Přejít na výpis diskuzí
Rise of the Tomb Raider nabídne víc hádanek a možností v boji s nepřáteli
5.2.2015 | Honza Konfršt
32 příspěvků
-
strašně se těším, tenhle reboot (bože, děsný slovo) se vážně povedl... i když některý pasáže, třeba v tom shanty town, byly takový úmornější, celkově parádní, atmosféra, kosení lukem do řepy, spousta šplhání a sbírání nepovinnejch kravinek... ňam :)
-
Nejhorší na Tomb Raiderovi byl fakt, že Lara první 3 minuty brečela, že musela zabít jelena, pak se z ní ale stala masová vražedkyně a no fu*ks given, což je škoda, kdyby do hry přidali nějaký metr psychiky, který by ovlivňoval, jak Lara střílí a tak, tak by to bylo dobré. Potom taky ta absence pořádných kobek.
-
-
Jedna z mnoha nelogičností potom taky že Lara přežila docela dost, zápalné šípy ji moc nedělali a pár výbuchů taky ustála. Běda jak člověk nestihl QTE... měl po ptákách.
-
Nesmiš to tak prožívat.. *3*
Ale ono to tak nesmyslný imho neni, Dneska lidi většinou nezvládnou zabít ani kapra nebo králíka, ale veřim, že jít jim o kejhák, klidně povraždí všechny okolo a na nějaký city a přemejšlení dojde možná někdy pozdějc.
-
-
PS4 mě netrápí, ale doufám že se dočkáme alespoň my PCčkáři.
-
Poslední Tomb Raider mě opravdu bavil. Byla to jedna z mála her, kterou jsem nechtěl dohrávat protože to byla zábava a nechtěl jsem aby to skončilo. Jedinou výtku kterou bych měl tak by byla obtížnost která byla i na nejtěžší volbu moc jednoduchá. Munice bylo stále hodně a po vylepšení postavy a zbraní nebyli nepřátelé výzvou. Docela bych byl rád kdyby tohle Rise of Tomb Raider změnil. Exkluzivita mě opravdu štve ale pokud bude opravdu jen časová (měsíc nebo dva) tak se to dá přežít.
-
-
Šlo se tam pohybovat i po dohrání příběhu.
-
-
Jasně ale kromě vyzobávání sběratelských věcí tam už nebylo nic. Přiznejme si, že bez tech skriptů a příběhových zvratů to nebylo ono.
-
-
-
Pro Square Enix to smysl nedává, ale pro Mrkvosoft bohužel jo.
-
Nemusí se bát kompromisů? To jsem se zasmál:)
-
Podľa mňa to už teraz vyzerá viac než úžasne, minulý Tomb Raider som si vychutnávala každý kúsoček. Takto majú hry vyzerať. Zaujímavý príbeh, akcia, záhady....Presne toto očakávam aj od Rise of the Tomb Raider. Škoda len, že sa neplánuje na pc, Xbox totiž nemám :D....
-
S tou exkluzivitou mě pěkně serou *10*
-
"
Systém soubojů podle redaktorů GI připomíná The Last of Us, ke kterému se Lara blíží i dalšími vlastnostmi.
"
Ještě aby ne ^_^.
Značky TR je škoda. Napřed "reboot" aneb kopírujeme hollywoodský terminátoroidní Uncharted styl v době, kdy samotní NaughtyDogs pochopili, že trh už má takového hraní pomalu plný žaludek (a kutili TLoU).
A teď, až ND udělali TLoU a to bylo komerčně úspěšné, až teď se naráz někdo v CrystalDynamics probudil a šup - už máme zpět léčivé předměty, prý přibude hádanek, hra obecně bude míň o QTE ... v ND se musí chechtat, seč jim bránice stačí. -
Předešlý Tomb Raider mě docela dost bavil (Až na teda na příběh a chovaní postav, ty byla docela lame a někdy jsem se nevyvaroval facepalmu), tak že na tohle se docela těším, pokud to teda jednou vyjde i na PC :D.
Z novinky to vypadá, že to bude víc sandboxové survival hraní. Bude tomu tak? -
-
Zavolej vědmu a zeptej se jí, ta se koukne do křišťálové koule a poví ti, jestli to tak bude.
-