Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Škoda, že jste se opravdu nezeptali na něco nového. Počet vojáku v jednotce už vývojáři vysvětlovali kde to šlo. A nejen to. I přesto díky za šanci se na něco zeptat *3*
    • Za tvůj příspěvek vysoudím težký prachy za copyright;)...one and only;)
  • Cahir
    Ten týpek je docela vtipnej. *1*
    • jj taky mě pobavil..hlavně na tom videu :-D
  • Mam tu dotaz na TFTD. Mám verzi ze Steamu a né a né přijít na to, jak zkoumat Aien Plastics (něco jako Alien Alloys). UEU stačilo udělat misi s ufem a hned to šlo zkoumat. Co jsem se dočetl na netu, tak s tím jsou prý problémy a je to zabugovaný, ale divil bych se, kdyby na Steamu nebyla poslední a snad tedy funkční verze. Taky jsem se na netu dočetl, že je potřeba nejdřív udělat misi s ufem a získat plastics a pak ještě vyzkoumat mrtvolu Gillmanů. Už jsem zkusil všechno, rozehrál asi třikrát a nic. Poradíte někdo? Bez týhle komponenty nemá cenu hrát dál, je zásadní.
    • Ešte sa sťažuj. :-) Zase som nemal Calcinite alienov a zase som teda bez vŕtačiek. Okrem toho mám DOS verziu, kde treba zajať Lobster navigatora pre lepšiu loď.
    • Kua to má bejt Deep One!! Já sem guma! Kua, Kua, Kua! *16*
      • MickTheMage
        Jop, na Aqua Plastic potrebujes Deep One. Ak este nemas niekde na disku stiahnute, tak pre prehlad pomaha tento techtree http://home.comcast.net/~pmm1/games/2002_05_23_xcom_tftd_techtree.pdf
        • To né, zase o tolik lehčí si to dělat nechci, ale ten Aqua Plastic je fakt docela klíčovej. :)
  • Preload na Steame ma 12 343MB, uff to som vazne necakal. Taky Dishonored ma 5390 MB.
    • to mas tak kdyz jsou mapy hotove..a ne nahodne generovane
      • hm tak to zamrzi, presne tohle sem predpokladal z dema... Zahrat si to zahraju urcite, ale spis cekam EA verzi remaku nez samotny remake (i kdyz po novem to zacali volat reimagination ale ja si pamatuju ze to ohlasovali jako remake).
  • opr. VIE*
  • Viem mi niekto napisat na akom notebooku (konfiguracia) to slape v pohode?
    • me to jelo na i5 radon HD 530v min detaily mozna by to dalo i vic ale muj notebook se rad prehriva tak jsem to nezkousel
      • dakujem ..mozno to utiahne aj 630M ;)
      • Jen tak pro představu, HD530v (miluju tohle dementní přeznačení HPčkových karet od AMD) má 80 stream procesorů, pro bližší představu, to je jen jednou tolik, co už legendární IGP HD 3200 (40 stream procesorů). Takže na dnešní dobu dost špatná grafická karta. I nejhorší IGP v procesorech AMD řady Trinity (FM2 socket, AMD Trinity A4-5300) mají nejmíň 128 stream jader. Takže hra bude dost nenáročná a u slabých grafik jí bude brzdit spíš propustnost pamětí ve vyšších rozlišeních.
        • jo je to karta naprd ale v dobe kdy jsem notebook kupoval nebylo nic rozmnejsiho s matnym dislayem a ten byl prednejsi
          • Kor jestli si zatizenej na HP. Ale je pravda že matných LCD moc výrobců nedělaj.
    • Na i5/i7 s GeForce 660M: Medium - 60FPS, High - 45FPS
  • Možná budu vypadat jak "ufon" , ale zajímalo by mě kolík bude mit XCOM konců? Jestli jde hru dohrát s neúspěchem?
    • No otázce úplně nerozumím, ale jestli se ptáš na to jak hru prohrát, tak pokud tě přestane podporovat polovina zemí, tak končíš.
      Takže můžeš nezvládnout i pár misí, pokud neztratíš podporu zemí.
      • Bylo to myšleno následovně: v připadě, jestliže se mi nepodaří uspěšně dokončit třeba 1/3 misí a více, bude to mit za nasledek definitivní výhru UFOnu a potlačení veškerého zbyvajicího odporu a definitivní zkázu lidstva?
    • Mnooo, neodpovim ti úplně přesně,ale docela mě pobavila tvoje poslední otázka. Šlo vůbec nějaký UFO dohrát s "ůspěchem"? Matně si vzpomínám, ale zničení Cydonie pouze aktivuje dění v TFTD a při závěrečnym videu TFTD mám pocit že cosi unikne mimo zemi. Altaří ufa jsem bohužel nedohrál.
  • Tak konzolové pirátstvo už od včerejšího večera mastí. Obtížnosti hry jsou - Easy, Normal, Classic a Impossible. Stary Enemy Unknown jsem zboznoval...skoda tech bugu ke konci, kvuli kterejm sme to nikdy vlastne nedohrali. Tftd taky dobry, ale mozna jsem pak mel uz radeji Apocalypsu. No kazdopadne jsem zvedavej co prijde ted;) jestli pak se dockam zihadel, lavin a dabelskych odpalovacu *1*
    • Coffin.Corner
      Jak nedohráli? Ten grafický bug zase nebyl tak nepřekonatelný, ale hlavně, kdo by to vzdal, těsně před páskou? *3*
      • postolka
        Neslo o graficky bug ale o to, ze jak se staty dostaly pres 255 tak doslo k "preteceni" a zacinalo se od nuly. Mise pak zacinala tim, ze pulka nejlepsich vojaku omdlela, protoze meli 2 HP a druha pulka zpanikarila kvuli nizke moralky :D.
        • Tohle se mi ani jednou nestalo. Ale uz jsem tu psal,ze ja jsem nikdy nepouzival save/load pri smrti vojaka,takze mozna to bylo jen tim,ze jsem nikdy u zadneho vojaka nemel staty na max
          • To se mě stalo jednou u jednoho vojáka, jinej tak dlouho nevydržel. Prostě takový znamení že už má jít do "důchodu" *2*
      • pravda a navic na stemu je plne funkcni verze ..tak ze kupit a dohrat...povinost !! *16*
  • neumi to eyefinity (zkouseno v demu), takze to jde mimo me. Udelat strategii, kde je potreba mit prehled o situaci a vykaslat se na podporu vice monitoru je pro me znak ignorance. Navic kdyz nekdo ma na 3 monitory a GK co to utahne, tak zpravidla ma i na to aby si koupil hru. Bohuzel ta pachut 2k games je z toho citit na hony - za me zatim ne...
    Mozna az to bude na Steamu za 4.99 USD
    • hele ja te chapu ono to souvisi stim ze je to primarne pro kozole a vtuto chilili to je pro me taky na slevu a to kvuli ovladani
    • Teda starosti nekterych lidi bych opravdu chtel mit.
    • Erien
      Dneska vlastně každý hraje na třech monitorech.
    • Tohle neni strategie kde bys zrovna eyefinity plne vyuzil, ale nemel by byt problem to opravit editaci INI souboru s parametry Unreal Engine (FoV a AxisConstraint).
      • ten problem je bohuzel hlubsi - viz: http://www.wsgf.org/dr/x-com-enemy-unknown/en
        Btw ty minuska pro predrecnika jsou drsny :)
  • Ethy
    Co jsem hrál demo, tak mě to bohužel zatím nepřesvědčilo. Počkám si na recenzi od vás a pak se rozhodnu. Opravdu se bojím toho, že jak hra nemá náhodně generované mapy, že se ztratí ona znovuhratelnost, která mě i po tolika letech tolik táhne k původnímu XCOMu. Ale na druhou stranu je to hlavně citová vazba, co mě k původnímu XCOMu vrací. Tehdá to bylo jiný, já byl dítě, souběžně v té době byly v TV samé dokumenty o UFO, po nocích jsem se bál s rodiči u AKTA X a tak... Ale uvidíme, třeba to bude dobrý *4*
    • Multiplayer mapy nahodne nejsou. U SP si nejsem jisty, zatim jsem (IIRC) nepotkal 2 stejne. Nektere byly podobne (dostal jsem dejavu efekt), ale byly jine - aspon alieni nebyli tam, kde jsem je cekal. Ono ty mapu stejne po par granatech, raketach nebo spatnem mireni nepoznas.
      P.S. kvuli Aktum X prodavali v americe UFO jako XCOM. Nekdo tehdy tvrdil, ze to byl jeden z duvodu, proc se UFO v americe tak skvele prodavalo.
      • Jeste poznamka - i kdyz nejsou mapy generovany, tak rozmisteni nepratel by melo byt pokazde jine.
      • Mapy nahodne generovany nejsou. Maji predpripraveno ~70 map. Nahodne generovany mapy bych asi uvital radeji, ale to cislo je celkem slusny. Zase ale "staticky" mapy maji vyhodu v tom, ze se na nich muze designer vyradit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit