Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mart9
    Mně se třeba líbil Skyrim, ale musel jsem ho vypnout po třech hodinách, když na mě padla deprese při představě, že bych tam měl strávit stovky hodin a pořád někde kecat.
  • vždy pohoří? myslíte jako Pathologic? *7*
  • Fuj. Dragon Age: I. Naleštěný bulshit.
  • s tim vetvenim je to vselijaky, ale pseudovetveni ala bioware mi teda zadnej lepsi pocit nedava, to muze cloveku dat leda prvni rpg od nich, pak uz je imunni

    a nejvetsi zverstvo je, ze tam uz dopredu clovek vi (napriklad diky barevne vyznacenym odpovedim v me), jak dopadnou rozhovory, pripadne cely questy

    proc se ve hrach vic nevyskytujou nasledky, ktery se projevi az pozdeji ve hre, nikoliv okamzite? to by znovuhratelnosti relativne bez prace pridalo vic nez opijeni rohlikem
    • s barevnými dialogy souhlasím, ale pak je důležité, aby to, na co klikneš, mělo stejný význam, jako to, co je tam napsané. v mass effect jsem se s tím setkal (kde to není barevně odlišené) a především hrách od telltale. tam to občas zadrhávalo, tam byl ten význam občas jiný.
      • jj, tak kdyz pak postava rika neco jinyho, to je na facku, ale pokud by to bylo napsany jasne, ale treba reakce npc by nebyla pokazdy odhadnutelna, to bych bral

        jako v zivote, taky se neda pokazdy predpovedet, jak ten druhej zareaguje (kde hraje roli treba i momentalni nalada nebo je to proste nevyzpytatelnej rapl)
  • F2 ako pravzor, otvoreny svet, maximalna volnost pohybu a konania. Jedine RPG kde mozete vyvrazdit absolutne vsetko a aj tak tu hru dohrate.
  • Proste a jednoduse lidi hloupnou, to je videt na hudbe, filmech i hrach. Kvalitni veci jsou dnes underground.
  • To je pravda, zakončení Mass Effectu zklamalo dost. Tedy za mě - ne až tak konce samotné, ty mne nenaštvaly, ale čekal jsem, že poslední bitva bude zajímavější a udělaná na styl dvojky, jen mnohem propracovanější a bombastičtější a že tam se projeví některé dřívější volby. Tak třeba příště. *7*
  • Řekl bych, že předposlední odstavec celkem dobře sedí na New Vegas.
  • Chidlink
    Kdo potřebuje 10 konců ? Já chci při každém opakovaném hraní jiný styl hry.
    Krásně tohle umí G2, kde záleží k jaké frakci se připojíte a od toho se pokaždé odvíjí úplně jiná taktika boje.
    Vtip je v tom že nikoliv odlišné konce dělají znovu hratelnost, ale odlišný styl hraní dělá znovu hratelnost. Protože si chcete vyzkoušet při dalším hraní tohle nebo tamto. Příběh samozřejmě taky dělá svoje, ale autoři by neměli zapomínat, že u her jde především o hraní a ne o příběh, který má dělat spíše takové to koření a zlatou třešničku na hře. *12*
  • Ja bych z vetveni pribehu, pridavani se na stranu dobra ci zla, pestovani si záporných postav atd neprikladal tak velkou vahu. Stejne valna většina hracu si vždycky vybere takzvane tu nejvyhodnejsi cestu. K cemu je když muze nektera z postav zemřít diky odlisnym volbam v pribehu když stejne většina lidi nechce aby umrela a hru klidne 10x loadne aby prezila. Pribeh vlastne nemusi mit zadne volby když je dobře napsany a zajimavy, priklad je třeba Final Fantasy 7 nebo Xenogears. A když uz někdo chce něco vetvit at to dela vizulane, herne a ne za pomoci dvaceti moznosti textových houven v tabulce přes celou obrazovku, tak se to dělalo dřív, protože technologie a moznosti her byli v plenkach (ja vim ze to tak plno lidi ma rado, ale o to tady ted nejde). To ze PoE dohralo tak malo lidi není nic divného, ta hra totiž je spatna, spatna na dnesni pomery..verim ze před 15ti lety by s ni udelal Obsidian diru do světa, ale dneska jsme uz jinde. Hry hraju přes 20 let a mam radsi když vidim nejaky pokrok a ne vraceni se do praveku, to uz mam za sebou.
    • "Ja bych z vetveni pribehu, pridavani se na stranu dobra ci zla, pestovani si záporných postav atd neprikladal tak velkou vahu. Stejne valna většina hracu si vždycky vybere takzvane tu nejvyhodnejsi cestu."

      Taky si řikám proč je ve spoustě RPG na výběr několik povolání a ras, když si valná většina hráčů stejně vybere tu nejvyhodnější kombinaci.

      Fail logic is fail...
      • "Taky si řikám proč je ve spoustě RPG na výběr několik povolání a ras, když si valná většina hráčů stejně vybere tu nejvyhodnější kombinaci."

        Ale Lolíku tvoje vytrhávaní vět z kontextu a následné nesmyslné spojení snad nikdy nebylo tak blbé...
        • Slabý troll.
          • Dyť safra jo, já jsem ti to potvrdil. Máš o sobě pravdu, teď na sobě začni makat chlape...
    • Souhlas. Linearita je pro vyprávění příběhu lepší volbou, proto má třeba FF7 kvalitní příběh, ale zároveň je to mizerné RPG, protože obsahuje "houvno" roleplayingu.
      • Aeris ve FF7 umřela, pro většinu hracu to byl šok, nekteri to i oplakaly. Tenhle okamzik patri k jednem z nejsilnějších hernich zazitku všech dob. A proc? Protože to nemelo moznost volby, kdyby ji slo zachranit každý by to udelal a cely efekt by byl fuc, Dneska by o tom ani nikdo nevedel. nebo si snad dneska někdo pamatuje 325 rozhodnuti z Baldurs gate ? myslim ze ani ne. Když chce někdo delat pribehy do her mel by si povinne projit nektery japonsky hry, mozna by pak doslo kde dela chybu.
        • Hmm, to bych ani nedělal. Japonský a western RPG ať si zůstanou tak jak jsou. Né každého baví odklikávat nalajnované cutscény a dialogy. Osobně oželím celkovou kvalitu příběhu pokud mám možnost svobody (a ty to oželíš taky - viz dále). Samozřejmě, jsou tady vyjímky typu Planescape, ale to nepočítám, to je kapka v moři.

          Každopádně mě baví, jak obhajuješ příběh za cenu nalajnovanosti a pak u Dragons Dogma a Skyrimu děláš white knighta v každé diskuzi, jak to příběh nepotřebuje... *15*
          • Sanbox hry jako Skyrim nebo Dogma pribeh ale skutecne nijak vazne nepotrebujou, FF 7 bez pribehu by byla polovicni, white knighta si strc do zadku a nauc se rozlisovat na cem která hra stoji:)
            Ve FF7 mas svobodu v jinych vecech nez pribeh, v bojovem rozvoji postav, minihrách, nepovinných cinnostech a tak. me u FF7 nikdy neprislo ze by me nalajnovanej pribeh nejak svazoval, ta hra mi poskytla svobody vic nez bylo zdravo.
            • Vzhledem k tomu, že BG má TAKY tu samou svobodu ve všem, co si napsal - vývoj postav, nepovinné činnosti atd. PLUS NAVÍC ještě tu nelinearitu v řešení questů a svobodu hraní role, tak napsat, že FF7 má víc svobody, než je zdrávo a následně, že BG je omezující na každém kroku a jen o klikání na text, to už je skutečně true demence. *15* Asi jako říct, že MMORPG je omezující na každém kroku, je to jen to o klikání na spoustu ikonek, zatímco takovej PacMan mi umožnuje velkou svobodu kterou chodbou se vydat. Prostě typická dementní argumentace flashe. Ona to vlastně ani není argumentace, jen snůžka nesmyslů, nepravd a nelogiky.
            • jak říkám naprostý kkt. Takové jedince bych rovnou posílal někam na Sibiř...
            • No, vidíš, ja jsem podle Tebe aspoň něco, na co je hrde 50% obyvatelstva, ze ji ma a co zboznuje dalších 40% obyvatelstva. Ty vzhledem k despektu s jakym dane slovo používáš, jsi pravdepodobne obycejny teply ritopich. Ani bych se nedivil, kdyby flash byl Tvuj teply bratr, který Te pravidelne obstasnuje do ( )!( )
              Jinak je opravdu videt, ze umis vybrane argumentovat, asi tak na urovni dialogu z DS:
              7602,0200=[Ah...Ahh...] 7602,0300=[Ahh...Ah...] 7602,5000=[Ahh...Ahhh...] 7602,5010=[Ahh...Ahhh...]
              7602,5030=[Oh!]
              7602,5040=[Ah...Ahh...] 7602,5050=[Ah...Ah...] 7602,6000=[Ah...Ahh...]
            • Samíku ty jsi prostě p*ča, co neumí argumentovat, tak jenom uráži, takže nevidím důvod, proč bych tě taky nemohl poslat do p*če. On si názor aspoň nějak podpořil, ty jsi jenom ubohý troll, co plive na ostatní diskutují a hry. Ubožák jsi, nic jiného.

              Jestli jako bereš, že více textu=lepší hra, tak jsi asi spadl z Marsu...
            • Hele Dele,
              uplne nemam zapotrebi argumentovat s tvory typky typu flash, ktery ma piedestalu Skyrim. Hra, ktera je tezce prumerna a do ktere si musite dat aspon tucen modu, ktere Vam tu hru dodelaji. Na Skyrimu je jedina zajimava cast a to datadisk Dragonborn.
              Zajime je, ze Ti neunikla jeho argumentacni zaplava, proc se citil byt v BG svazany. V 1, ktera kde se dalo volne pohybovat po mapach a prozkoumavat nebo snad ve 2, kde pri patrani po Imoen muze navstivit tucty nepovinnych lokaci nebo ve 3 datadiscich? Flash je troll, ktery BG mel spustenou tak na par hodin, neco jako TheGGG, ktery ji kritizuje a nikdy ji nedohral. Proste konzolova generace, kterou cteni textu obtezuje a za nejlepsi "RPG" povazuje arkadu DS.
            • "Bohuzel, Tebe neni mozne omezovat, ty uz omezeny jsi a to maximalne pres vsechny limity."

              Hezky to neunášíš Samíku *15*

              To je mi pěkná argumentace...
            • Bohuzel, Tebe neni mozne omezovat, ty uz omezeny jsi a to maximalne pres vsechny limity.
            • naopak u her typu baldurs gate jsme si pripdal svazanej ve všech smerech, ta hra me omezovala v necem na kazdem kroku, jediny v cem to mělo svobodu tak v klikani na tuny textu..
        • samozřejmě. Volby jen ředí příběh do nechutného destilátu! Ono četli jste někdy knihu s volbami? Nikdy nemůžeš zachovat opravdovou kvalitu příběhu při zachování voleb.
          • Není nad kvalitní logiku. Srovnávat knihu a role playing game. Ale co čekat od místního trolla Kašpárka. *15*
            • jsem rád, že zminuješ role- play, ten tam je, ale hratelnost tam už synáčku není. Tyhle skličující ebooky jako ta historická vykopávka PoE, jsou jen otroci přestárlých pravidel. To ještě ani nezmiňuji naprosto mimozní brakové množství textu, které ti nic nedá.
      • nemyslím si, že máš pravdu, navíc kradeš nicky...
        • Slabý troll.
          • Tak ty máš velké zkušenosti s trollingem, že?
    • Tebe už snad nemůže nikdo brát vážně *1*
      • Ale mám jeho posty rád, vždy mě pobaví.
        • zloděj nicků by se neměl vůbec zapojovat do diskuze.
          • Velmi slabý troll.
            • jsem rád, že to o sobě víš...
      • až na to že má pravdu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit