Přejít na výpis diskuzí
Rise of the Tomb Raider nabídne víc hádanek a možností v boji s nepřáteli
5.2.2015 | Honza Konfršt
32 příspěvků
-
Podľa mňa to už teraz vyzerá viac než úžasne, minulý Tomb Raider som si vychutnávala každý kúsoček. Takto majú hry vyzerať. Zaujímavý príbeh, akcia, záhady....Presne toto očakávam aj od Rise of the Tomb Raider. Škoda len, že sa neplánuje na pc, Xbox totiž nemám :D....
-
Prechozi Lara... pekne ale po case nudne...zase nejake podelane "ačívmenty" uplne k hovnu a blizka podobnost s ubisofti zhovadilosti typu vylezes sem a pak vidis celou oblast (asscreed, farcry3) vic hadanek, vic tajnych kobek (tajnych jako tajnych ne cink cink tady je kobka!) ... vic logicna : survival efekty, tusim ze snad ani ohnem se nesplalila wtf!!!!, no samurais please!!! atd atd *11*
-
Ta nová Lara se mi nelíbí co je tam na tom druhém screenu, doufám že bude vypadat stejně jako v předchozím díle.
-
Pro Square Enix to smysl nedává, ale pro Mrkvosoft bohužel jo.
-
"
Systém soubojů podle redaktorů GI připomíná The Last of Us, ke kterému se Lara blíží i dalšími vlastnostmi.
"
Ještě aby ne ^_^.
Značky TR je škoda. Napřed "reboot" aneb kopírujeme hollywoodský terminátoroidní Uncharted styl v době, kdy samotní NaughtyDogs pochopili, že trh už má takového hraní pomalu plný žaludek (a kutili TLoU).
A teď, až ND udělali TLoU a to bylo komerčně úspěšné, až teď se naráz někdo v CrystalDynamics probudil a šup - už máme zpět léčivé předměty, prý přibude hádanek, hra obecně bude míň o QTE ... v ND se musí chechtat, seč jim bránice stačí. -
Nemusí se bát kompromisů? To jsem se zasmál:)
-
Nejhorší na Tomb Raiderovi byl fakt, že Lara první 3 minuty brečela, že musela zabít jelena, pak se z ní ale stala masová vražedkyně a no fu*ks given, což je škoda, kdyby do hry přidali nějaký metr psychiky, který by ovlivňoval, jak Lara střílí a tak, tak by to bylo dobré. Potom taky ta absence pořádných kobek.
-
-
Jedna z mnoha nelogičností potom taky že Lara přežila docela dost, zápalné šípy ji moc nedělali a pár výbuchů taky ustála. Běda jak člověk nestihl QTE... měl po ptákách.
-
Nesmiš to tak prožívat.. *3*
Ale ono to tak nesmyslný imho neni, Dneska lidi většinou nezvládnou zabít ani kapra nebo králíka, ale veřim, že jít jim o kejhák, klidně povraždí všechny okolo a na nějaký city a přemejšlení dojde možná někdy pozdějc.
-
-
Snad tam uberou s těmi hloupostmi alá samurajové nebýt konce by to minule bylo parádní, QTE už víme že zjistily že to hráči neradi. Pár hádanek neuškodí.
-
jako nic proti Japoncům, ale tohle se jim narozdíl od Deus Ex nepovedlo. Taková dosti casual hra a člověk vůbec nemůsel přemýšlet u hádanek, v té době jsem hrál první dil Lords of Shadow a tam bylo neskonale více hádanek než u hry, která na tom byla postavena a to je Lords of Shadow slasher...
-
-
hru vyvija znova Crystal Dynamics, ako kazdopadne kazdu Tomb Raider hru od Legends a to je americka firma
-
-
ok ok, jsem si říkal, že to byla docela povrchní záležitost na Japonce, možná by do toho Square Enix mohlo začít více mluvit *4*
-
-
-
Samozrejme ze nejde udelat Tomb Raidera ve stylu co byval, většina dnesnich hracu by to nezvladla. Ono buseni do knofliku při QTE každých 10 minut ve hre zvladne každý.
nového TR co vysel jsem se pokousel hrat, hezky udelana hra, ale zhruba v době kdy jsem dosel do nejakeho tabora a hra me donutila během jednoho souboje s nejakym rusem absolvovat tri QTE hned po sobe, jsem to znechucene vypnul a nikdy se k tomu nevratil. -
-
taky jsem to tak viděl, ten začátek je vopravdu hodně quikací... ale pak už to tam skoro není a je to super hra, dej tomu ještě šanci :)
-