Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Magister_Peditum
    Už aby zveřejnili to celé video dobývání Kartága z Gamescomu! *15*
    • jako fanoušek RTW tvrdím, že Kartága už bylo v těchto zprávách až příliš... ať vypustí ven i jiné informace o hře a nemusí se na ně ostatní novináři ptát
      dosud se celé Rome 2 točilo kolem Kartága, filmových požitků a samozřejmě jak jinak než dnes již tradiční epičnosti
  • Ještě jednou řekne "You know" a budu mít pocit, že orpavdu už vím všechno :D
  • V době kdy jsem hrál Rome jedničku jsem toužil po třech věcech, větší města, lepší AI a kooperace.... Jestli to opravdu bude dobrý, daruju ledvinu abych na to měl...
    • Magister_Peditum
      Člověče, to bych raději tu hru oželel, než kvůli ní nechat do sebe řezat. *15*
      • on myslel tvou ledvinu
        • Magister_Peditum
          Hochu, za moji ledvinu by mu toho moc nedali... *1*
          • však se ještě neví, jestli Rome 2 bude nakonec opravdu stát za zdravou *15*
  • Jsem zvědavej, jestli se někdy dožiju bankrotu protivníka. Strašně mi chybí možnost "utlouct" protivníka ekonomikou (nebo jsem na to jen nepřišel ?). Zablokovat mu přístavy, přerušit pozemní obchodní trasy (ať už násilím nebo donucením jeho spojenců k vypovězení smluv), drancovat mu farmy, nechat ho vytvořit armádu, kterou nedokáže uživit a sbohem a šáteček. Tedy přesně to samý, co počítač neustále dělá vám.
    • Uz jsem to tolikrat zkousel a nic *13* vzdycky jsem doufal ze uvidim jak rozpusti svoje armady nikdy se mi to nepovedlo od rome po fall of the samurai
      • Mě se to podařilo. Ono jde totiž o to, že počítač při bankrotu vůbec nerozpouští jednotky (koneckonců ani vy je nemusíte rozpouštět, jen si už nepostavíte žádné další). On jenom přestane stavět. A v tomto stavu je schopný vydržet do doby, než ho buď dobijete, nebo ten tlak nepomine. Což je asi nejracionálnější strategie, neboť díky velké armádě může stále zatápět a popřípadě čistit obchodní cesty od slabších blokačních jednotek.
        Ovšem ve hře to samozřejmě uplatnit nelze, protože i vás to blokování něco stojí (navíc tím vážete poměrně dost svých jednotek).
  • 13_11
    O důvod víc, aby většina z vás, co ještě nehrála, opět po letech nainstalovala původní Rome a vytunila ho modem Europa Barbarorum. Pro milovníky antické historie to bude naprostá lahůdka!
    • Dobrej mod je i roma surrectum II ale EB se me osobne zda vic hardcore :)
    • smejki
      thx for tip!
  • Sem s tim !!! :)
  • SixThe9th
    Pateri problemu v tak epicke serii jako je TW je a byla predevsim AI. I presto,ze Shogun 2 prisel s nekterymi inovacemi, stale to bylo daleko optimalniho chovani AI a to jak v bitvach tak v strategicke casti anebo (nedej boze pak treba v diplomacii). Vzhledem k tomu, ze tento kolos bude jeste epictejsi nez to vsechno, co jsme dosud videli dohromady, tak i pres ujisteni vyvojare o tom, ze co se AI tyce, provedli nekolik zmen, mam neblahy pocit, ze herni zazitek z noveho Rome bude opet optimalni az s nastupem modifikaci (idealne pak od Darth Vadera, u ktereho netusim, proc jeste neni soucasti programatorskeho tymu CA).

    Takze i presto,ze tento rozhovor byl dost informativni, nejak ze mne skepsi z celeho projektu nesmazl. Holt porazet pocitac na nejtezsi obtiznost a v bitvach prohravat jen kvuli tomu, ze toto nastaveni vpodstate predevsim handicapuje vlastni jednotky co se do vydrze moralky tyce, nebylo ve vanilla provedenich vsech TW titulech prilis koser. Nezbyva tedy, nez doufat... *3*
    • pokud vím, ve vanilla RTW vyšší obtížnost boje než je normal přináší pouze vylepšení protivníka a vlastních jednotek se nijak netýká... pokud si to dobře pamatuju, získá nepřítel na obtížnost Hard 2 další hvězdičky velení k jeho současnýmu počtu a na Very Hard celkem 5 hvězdiček, to je vše
      • ještě podotýkám, že se jedná o "imaginární" čísla, která se během hry nezobrazí
  • Prosím, at předělají spartské hoplity do nějaké přijatelné podoby ! At už to nejsou zase typci s červeným prostěradlem kolem sebe a kýblem na hlavě
    • Tak teď už asi nebudou mít tak přísnej polycount jako před osmi lety. Tohohle bych se fakt nebál.
  • už teď nejlepší hra...The Creative Assembly..nekonzolová jistota!
    • jj sak pockej jak te bude chtit sega zase oskubat na kazdem dlc, valci se s melee jednotkama ale krev jedine za penize :D
      • Tak to z části záleží na uživateli, jestli se nechá oškubat a některý dlc nestojí svět...zvlášť u hratelně dlouhodobý hry, kde neoznámí tunu dlc těsně před vydáním.
    • Magister_Peditum
      Á, pán je věštec. *15*
      • :D nee, jen se nechci dožít toho, že total war hry budou porty z konzolí..to by bylo asi smutný
        • Magister_Peditum
          Já reagoval na "už teď nejlepší hra". *3*
          • Tak to je jasný, ne? Není se o čem bavit :D :D
  • Velice zdařily rozhovor dozvedel jsem se mnoho nového, jen byl trochu podezrely, kdyz mluvil o lepší ai a skrabal se na hlave a uhl pohledem *1*
    Ps: Děkuju za titulky, angličtinu na takto vysoke urovni opravdu nezvladam.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit