být určitě taky zajímavý materiál, i když je to pořád z poloviny nedodělaná alfa verze. K tomu hodící se komentář o aktuálním vývoji a nejnovějších vyhlídkách by byl rozhodně na místě, tady a uceleně, případně děkuji za vyslyšení! *4*
 - 
            
                	
	Musim vas pochvalit chlapy, Retro GamesPlay fakt parada, pro me jako stareho predplatile Levelu dvojnasob, takze bych vubec nebyl proti nejakemu Retro Level Reading :D Treba nektere ty stare Drakenovi editorialy, by staly za to precist treba na zacatku kazdeho retro games ;)
 - 
                
- 
            
                	
	
	pravda, že "večerní předčítání levelu" tady ještě chybí...
 
 -