Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    Bere se to jako samozřejmost, ono to dává smysl - když si vezmu že každej autor má ještě jinou ochranu zakomprimovanou ve svém launchru....

  • Carnage666

    Přesně. Jen to píšu protože v článku to zmíněno neni.

  • Jack1947

    Co jako stejně to má Ubisoft.

  • Carnage666

    Pokud koupíte na Steamu tak pravděpodobně budete muset nainstalovat R* launcher jako teď u GTAV.

  • Jack1947

    Řeknu na rovinu čekal jsem spíše nějaký ten polovinu roku 2020, ale asi to chtěli vydat dříve... je to super zpráva nebude co hrát. Nicméně tuhle hru bych si klidně zahrál i později, HYPE na jedničku jsem nepochopil a ke konci už mě trochu otravovala. GTA z divokého západu které se trochu vleče ale dám proč ne. I když nevím jestli na gempu na tv  nebo na k+m to ovládání bude na ovládači lepší míření je lepší na myši. Když ten port nezkoní mohlo by to být dobré... zombíky snad dofají někdy příští rok.

  • Neviem čo prekrúcam. Píšem, že pre mňa je absencia rýchleho cestovania rovnako nezmyselné obmedzenie, ako malý inventár, či nutnosť kŕmiť postavu. Proste niečo čo dodáva realistickosť ako píšeš, ale znižuje pre mňa zábavnosť a spôsobuje nudu. 

    A s mobilom si sám písal, že si hral GTA 10 hodín a nebavilo ťa pre prvky ako zbrane a mobil. Možno si to nemyslel ako výčitku hre a myslel si to ako niečo čo vadí len tebe osobne - ale pri všetkej tej nezmyselnej kritike naokolo som si to tiež vysvetlil ako kritiku hry. 

  • WortexCZ

    Ted uplne nevim co si z toho mam vzit? Kdo co pinda? Polozil sem pomerne jdnoduchou otazku. Nic vic.

    "Není to náhodou rovnou sra*ka na smazání z disku" Me se neptej jestli je to sracka. Ja to nevim clovece :( Jedina moje zkusenost s RDR2 jsou recenze, par gameplay videi a dva kolegove z prace (kteri prestali hru hrat asi po dvou tydnech a nedohrali). Nicmene si myslim, ze ta hra JE DOBRA! jen nevim, jestli je dobra pro me. A proto sem v diskusi. A proto pokladam otazky... a vyjimecne se ani nerozciluju. Tot vse...

  • Ilusiveman

    Poprvé, co jsem z hlavní linie uhnul a šel dodělat medvěda, to bylo náhodou docela zazivne to skinovani moji postavy medvědem. 😁

  • Ilusiveman

    No kecy lidi, co to nehráli jsou stejné nejlepší.

    Jediná vypovídající hodnota je hráčské metacritic. Těch 8+ sedí. 

    Samozřejmě tomu taky aktivně nahlásíš 10/10 po půl hodiny odehrané, ale já to třeba ještě nedohrál. Takového spidermana naopak na pohodu. 

  • clovicekO

    Hmm, dobrý dobrý, proč mě proboha tak nesmyslně překrucuješ? O tom co píšeš jsem neřekl ani slovo, taháš to extrému proč? A mobil neuvádím jako negativum GTA, jen říkám, že mě to tam nesedlo a proto se mě to nelíbilo ...

  • na druhou stranu kdyby tam bylo malo nepratel treba jen 3 za misi tak by lidi asi nadavali vic 

  • Tak to je ale špecifický prípad. Ja skôr ocením konzistentnosť sveta a príbehu, žiadne neviditeľné steny, dotiahnuté všetky príbehy a ideálne aj z dodatkom po splnení úlohy. To že hra nie je 100% realistická je preto, že je to hra. Ale iste, každého baví niečo iné. To že mám veľký inventár a nemusím behať s každými troma mečmi  za obchodníkom, pretože viac neunesiem mi vôbec nevadí. Tak ako presúvanie sa - kde je podľa mňa dobrý kompromis, že miesto musíš najprv objaviť. Tak isto nepotrebujem, aby postava musela spať, jesť, piť. To sú už survival hry, ktoré ma nebavia, lebo sa viac sústredím na pomáhanie NPC, objavovanie záhad a nie na mikormanažment mojej postavy. 

    Rovnako by ma nebavilo štvorčekovanie v Minecrafte, ale plne chápem ľudí, ktorí tým strávia celé týždne. 

    To je tvoj prípad, 300 hodín bez rýchleho cestovania. Tak ako niektorých bavia generované úlohy (napr. zo Skyrimu "choď zabiť banditu"; "choď zabiť obra"), ktoré nemajú žiadny príbeh ani nič. Ale to samo o sebe nie je chyba hry. Tak ako keď hra ponúkne možnosť tichého zabíjania, alebo priameho útoku je to na tebe. 

    Aj mne vadia niektoré veci v hrách, ale uvedomujem si, že je to z mojich osobných preferencií. Takže mobil v GTA ti môže vadiť, ale nemôžeš ho uvádzať ako negatívum hry 🙂

  • SalemCZ

    typuji že GOG bude možná až se Steamem

  • clovicekO

    No, já chci ve hře dělat všechno manuálně, proto je hraju. Chci u toho odpočívat, a užívat si svět, když nahustím co nejvíc akce do co nejmenšího času, není to prostě pro mě. Proto nechci fast travel, kliknu a jsem jinde. Já tam buď chci dojít, dojet vlastním prostředkem, nebo si zaplatit převozníka, kterej mne tam doveze, ale chci ho najít, dát mu za cestu. Nesouhlasím že je to nutnost, ve Witcherovi mám víc jak 300 hodin a fast travel jsem nepoužil ani jednou. Nechci crafting způsobem, že mi z každé potvory vypadne 3 věcí, a já kliknu v options na cedulku a vypadne mi item, kterých vyrobím 20 abych se posunul o level. Já chci hledat surky, kterých je málo, chci pak jít do kovárny a z nich si něco vyrobit. Crafting system ve Skyrimu je otřesný. Witcher má aspoň hledání diagramů, a některé bylinky je těžké sehnat, ale i to by pro mne mohlo být obtížnější. Skvěle je tam pojatej ale Gwent. A mobil - prostě mi to v GTA nesedlo, i když se to do časovýho období - současnosti hodí, to ano. Ale mě se to prostě nelíbí a je to jeden z důvodů, proč mi GTA V bylo protivný.

  • Inquisitor

    Nic takovýho jsem nepsal. Ale ty všechno automaticky bereš jako útok proti konzolím. Pak vyčteš i to co tam není.

  • drasta

    Uprimne mne to bylo opravdu lito. Atmosfera husta ze by se dala krajet, technicky zpracovani je uplne neuveritelny. Hra je napsana uple skvele a vsechno pusobi tak zive a realisticky.

    A pak prijdou na radu hlavni mise kde at delas co delas tak to skonci vetsinou tak ze budes zabijet desitky nepratel porad dokola. Proste jak se zacne strilet tak kvantita nahrazuje kvalitu. Za celou hru urcite zastrelis takovejch 500 O'Driscoll boys ne-li vic,  policajtu zabijes tolik ze v Saint Denise nemuze zbyt jeden jedinej. Skoncilo to tak ze jsem se musel doslovat nutit RDR2 dohrat protoze me to strileni nebavilo a jak zacnu pribehovou misi tak prestne ze ta mise bude koncit nekonecnym strilenim a ujizdenim a strilenim.

    Popravde vubec nechapu tu stiznost na jezdeni sem tam na koni protoze to me zrovna fakt bavilo. Nikdy nevedel koho potkam nebo co se stane. Vedlejsi mise a takovy ty maly pribehy me nakonec bavili mnohem vic nez hlavni mise.

    Desitkovy hodnoceni od recenzentu i hracu chapu. Na kazdem detailu je videt ze se do ty hry cpali penize horem dolem ale sam se nejak nedokazu prenest pres strilici napln hlavnim misi. A ne nestezuju si na to ze musis ve hre z divokyho zapadu strilet ale stezuju si na to ze v realisticky pusobici hre z divokyho zapadu strilis postrilis v kazdy misi desitky lidi. Je to ubijejici a proste to neni zabava a je mi trochu lito ze R* nedokaze za ty roky co GTAcka dela tohle nejakym zpusobem zmenit. Za me by to presne kvuli tomuhle rozhodne 9/10 ani 10/10 nebylo. 

  • Tak je. A človek im nevysvetlí, že to je náplň väčšiny hier. Presúvať sa z bodu A do bodu B na koni (RDR, Zaklínač), autom (GTA, Sleeping Dogs), alebo pešo (Assassins Creed, Yakuza) alebo pešo a terénom v menších lokáciách (Sniper Elite, Metal Gear Solid a podobne). 

    Pointa je v tom, že akú zápletku, príbeh a atmosféru namontujú na tie body A, B, C a ďalšie, aby nás bavilo sa za tým presúvať. A aký svet vytvoria, aby nepôsobil pusto a prázdno. Každý jeden lov príšery v zaklínačovi pôsobil unikátne, kým každá jedna pomoc občanom v Skyrime pôsobila tuctovo (ó, ukradli mi prsteň, meč, peniaze, elixír - idem, zabijem, donesiem). Skyrim to vyvážil svetom, prostredím, aktivitami. 

    Taká kritika proste nedáva zmysel a pôsobí len ako že "Som cool, lebo nie som na vlne ošiaľu všetkých osatných". 

  • Corvus

    Přesně. A hlavně ty výtky typu: "Jezdí se tu jen na koni z bodu a do bodu b."

    Ve hře z divokého západu. Jezdí se v ní na koni. NA KONI. SEM A TAM. No to je nehoráznost! (ironie, pochopitelně)

  • Fast Travel je nutná vec. Keď stráviš v hre 100 hodín a z toho 20 hodín sa len presúvaš, tak ťa to omrzí. Iste, prvé objavovanie je fajn, kochať sa neznámym svetom a objavovať, ale postupne sa z toho stane rovnaká nuda ako vynášanie smetí. Ono je už detail, či to spravia tak, že si navolíš rýchle cestovanie z mapy, alebo ideš k prepravcovi, ako bolo v Morrowinde. A tam po desiatkach hodinách ma tiež otravovalo hľadať mága vo Vivecu kôli jednému teleportu. 

    Božské GPS je súčasný štandard, kde súhlasím že je to neskutočná hlúposť a s láskou spomínam na Morrowind, kde človek desiatky minút hľadal nejakú jaskyňu podľa pokynov od NPC, keďže božské GPS neexistovalo. 

    GTA - čo ti mohlo vadiť na mobile, keď je to naozaj bežná vec? Navyše hra nenútila hráča ho používať, až na pár prípadov pre aktivovanie niečoho, keď bolo treba niekomu zavolať. Luxusné autá boli v bohatších štvrtiach, keď človek potreboval niekde splašiť rýchlo auto, nie vždy sa našlo. navyše ukradnuté autá ti nezostávali (ak si si ich len nechcel nechať v garáži), takže než si našporil na niečo lepšie, chvíľu to trvalo. A zbrane - skôr San Andreas mi prišlo, že si mal rýchlo všetky super raketomety a bojovú stíhačku, kým tu to šlo normálne (normálne v rámci toho, že si môžeš kúpiť samopaly v obchode). 

  • To je ako Zaklínač a podobne. Ako keby bolo pre niektorých vyslovene zážitkom rýpať do úspešných hier. Nielenže vyjadria svoj názor, že ich to možno nezaujíma - čo je v poriadku - ale niektorí vyslovene celé roky striehnu v diskusiách na to, aby mohli útočiť na konkrétnu hru. Miesto toho, aby si radšej zahrali niečo, čo ich baví. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit