RIDE 4 – recenze skvělých, ale náročných závodů motorek
-
Hra je pěkná, ale i v realism nastavení je furt dost arkádová. Nevím proč v realism prostě neudělají pořádně reálnou, a arkádové nastavení nechat pro ostatní. Stejný problém i u předchozích Ride her. Nevím proč v promo videích mluví o teplotách pneu a podobných detailech, když zavřít úplně plyn v náklonu, nebo jet moc pomalu a hodně se naklonit je větší problém, prostě základní fyzika. A ježdění po trávě by mělo být podstatně těžší.
-
V recenzi zmiňované ulítávání zadního kola, které je vidět i na spoustě videí, mi přijde hodně nerealistické. Po takovém "ulítnutí" v 99% následuje velmi nebezpečný highside a jen ti nejlepší to dokáží občas zachránit. Hra tohle dělá na denním pořádku.
Také mi chybí informace, zda byla recenzovaná verze s nedávným patchem, který prý hodně mění fyziku (někdo říká k horšímu).
Nakonec je mi líto, že ve hře není TT trať na Isle of Man. Jen Southern 100 .
-
-
No a to je presne o tom, že tlačitklama sa to proste hrat neda ! Auta hraju s volantem, ptž plynovym pedalem mužu PLYNULE pridavat plyn !!
Jesli stlačim tlačitko a automaticky dam plnej ! sem v pruseru, ať si kto chce rika co chce, takto sa to jednouducho hrat NEDA, a cely je to paskvil ! Dokud nektko nevymysli volant pro motorky, se mnou nepočiteje. Sam sem jezdil KAWASAKI - ZX9R vim moc dobre o čem mluvim...
-
-
Ale kdo Ride hraje tlačítkama na klávesnici?? Tohle se hraje na
konzolových ovladačích, které mají plynulou regulaci stisku tlačítek. A
jsou také ovladače se senzorem náklonu, což mi přijde na ovládání
motorek nejlepší. -
-
Jasne ptž plynovej pedal, nebo grip na motocyklu se da porovnavat s gumenejma tlačitkama na konzolových ovladačích -oujeeee- tak bacha aby sis nepremačkl gemepad šmoulo pudeš rychlejc !!
-
-
-
-
Má Dualsense ve hře stejnou funkcionalitu na PC jako na PS5?
-
-
Ne.
-