Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hmmm, boj z těch pár desítek sekund nevypadal špatně, až na to rádoby drsné dorážení lidského oponenta, to smrdělo "honor duelz" systémem a něco takového do atmosféry Gothicu podle mne nepatří.

    Ovšem doufám, že bude v hře možnost všechny společníky nechat někde zaparkované a chodit sám.
  • je mi krajne nesympaticky, jak je pozadi v menu prakticky okopcenej uvod serialu Game of Thrones... jakoby tvurci nedokazali vymyslet neco vlastniho. prijde mi to dost laciny, neco jako adidas od vietnamcu
  • minimapa v rohu obrazovky a mapa ostrova hned od startu hry :/
  • Keyz
    Škoda, že se jím nedaří více proniknout na trh. Je vidět, že to je technicky zastaralé ale rád si to zahrají stejně jako všechny hry od těch borců. Vždy mě to bavilo i když to nebylo někdy super.
  • ja jsem ho dohral taky, a co ma byt? Tady jsem nasel svoji reakci po dohrani G3:
    Asi za nejvetsi nedostatky se da povazovat:
    1. Hra nema skoro zadny pribeh, napr. kdyz se Vam v polovine hry podari dostat za Xardasem, tak Vam rekne asi 3 vety a posle Vas hledat Adanosovy artefakty. Tot vse, nic co by vysvetlovalo jeho ciny. To same Robar. Zadne dema, co by vtahovaly do hry nebo ji dodavaly dynamicnost.
    2. Ukoly se neustale opakuji a nepodkresluji pribeh - je to stale stejne - najdi 5 artefaktu, 12 ohnivych poharu, jdi tam a zabij nekoho, prines neco a odnes neco. Tech originalnich je opravdu poskrovnu.
    3. Dialogy s postavami pripominaji spise rozhovory s mentalne postizenymi lidmi. Vetsinou se daji prohodit 3-4 vety a skonci. Nic co by nejak rozvijelo pointu hry. Nelze se jich zeptat ani na smer, kde by slo nekoho nebo neco hledat.
    4. Souboje jsou zoufale a hra se tak trochu podoba Diablu, co do poctu protivniku, ktere je treba zabit. Jsou naprosto nevyvaze napr. na 6 urovni jsem zabil dva draky a na 60 urovni me lehce sejme goblini saman za 50 exp.- staci 2-3 ohnive koule. Vubec zebricek jednech z nejsilnejsich potvor by vypadal asi nasledovne - 1. Orci saman 100 exp. 2. Goblini saman 50 exp. 3. Vlci se svym "hop hop" utokem. 4. Prasata. To, ze protivnici utoci po jednom s vyjimkou strelcu jenom podtrhuje zoufalost hry. Nejhorsi pri souboji je, kdyz stojite vyse nez protivnik, coz odporuje pravidlum zdraveho rozumu.
    5. Rozhlehlost G3 spise skodi a muze za to, ze hra byla vydana v tak zoufalem stavu. Kdyz se srovna G3 s G2+NOTR je asi tak 2 rozsahlejsi, bohuzel je o to prazdnejsi.
    6. Mapa je naprosto udesna, mozna jeste horsi nez v G2. V 90 % pripade je naprosto k nicemu. Nedaji se tam dat poznamky, nezaznamenava ji se postavy, proste na nic.
    7. Vyvazenost vyvoje postavy je uplne mimo, muzete si udelat superhrdinu, ktery umi uplne vsechno. Mago - zlodejo - bojovnik atd.
    • Sory to je reakce na unreall post nize, nevim proc se to postlo tady nahoru
  • no nevim nevim, me ty Hryzeny oproti Gothic 2 moc nebraly, hryzen dvojka byla opet nuda po chvili, jednička zas šíleně linearní a příšerně ukecaná, rozhodně IMO nesrovnatelný s zazitkem z G2... ten sem hrál mocně a přidal se ke mně i kámoš, co hry do tý doby vubec nehrál! A byl z toho uplně v cajzlu, vzdycky ve skole sme pak probírali, co kdo kde v G2 dělal atd, dokud sme to voba nedohráli. A od tý doby tomu kámošovi zustala přezdívka co sem mu dal... menuje se Orlík řečenej Vorel no a já ho přejmenoval na King of the Sorel řečenej Sorel (podle tý kytky Kings Sorel ROFL!!), i po letech každej ví, kdo je to Sorel :D
  • nekromant33
    Tak mě na 2ce vadilo hlavně rozkouskování světa a to ještě víceméně na lineární oblasti a taky to, jak byl svět mrtvý. Narozdíl od jedničky nebo Gothicu, kde sem občas trávil i čas jen pozorováním těch rutin NPC apod v R2 prostě stáli a nic nedělali. Soubojovej systém byl zvláštní ale taky jsem se do něj dostal. Nexploitoval jsem střelný zbraně, takže moc nemůžu říct co ze hry stalo, pokud tak někdo dělal, ale pokud napraví ty dvě věci co se týče světa a NPC, tak mě to bude stačit.
    • Kinet1c
      Strelne zbrane, ze si nejak nepouzil, si nic nestratil, osobne som ich vyuzil, sem tam na dorazenie, niecoho tuhsieho, ci pripadne ked som nemal chut velmi bojovat, takze nejaky op mat strelnu zbran nebolo ale rozhodne sa sem tam zisla.
  • Existují (krom community patche) nějaká "vylepšovátka" na Gothic 3, která by jeho hraní udělala příjemnější? Když to tady tak čtu, tak mám chuť jej zkusit konečně dohrát.
    • Keyz
      quest pack (přidá úkoly a je to dabované) nevím zda je na to EN. Snad na nějakou verzi ano.

      Pak zde něco je: http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/193477-Gothic-3-Modifications-Overview
    • to nedohraješ, je to na tebe moc težky
      • Pane maxi, já zásadně hraji s God Mode.
        • hele chlape, nemoh bys me spasit pls? sem nějakej uzenej, ted sem byl 2x nemocnej po sobě, nevim co se děje, mozná du uz do kopru finálně, pošli mi spásu kámo, díky... a este prosím o vykoupení, hřešil sem celej život jak nejvíc sem to dokázal, jen sem si užíval a doted mam secko víš kde, tak díkes a měj se!
    • Jo... ke CP 1.75 se hodí Content mod (přidává do hry věci z 1. & 2. dílu) a Humanforce Questpaket 4 (nové questy a jiné vylepšení) .... Docela to tu hru zpříjemní...
    • Ja bych to nedelal - ztrata casu. Hral jsem to s community patchem 1.6.X hodne dlouho po vydani, tusim nekolik let a za me G3 proste neopravitelny. Nedokazu si predstavit, jak to vypadalo pri vydani. Pro me Gothic skoncil vydanim datadisku Night of the Raven.
      • ja som s komunity patchom Githic 3 hral a cely dohral, ano, chyby tam boli, ale ani v skyrime sa nedali nejake questy vobec dohrat, ale ze by bol nehratelny, som zrovna nepostrehol.
      • u vydání to vypadalo jak 50% her dneška, bylo to nehratelný.... no taky sem to dal po letech s comunity patchema atd, a stejně to teda nebylo nejaky extra super a nedohrál sem to, nicméně špatná hra to nebyla, asi jako oblivion/skyrim
    • nekromant33
      Jediná věc o které vím, že už strašně dlouho vzniká projekt, který mění, respektive přidává příběh (rozděluje hru do kapitol, předělání questů, frakcí, apod.). Problém je v tom, že už fakt vzniká přes šest let a autoři, ač na něm asi fakt celou dobu nebo alespoň nějak nárazově dělají, tak to je pořád ještě běh na dlouho trať. Kromě příběhu se už po community patchi na tý hře moc vylepšit nedá.
  • Fallon
    No, neviem ešte by som to nezatracoval. S výnimkou prvého Gohicu mali všetky ostatné diely relatívne jasné farby(i keď uznávam ,že tu už trochu príliš), tam tajomstvo úspechu Gothicu nie je.

    Ako písal kolega podo mnou to spočívalo v živom a prirodzenom chovaní sveta. Kde všetko malo určitú váhu, skutočné zbroje neboli na predaj u tetky na trhu ale museli sa krvopotne vydobiť u jednej z frakcií, mágia bola síce kladivo ale nikdy také aby rozbilo hru, keď sa povedalo ,že strašný ,tak sa myslel FAKT strašný ork atď.
    Asi najlepší príklad tejto váhy vecí bola kolónia v Gothicu 2. Ešte v prvom diele to bolo miesto nehostinné ale plné života a ľudí. Ale v dvojke je to doslova mŕtvolami posiata pustatina s jediným útočiskom v obliehanom hrade. Všetky tie postavy z predchádzajúcej hry, geografické lokácie, zvieratá to všetko bolo preč ,zničené inváziou orkou. Bolo to presne v ten moment kedy mal hráč pochopiť ako skutočne veľký problém ich invázia predstavuje, ako zúfalá skutočne situácia je a prečo musí urobiť to ,čo musí.

    Toto sa však akosi uchovalo len v Risen 1. Dvojka už mala trápnu snahu zakomponovať do sveta "pirátsky spôsob života" ,ktorý sa ale totálne bil s celým príbehom prvej hry a hlavne podkopával serioznosť situácie(a k tomu ani nebol poriadne spracovaný). A v tejto tretej hre to ešte ťahajú ďalej s duchom Mendozy za vašim zadkom ,čím takmer úplne anulujú všetko z prvej hry.

    Netvrdím ,že tu nie je nádej ale toto vážne nevyzerá na dobrý začiatok(a to radšej ani nehovorím o tých trápnych gnómoch).
    • Kinet1c
      Zatial neviem co si mam mysliet, UI je hodne inspirovane 2, prostredie uz je take R1, subojovy sytem tazko hodnotit, ze tam parkrat sekne, to my nic nehovori, tesim sa aj nie na toto. Bojim sa, ze to bude ako R2, ktora sice nebola az tak zla hra, ale ani nijak neoslnila a hlavne u mna co mam dost averziu voci piratskym temam, tak dufam, ze tu hra nebude nejak pokracovat v tejto rovine aj napriek tomu, ze je tam ten Mendoza. No a ano, gnomovia su tu nejak udomacneny, ja by som ich tiez radsej uvidal na cepely mojho meca ako v dokoch, ale kto vie mozno bude snimi sranda. Grafika vyzera celkom ok si myslim. Rad by som si pozrel aj nieco s prirody nejake lesiky stromy jaskyne jazera. Uz tu boli aspon vrchy nejaka plaz a more. Teraz uz len to ostatne. Tak isto tento vyvoj postavy my velmi nesedi, co bolo v G1 ci 2 bolo o mnoho lepsie, uz len tie rozdiely, ked si bol master tusim, napr. v ovladani obojrucneho meca, nemenila sa len hodnota aky znicujuci dmg robis ale aj drzanie zbrane sa menilo, kym ako amater si doslova tahal mes po zemi a vyzeralo to, ze nedokazes snim ani seknut, na master si sa bil ako diabol :D. Bolo to o mnoho ako aspon podla mna zivsie, vyzeralo to ako by si sa naozaj zlepsoval, a to nie len v cislach ale aj na oko viditelne.
  • Risen i Gothicy me hodne bavily, ale trochu mi vadila takova ta nalajnovajnost. Nepotrebuju mit deset tisic druhu malo se lisicich zbroji, ale ty hry to vzaly az do opacneho extremu - lepsi brneni dostanes presne v tenhle, tenhle a tenhle okamzik, nikdy jinak a nikdy vic. Vlastne netusim, jak na tom byla dvojka, ale o te jsem slysel same nepekne ci maximalne prumerne veci...
    • Kinet1c
      Podla mna zas prave to, ze tie brnenia si ziskaval pomaly a v ucity okamzik, robilo hru ovela narocnejsou a tympadom aj akousi vyzvou a nie len pobehovanim po mapy a mlatenia hore dole vsetkeho ziveho, musel si si rozmysliet do coho sa naviazes a ne len tak v behnut a umlatit trola hrdzavim nozikom (tu evidentne prehanam :D). Skratka niekedy aj take kostry obycajny ti dokazali narobit dost problemov, ked si este na to nemal. Velakrat si musel nejaku tu jaskynu nechat na neskor, pretoze si jednoducho nemal narok, neskor o par lvlov a nejaky skill vyssie si uz jaskynu vybil celkom v pohode a ziskal si niekedy dobry, inokedy dost ubohy lup. Ale o tom to bolo, ze hra bola svojim sposobom, nevyspitatelna a hlavne neboli vselijake ukazovatele GPS, kam ist. Sice to ulahcuje hru a hlavne hladanie nejakeho hlupeho chlapika, ale na druhej strane to skoro odstranuje to skumanie prostredia, ked uz dopredu vies kam ist, no ku komu ist. Ja by som bol za keby vznikol akysi reimagine G1 a G2 v novom grafickom kabate, ale s podobnymi hernymi systemami ako tenkrat, nehovorim, ze uplne vsetko musi byt tak, ale rozhodne vecsina veci by bola pekna. No nic, aj tak to tak nebude. Piranha sa snazi inovovat, ale stale to nie je celkom ono. Snad to aj napriek tomuto videu bude inak.
      • A navíc je nutné dodat, jaká radost pak z nového brnění byla. Dokázal jsem pak půl hodiny jen rotovat kamerou kolem hrdiny a kochat se z nové zbroje. Na mne to taky působí věrohodnějším dojmem. Vždyť zde máme přehršel titulů. kde si výzbroj měníte častěji, než spodní prádlo.
        Lokace s obtížnými nepřáteli dokázali krásně vymezit hranice příběhu v open-world světě bez použití pitomých instancí anebo nepřekročitelných hor. Mám pocit, že od starých dílů Gothic by se ještě dnes mohli současní herní designeři k ledasčemu přiučit.
        • já preferuju postup ze zaklínače 2.Několik zbrojí některé si musíte vyrobit z bossu, některé si mužete koupit, Není to tak, že máte 3 zbroje, za celou hru, ale taky neměníte zbroje co hodinu, Prostě musíte uvažovat vyplatí se mi Koupit dračí zbroj, když si budu moct vyrobit zbroj z Drauga ?(nebo Draugira, ted nevím kteréj typ té potvory je ten Vandergrift)
          • Kinet1c
            Urcite aj tento sposob je lepsi ako urcuju poniektore hry, ze menit zbroj castejsie ako spodne pradlo ako tu bolo spomenute, samozrejme aj kompromis niekde medzi je slusne riesenie, aj tak viac preferujem, to obcasne brnenie, radsej zmena zbrane, ale aj ta by mal byt udrzovana v urcitych medziach, nechcem aby gothic, ci v tomto pripade bol risen simulaciou stredovekeho zivota ci nieco take kde si urcite kto mal mec nemenil za lepsi kazdy druhy den, tzn iba chcem to, ze ked najdes zbran tak vies, ze si nasiel nieco specialne. tzn vojde do jaskyne, prebojujes sa niekam do stredu, najdes rozne veci, ale v jednej tej truhle ci podstavci, nech je ten mec unikatny neznameho hrdiny a ty ho najdes a vyuzijes pre dobro veci :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit