Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Melissan včera padla :-) Z celé trilogie je TOB asi nejslabší, příliš lineární a má pár frustrujících soubojů

  • i586

    Jo. Problém u Monka je, že má nic moc damage (nefunguje na něj Haste) a +X bonus rukou se zlepšuje s jeho úrovní a to dost pomalu. Než uděláš třeba +2, tak už máš s ostatníma dávno +3 zbraně a s Monkem můžeš akorát tak stát a čumět, když mají potvory imunitu na +2. Škoda, že Monk nejde dual classovat. S Mágem nebo Klerikem by byl luxusní.

  • solo monk od jedničky? Monk je na nízkých úrovních hrozně slabá postava. To si moc neumím představit. To už by mohlo být snazší s bardem. Tady je video jak solo bard zabije Sarevoka 🙂

    https://www.youtube.com/watch?v=P6a6uCpFAXY

    jestli to budu hrát ještě někdy znovu, tak to zkusím solo. Ale jako další zkusím spíš IWD1+2 (dokonce jsem dohrál jen dvojku, jedničku ještě nikdy) a NWN1+2 (do konce jsem dohrál taky jen dvojku a jedničku ne)

  • 0011

    Já ho taky používám, napsal jsem ti jenom alternativy na "férovku" komplecionista jsem taky, takže oběhám všechny úkoly co můžu a beholdery vyčistím kompletně, ale na solo je lepší se na to vykašlat protože pak máš level 40 rychle a nepostupuješ dál, získáváš maximálně lepší vybavení. Další možnost je hrát solo Monk od jedničky, získat plášť baldurana, který se importuje do BG2 a lze bez cheatů jenom s předměty dosáhnout přes 100% odolnost na magii. Jediné co na tebe pak platí je strach, což vyřešíš u mnicha jedině pláštěm z pekla a vysátí zkušeností, což vyřešíš náhrdelníkem od arana, nevím jestli už to neopravili, to už je opravdový powergaming, navíc ještě když k tomu máš staty naboostované knihami z jedničky

  • já jsem komplecionista, tj. vždycky udělám každý quest na jaký narazím a zabiju všechno co zabít jde. Přece bych tam nenechal celé město beholderů.  Stejně jako bych nemohl vynechat Aec'Leteca a draky a spousty jiného nepovinného obsahu. To raději použiju ten štít baldurana - neférový předmět na neférová monstra 🙂

  • hraješ jedničku nebo dvojku? Dvojka je v tomto trochu víc propracovaná. Ve dvojce je pár propracovaných postav - Viconia, Jaheira, Jan. Samoozřejmě se to nedá srovnat se pozdějšími hrami od Bioware - KOTOR, Mass Effect atd, ale ty základy vztahů mezi společníky jsou už zde. Navíc hraje roli přesvědčení, protože některé postavy se v družině vzájemně nesnesou.

  • 0011

    Hele tak buďto vhailorova helma + svitek na magii ale to je jenom mocnější verze baldurova štítu, nebo používám sanctuary a vyhnu se jim, případně pohlcení magie+otočky nebo pasti, příběhově sejmout musíš jenom jednoho a to ti pomáhá solaufein a phaere, Underdark můžeš vymlátit a sebrat vejce a vykašlat se na všechny úkoly, i když já je plním a tam ti stačí sejmout jenom jednoho, respektive dva navíc.

  • 0011

    no kolik jsem investoval do BG nevím, protože vyšel dlouho před steamem ale několik tisíc hodin to bude, v zeldě mám jenom 380 hodin z čehož je 100 hodin mastermod kompletně dohraný kromě korok seeds a trials of the sword, na to nemám nervy, poslední trial jsem zatím nedohrál ani na normální obtížnost

  • maros.goc

    hm,, hrám hru momentálne 50 hodín, ale aby tie interakcie boli nejaké výrazné, to by som ani nepovedal..skôr by som povedal, že za tých 50 hodín si tie postavy vymenili názory vlastne len pakrát ...ani náhodou sa to nechytá na Dragon Age z toho hľadiska

  • maros.goc

    v čom je EE zľahčená oproti pôvodnej hre? ja hrám práve pôvodnú verziu ale dal som si ju do rozlíšenia 1280x768 (5:3), pretože v pôvodnom rozlíšení sa to už nedá hrať a zo 4:3 ma bolí hlava ...obdivujem Pavla, že to hral tak ako to hral :D

  • maros.goc

    tak podľa mňa Divinity: Original Sin je lepšia hra ako prvý Baldur's Gate

  • maros.goc

    tak ja do Breath of the Wild investoval 120 hodin a stale hru hram a to je viac co som investoval do prveho BG :)

  • i586

    Proti vysátí inteligence od Mind Flayerů funguje buď kouzlo Protection from Magic Weapons popř. jiný ochrany proti fyz. útoku jako Improved Mantle nebo Absolute Immunity. Taky tě ochrání Barbarův Rage a Berserkerův Berserk.

    Můj favorit je dual class Berserker/Mage. Berserk je imo nejvíc OP abilita ve hře a Wish nejvíc OP kouzlo. Wish dokáže vykouzlit zároveň Improved Alacrity a Time Stop s dvojnásobným trváním, který funguje i na bossy s imunitou na Time Stop.

  • a beholdery dáváš taky na férovku, tj. bez Balduranova štítu?

  • tak ty jsi na tu hru určitě větší profík než já. Já to hraju teprve potřetí a navíc s odstupem 10 let, takže už jsem si to ani moc nepamatoval. Chtěl jsem si spíš užít ten svět a lore než powergamovat. Jo, C/R je OP, na druhou já prakticky nepoužívám kouzla, takže žádnou sanctuary a iron skin. Draky jsem zatím zabil 2 - stínového a červeného - a dal jsem je víceméně na férovku, teda pokud zakouzlit 2x snižení odolnosti na magii + slepota + zabití meči je férovka. Teď bojuju v Podtemnu s ilithidama a je blbé, že na to jejich vysátí mozku není žádná ochrana krom nízkého AC. Oni mají 3 utoky za kolo, takže tu 20tku hodí dřív nebo později vždycky, zvlášť když je jich víc. Právě vymýšlet různé strategie na různé potvory je na této hře zábava :-)

  • 0011

    Když už je znáš nazpaměť tak ne, ale Viconia vs Korgan je opravdu vtipná výměna názorů. V partě to musí být dost nuda protože i solo C/R je výceméně s prstem v nose, spamuješ sanctuary a iron skin, na nemrtvé schopnost clerica turn undead do jedný ruky crom fayer do druhé flail of ages +5 a máš všechny báze kromě pastí pokryté. Největší "cheat" je vhailorova helma se simulacrem a svitek ochrany proti magii v rychlém slotu a voilá - nekonečná zásoba svitků ochrany proti magii, protože ve hře jsou jenom 2 a takhle nespotřebuješ ani jeden. Pro mě je zábava porazit draka v čestném souboji, pokud mám rogue class tak je to nuda protože to je defacto jenom instantní poprava pomocí pastí, což je sice trochu nefér, ale plně v souladu s tím co hra respektive pravidla D&D umožňují, proto tu hru dodneška zbožňuju a v mých očích se jí žádná z následovnic nevyrovnala, ani Pillars of Eternity.

  • nehraju solo, protože ty interakce se společníky a mezi nimi vzájemně jsou polovina zábavy 🙂

  • ten nový Torment nebyl vůbec špatný, ale byl to spíš gamebook, tj spousta textu s těžkou angličtinou, takže rychle zapadl, což je škoda. Spolu s Underrail se mi z těch nových izometrik líbil nejvíc. Ještě jsem nehrál Tyranny, Pathfinder Kingmaker, PoE 2, Age of Decadence, Shadowrun.

  • 0011

    Cleric/ranger je strašně OP doufám že to aspoň hraješ solo, sám jsem to s ním dojel několikrát, ale už to není výzva, největší srandu jsem si zažil solo  za klasy swashbuckler, barbarian, inquisitor a docela dobrý je i Cavalier. Swashbuckler má výhodu v tom, že jako každý z rogue class může na vyšších úrovních sesílat kouzla ze svitků a používat všechny hůlky a ostatně všechno ale něco Enhanced edice opravila tak až to rozbila, třeba i když máš schopnost use any item nemůžeš používat Valygarovu zbroj atd. to v původní hře jde, nemyslím si že by šlo o exploit, který  by bylo nutné opravovat, protože si můžeš nasadit mnohem lepší předměty. Btw s barbarem jsem získal na maximálním levelu bez cheatování 275 životů, skoro mi Melissan bylo líto 😀

  • 0011

    Sakra to mě mrzí že jsem to nestihnul na živo. Doufám, že někdy uděláte dvojku, třeba až bude mít 20 let. U obou dílů všech možných edic a modů jsem strávil tolik času co jiní u MMORPG a možná i víc, škoda že mám nekompletní první edici prvního dílu na 5 cd, některé se  někam zašantročili. Pro mě je to jedna z nejlepších herních sérií všech dob, dva roky nazpátek bych bez váhání řekl, že dvojku považuju za nejlepší hru všech dob, ale mezitím vyšla nová Zelda, do které určitě nebudu investovat tolik času jako do BG, ale zaskočila mě natolik, že se nemůžu rozhodnout která z nich je lepší.

    K enhanced edici - než jsem jí hrál znovu před pár měsíci tak jsem myslel jak je už vychytaná, protože jí vždycky hraju solo, ale dal jsem si mimořádně partu, takhle rozkakanou verzi navigace postav, kde se NPC zasekne kolečkem přesně v bodě jiného npc kde se na vteřiny až desítky vteřin zaseknou jsem ještě neviděl. Bioware dokázali udělat za 3 roky kompletní funkční hru, Beamdog nedokázal za 6 let udělat to, co modeři dokázali za rok, naopak podařilo se jim rozbít základní mechaniky a to vývoj řídí dva lidi z původního týmu, problém je, že to outsorcují lidem po celém světě, takže se k tomu dostane i kdejakej Franta Vomáčka co umí sotva programovat, podle toho to vypadá a je to zatracená ostuda, takhle se chovat k legendě herního průmyslu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit