Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vzhledem k tomu, že BG má TAKY tu samou svobodu ve všem, co si napsal - vývoj postav, nepovinné činnosti atd. PLUS NAVÍC ještě tu nelinearitu v řešení questů a svobodu hraní role, tak napsat, že FF7 má víc svobody, než je zdrávo a následně, že BG je omezující na každém kroku a jen o klikání na text, to už je skutečně true demence. *15* Asi jako říct, že MMORPG je omezující na každém kroku, je to jen to o klikání na spoustu ikonek, zatímco takovej PacMan mi umožnuje velkou svobodu kterou chodbou se vydat. Prostě typická dementní argumentace flashe. Ona to vlastně ani není argumentace, jen snůžka nesmyslů, nepravd a nelogiky.
  • Mart9
    Mně se třeba líbil Skyrim, ale musel jsem ho vypnout po třech hodinách, když na mě padla deprese při představě, že bych tam měl strávit stovky hodin a pořád někde kecat.
  • vždy pohoří? myslíte jako Pathologic? *7*
  • Fuj. Dragon Age: I. Naleštěný bulshit.
  • jj, tak kdyz pak postava rika neco jinyho, to je na facku, ale pokud by to bylo napsany jasne, ale treba reakce npc by nebyla pokazdy odhadnutelna, to bych bral

    jako v zivote, taky se neda pokazdy predpovedet, jak ten druhej zareaguje (kde hraje roli treba i momentalni nalada nebo je to proste nevyzpytatelnej rapl)
  • jak říkám naprostý kkt. Takové jedince bych rovnou posílal někam na Sibiř...
  • s barevnými dialogy souhlasím, ale pak je důležité, aby to, na co klikneš, mělo stejný význam, jako to, co je tam napsané. v mass effect jsem se s tím setkal (kde to není barevně odlišené) a především hrách od telltale. tam to občas zadrhávalo, tam byl ten význam občas jiný.
  • No, vidíš, ja jsem podle Tebe aspoň něco, na co je hrde 50% obyvatelstva, ze ji ma a co zboznuje dalších 40% obyvatelstva. Ty vzhledem k despektu s jakym dane slovo používáš, jsi pravdepodobne obycejny teply ritopich. Ani bych se nedivil, kdyby flash byl Tvuj teply bratr, který Te pravidelne obstasnuje do ( )!( )
    Jinak je opravdu videt, ze umis vybrane argumentovat, asi tak na urovni dialogu z DS:
    7602,0200=[Ah...Ahh...] 7602,0300=[Ahh...Ah...] 7602,5000=[Ahh...Ahhh...] 7602,5010=[Ahh...Ahhh...]
    7602,5030=[Oh!]
    7602,5040=[Ah...Ahh...] 7602,5050=[Ah...Ah...] 7602,6000=[Ah...Ahh...]
  • s tim vetvenim je to vselijaky, ale pseudovetveni ala bioware mi teda zadnej lepsi pocit nedava, to muze cloveku dat leda prvni rpg od nich, pak uz je imunni

    a nejvetsi zverstvo je, ze tam uz dopredu clovek vi (napriklad diky barevne vyznacenym odpovedim v me), jak dopadnou rozhovory, pripadne cely questy

    proc se ve hrach vic nevyskytujou nasledky, ktery se projevi az pozdeji ve hre, nikoliv okamzite? to by znovuhratelnosti relativne bez prace pridalo vic nez opijeni rohlikem
  • F2 ako pravzor, otvoreny svet, maximalna volnost pohybu a konania. Jedine RPG kde mozete vyvrazdit absolutne vsetko a aj tak tu hru dohrate.
  • Samíku ty jsi prostě p*ča, co neumí argumentovat, tak jenom uráži, takže nevidím důvod, proč bych tě taky nemohl poslat do p*če. On si názor aspoň nějak podpořil, ty jsi jenom ubohý troll, co plive na ostatní diskutují a hry. Ubožák jsi, nic jiného.

    Jestli jako bereš, že více textu=lepší hra, tak jsi asi spadl z Marsu...
  • Hele Dele,
    uplne nemam zapotrebi argumentovat s tvory typky typu flash, ktery ma piedestalu Skyrim. Hra, ktera je tezce prumerna a do ktere si musite dat aspon tucen modu, ktere Vam tu hru dodelaji. Na Skyrimu je jedina zajimava cast a to datadisk Dragonborn.
    Zajime je, ze Ti neunikla jeho argumentacni zaplava, proc se citil byt v BG svazany. V 1, ktera kde se dalo volne pohybovat po mapach a prozkoumavat nebo snad ve 2, kde pri patrani po Imoen muze navstivit tucty nepovinnych lokaci nebo ve 3 datadiscich? Flash je troll, ktery BG mel spustenou tak na par hodin, neco jako TheGGG, ktery ji kritizuje a nikdy ji nedohral. Proste konzolova generace, kterou cteni textu obtezuje a za nejlepsi "RPG" povazuje arkadu DS.
  • Proste a jednoduse lidi hloupnou, to je videt na hudbe, filmech i hrach. Kvalitni veci jsou dnes underground.
  • "Bohuzel, Tebe neni mozne omezovat, ty uz omezeny jsi a to maximalne pres vsechny limity."

    Hezky to neunášíš Samíku *15*

    To je mi pěkná argumentace...
  • jsem rád, že zminuješ role- play, ten tam je, ale hratelnost tam už synáčku není. Tyhle skličující ebooky jako ta historická vykopávka PoE, jsou jen otroci přestárlých pravidel. To ještě ani nezmiňuji naprosto mimozní brakové množství textu, které ti nic nedá.
  • Bohuzel, Tebe neni mozne omezovat, ty uz omezeny jsi a to maximalne pres vsechny limity.
  • naopak u her typu baldurs gate jsme si pripdal svazanej ve všech smerech, ta hra me omezovala v necem na kazdem kroku, jediny v cem to mělo svobodu tak v klikani na tuny textu..
  • Sanbox hry jako Skyrim nebo Dogma pribeh ale skutecne nijak vazne nepotrebujou, FF 7 bez pribehu by byla polovicni, white knighta si strc do zadku a nauc se rozlisovat na cem která hra stoji:)
    Ve FF7 mas svobodu v jinych vecech nez pribeh, v bojovem rozvoji postav, minihrách, nepovinných cinnostech a tak. me u FF7 nikdy neprislo ze by me nalajnovanej pribeh nejak svazoval, ta hra mi poskytla svobody vic nez bylo zdravo.
  • Není nad kvalitní logiku. Srovnávat knihu a role playing game. Ale co čekat od místního trolla Kašpárka. *15*
  • Hmm, to bych ani nedělal. Japonský a western RPG ať si zůstanou tak jak jsou. Né každého baví odklikávat nalajnované cutscény a dialogy. Osobně oželím celkovou kvalitu příběhu pokud mám možnost svobody (a ty to oželíš taky - viz dále). Samozřejmě, jsou tady vyjímky typu Planescape, ale to nepočítám, to je kapka v moři.

    Každopádně mě baví, jak obhajuješ příběh za cenu nalajnovanosti a pak u Dragons Dogma a Skyrimu děláš white knighta v každé diskuzi, jak to příběh nepotřebuje... *15*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit