Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Moduje.
    Daggerfall Unity.
  • Hral jsem to hned kdyz to vyslo, koupil jsem si originálku a na jednu stranu me to bavilo hodne, ty moznosti, tvorba vlastnich kouzel a tak, ale na druhou stranu ty generovany nekonecny dungeony, ty me stvaly tak, ze z toho mam koprivku dodnes, kdyz si na to vzpomenu a znovu bych to hrat nechtel. Ze starych R0G bych doporucil spis ultimu underworld 2 nebo system shock.
  • To je názor a zkušenost přesně jako mám já.
    První díl TES - Arena jsem dohrál, ten pocit dokončení něčeho tak brutálního mě vrhlo s nadšením i do tohoto pokračování...ALE pak jsem se asi 10 hodin motal v jednom z těch posledních dungeonů před koncem, kde je něco jako neprostor...prostě void ...a tam jsem se totálně zazdil.
    Nevím jestli to byl nějaký bug, ale prostě jsem netušil co dál, pak mi odešel počítač, sice sejvy byly zálohované na disketě, ale už jsem se nějak nepřinutil pokračovat v marnosti hledání co dál :(

    Podobně jsem na tom i se zmíněným na konci videa ISHAR trilogií...jedničku mám dokončenou, ručně na čtverečkovaný papír nakreslené všechny mapy, ještě je mám stále schované jako poklad.
    Ale ve dvojce tuším že jsem se zabugoval sám...Ishar trpěl takovým druhem příběhových questů...že úkol zněl, "buď na místě ve 2AM" ...když jste na přesně určené místo nepřišli, už hra NIKDY nešla dohrát. Už si to nepamatuji přesně, ve kterém díle to bylo, jestli 2. nebo 3. díl ...jendička ještě byla "normální"
  • Bodejť by tě chytaly starý hry, zahraj si něco aktuálního. Já si samozřejmě taky rád zavzpomínám u VGA her, ale je potřeba držet krok s dobou a hrát aktuální pecky, pokud za to stojí. Princip je pořád stejný, jako před 20 lety - hrát to nejlepší, co vychází.
  • Zabugovanost jako vše od tes
  • jeste jak tam reolejnik komentoval to machani zbrani

    mam pocit, ze tam byly tri typy, blunt, slash a pierce

    a zbrane mely s nima ruznou ucinnost, kladivo melo nejlepsi blunt atp.
  • Ja teda za hodinu moc neodehraju, aspon ne tak, abych si to uzil jako driv. Driv jsem vedel, ze tomu dam vikend...
    Zkousel jsem moje srdcovky fallout 1,2 a uz to nebylo jako zamlada... z novych her pillars of eternity, tyranny a divinity original sin a zadna me nechytla jakotenkrad fallout, BG nebo neverwinter. Trochu zaklinac, ale to me po cca 20h taky pustilo.
  • Ale ono přeci nejde o to kolik té hře věnuješ času. Dá se pohodlně hrát třeba hodinku večer. Jde o to co ti ta hra nabídne.
    Třeba konkrétně TES, každý nový díl od Morrowindu, alespoň u mě, má takový ten wow efekt hrozně povrchní. Zpočátku je to úžasná grafika, ale pak si všimneš, aha, tak tady osekali schopnosti a dovednosti postavy až na dřeň. A tady, tohle jsem mohl dělat v předchozích dílech, ale teď už to prostě nejde. Questy jsou vlastně jen chytání značek na mapě. Co na tom, že vše je pěkně namluvené, když se jakýkoliv popis, nebo rozhovor smrskne do tří vět.
  • ten hlavní člověk (interkarma) je fakt HODNE schopnej, vyresil uz tolik problemu, na kterejch si ostatni vylámali zuby + je tam komunita, kde několik lidí je taky hodně na výši. Dále je to open source, tzn i kdyby se nato po letech vykašlal, tak to muze kdokoli prejmout po něm. Uz ted je to dal, nez jakejkoli remake daggerfallu. Dále je to neco jinyho nez skywind apod, kde sileny mnozstvi casu zabere jen vymodelovat tu krajinu. Tady uz je veskera krajina a veskery dungy ve stadiu - hotovo. + Ai hotovo atd. Ted delé na importu questu a jde to pekne. Pak uz v záasadě pujde hra dohrát za bojovníka. Dodelaj se kouzla a pujde to i za mága... je toho vic, psat to nebudu, stejne to uz nikdo cist nebude.
  • Me spis prijde, ze vetsina zdejsich fotriku, co to oslavujou jako nejakou modlu, tak spis meli tenkrat na hry cas a ted uz ne. Ono pracovat/manzelka/decko uz nedovoli dat 160h+ naky hre na mesic. Nebo to je fakt kvalitni prace, vztah ci rodina...

    Ale to je spis tim, ze vetsine jako dorostencum neprislo, ze bckovej pribeh je fakt beckovej a bugy nevadej, protoze neni nic lepsiho. Ted hry co vyjdou jsou stejny, jen pozadavky dnesnich fotriku jsou jiny.
  • neviem ci je vacsi troling reakcie deciek na diskusii, alebo retro gamesplay Daggerfallu bez Grygara
  • proto je videt, ze dobrovsky nema vkus, protoze na skyrimu se mi libi akorat setting

    vsechno ostatni je osekanej koncept predchozich her ze serie

    a vubec nejvic mi vadilo, ze clovek mohle bejt master ve vsech guildach najednou

    kam zmizela veskera revnivost?
  • Já si třeba řikal když dělali Skyrim že by tam mohli dát skill šplhání po zdech jako byl v Daggerfallu, že by se to do hry co se odehrává v horách docela hodilo, ale ne, ani blbý kouzlo levitace tam bez modů neni *7*
  • readyxx
    a tohle vsechno v dnesni dobe od bethesdy.,,,, ani za 40 let :) .. ty skoncili u morru kdyz jim jeste teklo do bot
  • Kdyby byl Skyrim v době kdy vyšel tak dobrý jako byl Daggerfall v době kdy vyšel:

    -celý by šel projít ve virtuální realitě
    -prostředí by bylo dokonale a naprosto zničitelné
    -počasí by ovlivňovalo chování, náladu a schopnosti postav
    -postavy by byly tak propracované, že by mezi sebou měly komplikované vztahy a aktivně reagovaly na změny v prostředí způsobené hráči/ostatními postavami
    -questy by byly dlouhé, měly by smysl a byla by radost je dělat a dokončovat
    -mohl by jsi utrhnout každé stéblo trávy a šťourat jím NPC v nose. A NPC by kýchlo a dalo ti facku
    -draci by se chovali jako draci
    -vodu z řeky bys mohl nabrat do rukou, pocákal bys zeď a pokud by na ni svítilo slunce, odpařila by se rychleji než kdyby nesvítilo
  • Ámen bratře... *4*
  • By mě zajímalo proč tyhle novodobí "experti", kterým ještě kape mlíko po držce, vůbec koukají na RetroGamesPlay?
    Člověk kterej má potřebu kritizovat grafiku u hry, která je 20 let stará, z doby kterou ani nepamatuje, je důvod, proč dnes vychází nezajímavé hry s naleštěnou grafikou, stereotypní hratelností a nulovou originalitou...
    Chybí mi doba kdy hry byli výsadou inteligentních lidí, se zájmem o elektrotechniku a programování a né těch dnešní rozmazlených fracků, který by potřebovali pár facek, protože rodiče neměli čas na výchovu...
  • Tak mám pocit, že si ty začátky asi nezažil, co?
    Podle měřítek doby, kdy to vyšlo, to fakt brak nebyl.
  • člověče, mě z tebe je tak trapně, že se jsem se normálně zapotil ...
  • Tahle série zraje jako víno. V podstatě z brakových, odpadních vod se vyšplhala až na kultovní značku. Je dobré si připomenout tyhle strašné začátky této skvělé série.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit