Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • "Pokud tedy ujíždíte na vzhledu filmů jako 2001: Vesmírná odysea či Vetřelec/Vetřelci, popřípadě nostalgicky lpíte na videorekordéru, připište si k Routine další významné plus." - u ani jednoho výše uvedených filmů si nevybavuju, že by na jediném záběru byla tak nesmyslně a nereálně přebujelá chromatická aberace, jako je v jinak hezkym traileru Routine. 80. léta si spojím s ledasčíms, ale rozhodně ne s vyzhledem videa "točíme přes 3 dna od 5l lahví od okurek". Uniká mi pointa tohodle prznění grafiky, celý video a fotosvět se těmhle artefaktům snaží vyhýbat. Navíc pokud se jedná o FPS hru, nemůžu pořád přijít a to, v které části mého těla ta chromatická aberace přesně vzniká :)

    Ale na další info o Routine se těším, po výtvarné stránce se mi zamlouvá a nápad nezní špatně.
    • smejki
      nezapomeň, že podle tvůrců her jsi kameraman... s levnou optikou *1*
    • Ladislav_Loukota
      Cool, chromatická aberace, jsem zase o jeden pojem chytřejší :-)

      Proto jsem tam napsal "případně". Míněn nebyl vizuál 2001 ani Aliens, ale fortelná "retro" stylizace kulis a vybavení postav. A proto asi i ty diskety v traileru. Naopak na unikátní "záměrné defekty" upomínala ta část s videorekordérem. Těžko říct, jak to vývojáři pojmou, rozhodně bych to však neodsuzoval před uzřením ve hře samotné...
  • Co asi tak bolo na tej diskete, vesmirne lety a data uchovavaju na disketach. WTF? :)
  • Vsichni rikaj jak se u tehle hry nebudou bat. Uz ted se vsichni bojej , aby to nedopadlo zas tak spatne jak RE6 :))
  • Tak toho že bych se v routine bál... se opravdu nebojim. Ne že bych vývojářům nevěřil, ale hnědý spodní prádlo nepotřebuju už od AvP, kde jsem se naučil být pánem svého svěrače *1*
  • Mě už u dead space 1 vadilo jak moc je to akční a řikal jsem si, že bych přivítal něco kde by to vzali trošku vážnějš, pomalejš a adventurnějš. Snad konečně někdo pochopil, že méně je více a udělaj horror v prostředí, který k tomu vybízí. Ted jen, aby to netrpělo budget syndromem.
  • Jo.... Jasně..... věřím, že nějaký routine, už podle toho traileru jisto jistě dead space ukáže jak se dělá horror *7*
    • Veskoslav
      3. dílu DS určitě, protože to už není žádný sci-fi horor, kde jsem se modlil, ať v další chodbě není nic, co by vydrželo více jak 3 rány, protože v tu chvli jsem neměl více nábojů. Teď to bude taková akční střílečka s prvky "hororu" a názvem kdysi slavné hororové série.
  • CRYPT
    skvele,protoze si myslim ze krome Dead Space 1 byl horror potencial ve vesmiru strasne nevyuzity, doufam ze toto bude neco jineho, tak uvidime
  • Ten skafandr vypadá strašně klišé.
    • Veskoslav
      Ono ve vesmíru se používají skafandry;)Ale pokud umíš navrhnout neotřelý design,tak myslím, že i sami tvůrci Tě jistě vezmou do týmu;) Kafrat blbě umí každý.
  • Uz vim proc se to jmenuje Routine, budete porad chcipat a porad to jet od znova :). U FTL jsem takhle vydrzel 5 hodin, ted si davam pauzu nez si dam dalsi pokusy to dohrat :D.
  • ja nechápu spojení permanentní smrt a autosave v jedné vete *9*
    • Ladislav_Loukota
      Taky mi to při psaní zamotalo hlavu, leč info o autosavu pochází přímo od vývojáře z podcastu The GameNerdz - http://www.youtube.com/watch?v=_09hk0gtJlQ. V 15.44 pán mluví o "autosave type thing", nicméně jde o nekvalitní nahrávku a příliš to nepopisuje, takže mě nebijte, pokud to jiný či novější zdroj explicitně popře. EDIT: nebo pokud jsem mu blbě rozuměl...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit