Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hra je pěkná, ale i v realism nastavení je furt dost arkádová. Nevím proč v realism prostě neudělají pořádně reálnou, a arkádové nastavení nechat pro ostatní. Stejný problém i u předchozích Ride her. Nevím proč v promo videích mluví o teplotách pneu a podobných detailech, když zavřít úplně plyn v náklonu, nebo jet moc pomalu a hodně se naklonit je větší problém, prostě základní fyzika. A ježdění po trávě by mělo být podstatně těžší.

  • jack

    V recenzi zmiňované ulítávání zadního kola, které je vidět i na spoustě videí, mi přijde hodně nerealistické. Po takovém "ulítnutí" v 99% následuje velmi nebezpečný highside a jen ti nejlepší to dokáží občas zachránit. Hra tohle dělá na denním pořádku.

    Také mi chybí informace, zda byla recenzovaná verze s nedávným patchem, který prý hodně mění fyziku (někdo říká k horšímu). 

    Nakonec je mi líto, že ve hře není TT trať na Isle of Man. Jen Southern 100 .

    • ALHAZRED

      No a to je presne o tom, že tlačitklama sa to proste hrat neda ! Auta hraju s volantem, ptž plynovym pedalem mužu PLYNULE pridavat plyn !!

      Jesli stlačim tlačitko a automaticky dam plnej ! sem v pruseru, ať si kto chce rika co chce, takto sa to jednouducho hrat NEDA,  a cely je to paskvil ! Dokud nektko nevymysli volant pro motorky, se mnou nepočiteje. Sam sem jezdil KAWASAKI - ZX9R  vim moc dobre o čem mluvim...

    • ja_nic_nevim

      Ze hry jsem nic neviděl, jen zareaguji jako motorkář. V dobách slávy karburátorů na začátku milénia jezdci motoGP běžně jezdili zatáčky stylem, že zadní kolo ztratilo trakci a jeli "smykem". Mně se něco takového párkrát povedlo a vždycky bych u toho zadnicí louskal vlašáky.

      • mr.clayman

        Jo, taky jezdím na mašině a highsiderů se děsím jako čert kříže. Mašinu mám sice moderní, takže má šestiosou inerciální jednotku, ale raději na ni nijak zásadně nespoléhám. Poserproužků na gumách se sice asi nezbavím, ale za tu vyšší bezpečnost mi to stojí. 😀

        MotoGP jsem nikdy moc nesledoval, ale co jsem viděl občas zpomalené záběry z posledních pár let, je běžný nechat celou motorku v hlubokým náklonu v lehkým prokluzu/driftu obou kol, přesně jak píše @jack. Moderní IMU na to dneska mají dedikovaný systémy a jsou dneska schopny hlídat náklon stroje a podle toho dávkovat brzdy i plyn několiksetkrát za vteřinu, takže dovolí věci, který by ještě před 25 lety byly nemyslitelný, ale fyziku neobejdou. Jakmile se zadní kolo nečekaně smýkne a hned zase nabere přilnavost, je to jako při rodeu a jezdec jde ze sedla pryč.

        • ja_nic_nevim

          Kdz ti ustreli zadní kolo, stačí jen neblbnout s plynem a zase se v cajku chytne a srovná. 

          Ztrata trakce predniho kola je konečná. 

          Můj poserprouzek je tak 2 mm, stupačky už raději nebrousim, mám se ke komu vracet. 

          • mr.clayman

            Z toho, co jsem viděl, si myslím, že highsidery vznikají hlavně podkluzem zadního kola, protože tam se přenáší síla motoru a je potřeba, aby styk s vozovkou byl souvislý a dostatečně silný. Pokud bys např. zaflekoval přední brzdu v náklonu, nebo prostě jen přední guma ztratí přilnavost, jdeš zkrátka na zem, protože vpředu tě nemá co vytáhnout z toho náklonu, ale nevyletíš ze sedla jak z katapultu.

            Vpředu by mohl být problém spíš tank-slapper, ale ten zase nevzniká v náklonech.

            Jinak moje poserproužky jsou výrazně větší, ale to hlavně proto, že na běžných silnicích si prostě netroufám na kdovíjak hluboký náklony. V naprostý většině případů do zatáčky nevidím a razím heslo, že kam nevidím, tam nevletím. Hrát si na hrdinu se nevyplatí.

      • jack

        Rozumím Ti, nemám asi tolik natočeno na motorce jako Ty, ale přesně jak píšeš. Jedná se o velmi nebezpečné situace, které dnes v MotoGP jsou k vidění málokdy. Dnes se jezdí zatáčky s velkým náklonem a "smyk" je spíše řízené jemné klouzání celé motorky po povrchu trati v zatáčce. 

        I za tu krátkou dobu, co jezdím, vím, jak sebemenší ztráta trakce zadního kola nalouská pár vlašáku.

        Schválně koukni na nějaká videa Ride 4 physics. 

        Dle mého chtěli prostě naznačit hráči při pohledu zezadu, že se blíží k hranici trakce motorky. 


  • Má Dualsense ve hře stejnou funkcionalitu na PC jako na PS5?

    • uher

      Ne.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit