-
Já se u hraní Risen 3 velmi dobře bavím...minimálně stejně jako u Risen 2. Nevím, proč se tyto dvě pirátské hry setkávají s negativním hodnocením a mluví se o nějakém klišé..?? Kolik jste hráli pirátských her? Na kolika z nich jste byli kapitánem pirátské lodi ? Hra je plná dobrodružství a originální tématiky "podsvětí", kde uvízla duše hlavního hrdiny a on se ji snaží získat zpět, aby nebyl jen chodící prádnou schrákou. Voodoo magie, honba za poklady, bitvy na širém moři, hrozby z podsvětí... obrovské "klišé" !!! *10*
-
Zatím mám odehráno tak cca 20 hodin. Pociťuji příjemný návrat ke starému dobrému gothic systemu. Nicméně opravdu musím zkritizovat obtížnost. Ta hra je tak hrozně jednoduchá...právě vysoká obtížnost byla velkým pozitivem starých gothicu.
-
Z Risen 3 jsem prijemne prekvapen. Lepsi nez Risen 1, mnohem lepsi nez Risen 2, mnohem mnohem lepsi nez Zaklinac 2 a lepsi nez Skyrim. Jinak samozrejme horsi nez Gothic, ale rad jsem to hral.
-
videorecenze *6* *3*
-
Tak sem to zrovna dohrál a celkem ok hra. Ale dost mě sra lo, jak pro výstřel musel být nepřítel označený (musel mít nad hlavou ukazatel zdraví). Jak to neměl, mohl jsem do něj pálit z pušky jak chtěl a nic mu to neudělalo, i když stál metr ode mě. Dost velkej bug
-
Nehratelny hned jsem to smazal a ta grafika taky stoji za prd.
-
Zkoušel jste to někdo na PS3? Přemýšlím, že bych to pořídil, ale chtěl bych to hrát na konzoli, tak jestli ten port je snesitelný a dá se to ovládat na gamepadu.
-
S chladnou hlavou mohu prohlásit, že tato recenze je naprosto dementní a její autor se stále snaží přirovnávat Gothic k Risenu, i když je to od stejných tvůrců je to už prostě jiná hra, která má jiný děj, svět atp... Je to jako kdyby někdo srovnával chuť Jablka a chuť Banánu, jen proto, že je to ovoce.
-
Hraji za strážce mágů a mohu s klidem prohlásit, že s naučením tří kouzel klesne obtížnost hry na minimum. Nepotkal jsem jediné monstrum, které by mi dělalo potíže. Prvních několik hodin bez lvlování skillů (šetřil jsem si zkušenosti na magii) byly krušné, ale po vstupu do frakce se ze hry stala jednoduchá klikačka. Velkej golem? Nevadí, stačí pětkrát kliknout a možná pokud uděláte nějakou velkou chybu tak se vyléčit jedním kouzlem.
-
-
Naprosto souhlasim. Zacatek relativne tezky kdyby nebyl spolubojovnik, od cca poloviny hry naprosta pohoda. Chybel mi vyvoj obtiznosti, ke konci bych cekal tezsi potvory. Stejne tak me stvalo, ze kdyz jsem prochazel dalsi ostrovy relativne vymakany, porad tam byla obtizna havet co byla na zacatku a daval jsem je na tri seknuti...
-
-
Zatim jsem to jen natukl, protoze o vikendu nebyl cas poradne to zahrat. Grafiku neresim, mohla by byt lepsi, ale neni to zas tak hrozny. Co me ale zarazilo hned na zacatku - nektery mechanismy jsou delany stylem jak pred 10-15 rokama. Priklad: dojdu k zebriku, v normalni hre by po nem postava zacala splhat (treba jako v assassins creed), tady ale ne - zmacknete tlacitko, misto aby se zobrazila aspon nejaka animace lezeni, tak se postava objevi rovnou nahore - asi teleport? *1*
Jsem zvedavej jak to bude vypadat dal, zacatek me ale moc nenavnadil a ocekavam spise zklamani. -
-
A to je velký problém? Rozpočet byl malý, tak ho vrazili jinde, no.
-
-
Rozpocet nevim jaky meli, ale cena 50 € (kupoval jsem na Steam) mi mala neprijde. Prodejni cenou to rozhodne neni budgetovy titul. Kdyby to byla hra, kterou koupim v obchodaku za 150,- Kc, tak takovou vec neresim. Ale takhle ...
-
-
Ironií je, že před oněmi (skoro) 15 lety, kdy vyšel Gothic od těch samých lidí, se po žebříku normálně šplhalo. ;-)
-
-
*1*
-
-