Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Sem rád že už tu hru konečně nějak propagují,a líbí se mi že v tom making of ukázaly i záběry zatím ještě rozpracovaných částí hry-je vždycky zajímavé vidět jak hra vzniká(modely bez textur atd.),ale přece jenom mohly větší část toho videa věnovat záběrům přímo ze hry než z toho podivného studia...
  • Trochu se bojím toho, jak říkají že už nemusí dělat veškeré lokace ručně. To byla dle mého jejich největší výsada. Například to vidím teď na Skyrimu. Miliony lokací a dungů, ale jeden od druhého až na pár vyjímek nerozeznáte. Ve skyrimu a Gothicu jsem vždy měl touhu vše prozkoumat. V Oblivionu a Skyrimu jdu už jen tam kam mě zavedou questy.
  • Risen 2 miri na trochu odlisne hracstvo nez Skyrim nebo Zaklinac 2. Bude svobodny, ale ne zase tak moc. Presne jak rikaji ve videu 'aby to nenudilo'. Hry od Bethesdy jsou si take velmi podobne ne ze ne. A to i mimo serii TES (nove dily Falloutu). Pro me je ale zahadou co dela jejich hry tak vyjimecne, ze vzdycky sesbiraji nejvyssi hodnoceni a stavaji se automaticky kultovni. I presto, ze jsou tak rozsahle a svobodne. To je jiste klad, ale kdyz se o neco takoveho pokusi jine studio se svou hrou, velmi casto zapadne a kde kdo jim vycita, ze jsou prilis rozsahle a nudne. Ale ne TES. TES je vzdycky spicka. No ja nebyl nadseny z Morrowindu ani z Oblivionu a uz vubec ne z Fallout 3, tak nevim jaky budu mit pocit ze Skyrim. Na Risen 2 ale sazim. Prvni Risen mi maximalne sedl a i kdyby byla dvojka stejna, bude to pro me pecka.
    • Risen1 me prisel dost skromnej od 3 kapitoly uz nebyli zadny vedlejsi ukoly a uz se resila jen hlavni linka ale rekl bych ze ho splacly narychlo aby meli prachy na vetsi projekt(Risen2) takze se moc tesim a doufam ze se vrati piranha na vysluni
    • no RISEN mi teda moc rozlehlý nepřipadal. Spíš naopak.
      • A ja rikal, ze je rozlehly? Rikal jsem, ze je svobodny a to je. Cely svet je pristupny hned o zacatku. A je postaveny tak, aby kazdy kout mapy mel neco originalniho, zapamatovatelneho. Oblivion je hezky, ale zapamatovatelnych mist tam moc neni (krom mest samozrejme, ale i ty jsou mnohem horsi nez v Morrowindu). Oblivion je plny dungeonu, ale jsou vetsinou pres kopirak. To mi neprijde jako zabava prochazet stale ty same dungeony. Jinak je Oblivion plny zajimavych ukolu apod., ale dunegony prolejzat jen tak na slepo se nevyplati - nic z toho nemas, ani dobry pocit.
        • o.k, o.k..... neříkal.... už s tou swampweed musim trochu přibrzdit... *1* Jak jsem psal. Mě to pokazila ta neuvěřitelně zpackaná XBOX konverze. Na každým rohu jsem žasnul, co si to vůbec dovolili vydat... *1* Pro PB to sice tušim dělalo nějaký externí studio a všichni budou namítat, že o grafiku přeci nejde. Jde o tu super atmošku. Ale já už jí tam bohužel necejtim. Můj problém...
          To u mě skončilo Gothicem 2. Ale všem co se Vám risen líbil, tak Vám to přeju!!!! ..... sakra, už mi to zas chcíplo... asi blbě ubalený... *1*
      • V Risenu nebylo vyloženě daleko nikam, každopádně ale všude něco bylo. Nebyl kousek mapy, kde by něco nebylo.
    • Já myslím, že schopnosti Bethesdy jsou krásně vidět na příkladu, ve své době velmi sledovaného souboje mezi G3 a Oblivionem. Obě hry sází na maximální otevřenost a svobodu, a ve své době top grafiku. Ale G3 je oproti TES4 tak neuvěřitelně zpackaná hra, že až rozum zůstává stát. Bethesda právě v porovnání s konkurencí dokazuje, že je mistrem ve stavění uvěřitelných, fungujících, ale hlavně zábavných svobodných a otevřených světů.
      • Gothic 3 byl zpackanej mnoha bugy a nedodělaností. Měli na to prostě málo času. Kvůli tomu se taky vývojáři odtrhli. Nicméně po všech opravách je hra dle mého mnohem lepší než Oblivion.
        • Já už si ten děj Gothic 3 moc nepamatuju, ale dobře si vzpomínám, že jsem ke konci hry sbíral nějaký úžasný brnění či co, tak jsem si říkal že se bude hodit na finálního bossa, jak už tak v gothicu bývá( nejlepší byl tuším v jedničce ten sleeper) No a tak s tím hustodémonsky krutopřísným brněním vlezu do nějaký skály, a konec hry... *10* S takovýchto konců mám ještě tak týden pěknou kocovinu... to dokáže pokazit celou hru. V RPG musíte mít pocit, že ta nasyslená výbavička k něčemu byla. *13* *3*
        • než původní oblivion možná, ale i kdyby se vyrovnal oblivionu i se všema datadiskama a dlc, tak to nic nemění na tom, že při vydání se to prostě nedalo hrát a to je to co se počítá...
  • Když mě se nelíbí jak piraně dělají každou svou hru naprosto stejně. Teda pokud vynechám G3, což byl průšvih. Risen je hratelností natolik totožný s G2, že jsem až zaplakal:(. Neříkám, že ta hratelnost je špatná, jen mi ten svět nepřijde tak živý jako v sérii TES. Jediný posun v hratelnosti, i když nepatrný je mezi G1 a G2. Vlastně jediné, co bylo na sérii gothic dobrý, byl slušně vymyšlený svět a příběhy, které se v něm odehrávají (mě osobně fascinoval svět uvnitř magické bariéry, byl to jeden z nejzajímavějších a nejoriginálnějších světů, jaké jsem kdy v jaké hře viděl). Risen tohle, podle mého názoru postrádá... No uvidíme. Tím, že očekávám málo, budu možná mile překvapen.
    • Je fakt, ze se to moc neposunuje, ale na druhou stranu to take zustava stale dobre. TES se posunuje, ale podle me spatnym smerem. Kazdopadne pokud chces zivy svet, tak si zahraj oba dily Zaklinace. Nevim jak je to se Skyrim, ale Morrowind a Oblivion rozhodne nemeli svet, ktery by se dal oznacit za 'zivy'. *3*
      • O tom, že se TES posouvá špatným směrem, se dá samozřejmě diskutovat. Ale myslím, že když řeknu, že mě hry Morrowind, Oblivion a teď i Skyrim neuvěřitelně baví, a každá úplně v něčem jiném, tak to myslím jednoznačně vypovídá o tom, že podle mě se série posouvá dobrým směrem.
      • Zaklínače jsem hrál, četl i viděl;). Ale silně s tebou nesouhlasim. Zaklínač je rpg typu KotOR, já tenhle typ rpg osobně nazývám koridorový rpg. Nejde tam tolik o vedlejší questy, který jsou v těchhle rpg dost na pozadí. Zato TES je postavenej právě na vedlejších questech. Hlavní linii tam dohraješ i za pár hodin (tušim, že se tu na games psalo, že skyrim se dá dohrát - tedy jenom hlavní linie- asi za 4 hodiny?), ale ta pravá hratelnost TES je v obrovským a otevřeným světě. Dodnes když hraju oblivion tak mě něčím překvapí, což vzhledem k tomu, že jsem v té hře strávil desítky hodin, uřčitě takový 150, tak to je úctyhodný výko. Gothic byl tak na pomezí, tedy G1 a G2, ale risen mi přijde hodně sterilní a nezajímavej.
  • kotty
    Priznam se, ze pirati jako hlavni namet Risenu 2, me ze zacatku trosku odradil, ale cim vic se dovidam o hre, tim vic jsem zvedavy, jak to dopadne. Taky se mi libi, ze to nejspis bude dalsi RPG od PB, ktere bude opravdu vyzvou. Nedavno jsem si znovu zahral Risen, popravde tesne pred Skyrimem a ten skok v obtiznosti je dost rapidni. Skoro jsem nemohl uverit, ze je ve Skyrimu obtiznost defaultne na stredni. I pri nastaveni obtiznosti na "Velmistra" me prijde hra o stupen lehci, oproti Risenu. Ale zatim jsem porad stale na zacatku, tak doufam ze budou souboje trosku tezsi (hlavne proti drakum).
    • Aneb pokud ti to připadá moc jednoduché, udělej prvních 10 lvlů pouze na nebojobých vlastnostech :) V tomhle ten jejich systém krutě selhává. (stejně jako Oblivion)
    • Tam jde o lvl Scaling. Skyrim upravuje veškeré nepřátele podle tebe (ač už to není tak šílené jako v oblivionu), zato risen má nepřátele silné nehledš na tvojí síle. *8*
      • viz třeba takový gianti, že? To není tak uplně pravda, to o tom upravování podle lvlů.. jasně, je to tam, ale ne nějak rapidně.. třeba, ze začátku jsem do jednoho Draugra musel na Adepta praštit i 6x, teď většinou leží po 1-2 ranách.
    • montatatana
      Taky me pirati ze zacatku dost odradili, ale ted uz to vypada slibneji :)
      Ale s tou vyzvou bych byl opatrnejsi. Risen byl rozhodne na medium velmi lehky a na predchozi Gothicy se obtiznosti nechytal :) Od dvojky ocekavam to samy.
      • kotty
        No oproti ostatním RPG z posledni doby je jedno z nejtezsich.
  • Máš dvojitú pravdu čo sa týka písania aj o Risene. Prales mal pekný ale to umiestnenie by sa naozaj viac hodilo do európy ako do Mexika alebo strednej a južnej Ameriky. Zaujímave by bolo aj keby bol Gothic 2 v grafike Risenu len na vyskúšanie i keď enginy majú rovnaké len vylepšujú ostrosť textúr. Gothic 2 mal peknú prírodu aj mesto v Nemeckom stredovekom štýle starej hanzy.
  • A co recenze na Skyrim?
    • však říkali v neděli, ale neřekli kterou *1*
      ne vážně, zodpovědně zrecenzovat takový kolos za 2-3 dny to je prostě nereálné, lepší počkat na kvalitní recenzi než to uspěchat
      jen ten slib byl asi trochu ukvapený..
      • Říkali v červnu bo tak nějak .. máte poslouchat podcast. *16*
    • skaven123
      to uz je na spam vojto
  • skaven123
    aky bude vlastne boj, jedna postava, akcne klikanie?
    • kotty
      Troufam si rict, ze pokud si hral Gothic 1, 2, 3 a Risen, tak si muzes udelat obrazek o tom jak bude vypadat souboj v Risen 2.
  • montatatana
    Vypadaji jako z nejake nemecke black metalove kapely :)
    • ales.smutny
      No já bych řekl, že mááááximálně numetal :)
  • Zoberme si arozpíšme mimo bioware a ostatne, tri študia príbehových tvorcov a krajinkarov,pyranha bytes, bethesda a cd project.Podla nazorov a skusenost každy ke v nečom lepši ,horši a každy ma niečo do seba.Pyranha bytes je zaujimava v tom všedtko robi ručne , v ich svetoch sa nachadzaju zakutia a su velmi pekne ale zas ich typy hier je svojsky podla istch kriterii rovnaky respektive hratlenost.Bethesda čo naj naj vačšie svety uplna volnost ale zas kaoekeby išlo o kvantitu a generovanie pritom potencial roznych pribehov tam je.Cd project svet je uzavreny ale nema tak hovorit uplne svet rozdeleny do kapitol kde v danej kapitoly je pohyb celkom volny su velmi roznorode ,detailne a atmosfericke plus živy svet obyvatelstvo a pribeh podla knihy.Gothic 1 bolo jedno s prvych takychto klasickych rpg v roku 2001 bolo to velmi originalne j svet bol pekne urobeny +gothic 2 ,akokeby to bol gothic 1 ,príbeh už bol trošku inši a svet bol zelenejši a tiež velmi pekny s vela zakutiami.Morrowind obor ,velmi velky svet on mal aj istu atmosferu ,tiež v nom boli viacero pribehov ale zas akokeby neboly uplne využite ale svet bol pustejši a posobil trošku inym dojmom ako gothic 2.Rok 2006 oblivion a gothic 3 to boj jak vyšity obidvaja sa snažili urobit čo najvačšie všetko.Vyšiel oblivion bol velmi giganticky ,vyzeral novo avšak po čase zas ten pribeh bol len ozachrane sveta a ten sveta hovorily že sa opakuje.Gothic 3 pribeh narychlo urobeny svet velmi velky ale aspon ta myrtana s miernou zelenou bola trošku pohledna a niebol o nič horši nielen graficky ale aj umelecky ako oblivion.Proste tieto hry boli akokeby uplne rovanke ale velmi kvantitove bez využitia pribehu a tajomneho atmosferickeho sveta.Rok 2007 two wordls vše do trojky taka ista grafika aj umeleckost sveta zase čo naj akokeby na rychlo urobeny .Koniec 2007 pre mna poctive prekvapenie zaklínač 1 aj ked je uzavrenejši stale ostane pre mna niečo duchovne poctive ,sojske originlne a atmosferickou + gtenialny ,adventurny detektivny pribeh graficky bol rovnaky ako predchadzajuce hry ale svet naprosto prevyšil ako gothic 3+oblivion+two worlds zaslužene je to pravda.Rok 2008 drakensang podla istich pravidiel ,vyvoj postavy porste o nadviazoval na tu podstatu ,tažko povedat či mal pribeh dobry ale ten svet sa mi zdal celkmo malebny pritom ked grafikcy bol starši ako predchadzajuce hry ,to iste tažko povedat o jeho nastupcovi ktory vyšiel o dva roky neskor a to iste tažko povedat o divinity2 o nie tie hry istu kvvalitu maju to niech už každy sam posudi.Rok 2009 risen graficky stredny ale svet bol s prekvapenia urobeny velmi pekne aj prales bol jeden s najkeajšich čo som videl ake zase tym pribehomto bola akokeby kopija.Dragon age no biovare bolo kvalitne ,splnila ista davku prekvapeni aj plni ale čo sa tyka takych stredovekych fantasy no neviem ale dragon age s menovanych hier bol najviac o zabijani a to mi už išlo na nervy a mato velmi sklamalo aj pribeh nebol využity presto to iste ako vždy ale zase vyvoj a postavy charaktery boli spracovane dobre ale svet nie grafocky ale umeleck odflaknuty to je vidno bez napadu velmi rychlo urobeny.dragon age 2 o tom nehovorim.Rok 2010-2011 -2012.Uvidime čo bude risen 2 a dalši.Vyšiel zaklínač 2 a skyrim .Zaklína čdlašia prekvapenie poctivost nadviazanie mierne zmodernenie ale to nevadi pribeh bol politicko vojnovy doslova ale zas žiadna sekačka pocitvejšie spracovanie dobyjania hradu som nevidel ani tabory.pribeh bol kvalitny.Svet ,grafiku ostra ako britva ale o to nejde hlavne je svet bol zase unmelecky nadherny ,klaštory,mestečka,hvozdy,hory,pohlady,živy svet ale trochu kratši nečakane zakončen seknuty.Skyrim mi eše nedošiel a čo hovira mam pocit že konečne využily pribeh a že nerobil svet čo naj ani tu grafiku ale urobili roznorodi pohladny svet ale na treba ešte čas a všetko zistime ako to naozaj je.Proste biovare a bethesda su americke šudia a pyranha bytes a c project europske či to ma dajaky vplyv to už necham na každom teraz treba zistovat a ujistit sa skyrimom ako to vlastne je zdravim.
    • moc dlouhýýýýý..... *1*
    • Irisis
      tl;dr
    • víš o tom, že za bodkou na konci věty se dělá mezera?

      A taky mužeš ten text takhle rozčlenit aby se to lépe četlo. tohle já číst nebudu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit