Přejít na výpis diskuzí
RPG Pillars of Eternity ještě nevyšlo, ale autoři již uvažují o pokračování
5.2.2015 | Honza Konfršt
143 příspěvků
-
nejlepsi na tom je, ze nejvic tu brecej socky, co ani nic nepodporili, sice me pak trosku unika vyznam jejich brekotu, ale alespon se pobavim *1*
-
na to už se mi pěkně dlouho třepou ruce *14*
-
PoE vypadá jako hra, kterou bych si ráda zahrála. Nevíte, chystá někdo češtinu? Momentálně čekám na Divinity, až vyjde čeština, tak si ji koupím. Moc nechápu tu horlivou diskuzi ohledně KS. prostě to funguje, tak proč to řešit? Já osobně na KS nepřispívám, ale chápu lidi, co jo. Lidi co přispívají, jsou prostě přející. Já pro změnu přeju lidem, co jsou ochotni dělat překlady, takže určitě přispěju na češtinu do PoE, jestli bude. Stejně tak na Divinity a jestli bude cz do DAI, tak to bych byla opravdu šťastná.
-
-
Než bude CZ (jestli vůbec), tak si přeložíš rychleji.
Již od ZŠ děti umí dobře anglicky na to aby jím to stačilo a případně si pomohli slovníkem atd. -
-
Tak mám hned dvě kámošky, co učí anglinu, jedna na ekonomce druhá na VŠ, a obě jsou za jedno, že to s tou znalostí AJ u nás není zas taková sláva, jak to někdy vypadá. Mimo jiné si myslím, že třeba DAI se spoustě lidí nelíbí proto, že je tam těžká a rychlá AJ a prostě tomu nerozumí, ale nepřiznají to, takže jim uniká to nejdůležitější na té hře.
-
-
Mmě právě přijde angličtina v DAI celkem lehká oproti PoE.
-
mam v knihovne na originu DA origins, fajn hra ale pres ty dialogy se proste neprenesu. V nekterých dobrých rpg mas možnost alespon dialogy preskočit když te nebaví nejakou vtipnou hláškou treba "yeah, whatever..." ale tady ne. ale divkam se to asi líbí...
-
-
Tak DA origins byla první hra od Bioware, co jsem hrála. A když jsem ji hrála, tak se mi hrozně líbila a dialogy mi vůbec nevadily. Ale v každým případě DAI je mnohem lepší. A třeba ME také miluju, takže se těším na ME4. Mě přijde, že Bioware mají prostě nejlepší hry, protože jsem od nich nehrála ani jednu špatnou, všechny jsem hltala:) Dokážou hrát na emoce, a to se mi líbí. jsem ted hodně zvědavá na Divinity, jak to všichni chválí. I když je to trochu jiný typ hry, ale líbí se mi také. PoE mi přijde právě dost podobný jako Divinity. Ale pochybuju, že tyto hry by se mohly vyrovnat příběhem, světem a dialogama hrám od Bioware. Ovšem nezahrát si Divinity, když bude čeština, to by byl hřích:)
-
-
-
Hraní se slovníkem byla celkem sranda. To si pamatuju z dětství. *1*
-
-
-
Divinity ani přes svou délku není až tak ukecaná hra jako bude PoE. Nevím, jak je na tom aktuálně překlad třeba Wasteland 2, ale dle letmého googlení asi nic moc, PoE bude pravděpodobně ještě náročnější, takže to bude především záležet na tom, jak moc se ta hra povede, jestli a jak zasáhne i to méně "hardcore" hráčstvo. Aby byl ten překlad pro koho dělat.
-
-
tak snad mají dobreho spisovatele, není nic horšího v rpg než se probírat špatne napsaným slovným balastem
-
-
To je to poslední, čeho se musíš u hry od Obsidianu bát. :)
-
-
nedelal wasteland 2 taky obsidian? a presne tohle mu vytýkal recenzent
-
-
Tak u Alpha Protocolu byl hlavní problém v tom, že si to lidi pletli s TPS/stealth.. Ale jinak jsou nějak nevyrovnaní: NWN2, South Park a i ten New Vegas jsou dobrý, na druhé straně takové perly jako Dungeon Siege 3 a (tady bude honě nesouhlasu, ale nemůžu si pomoct) KoTOR 2.
Na druhou stranu, přidali se k nim vývojáři z Troiky, což bylo moje oblíbené studio - skvělé Arcanum a Vampire:Bloodlines a dost dobré, co se bojové stránky týče, Temple of Elemental Evil.
Čeho se u nich však nejvíc obávám je technický stav výsledného produktu, protože Obsidiani nejsou známí bezchybností svých věcí a u Troiky škoda mluvit. Ale snad se tyhle věci PoE vyhnou. -
Jo, presne tak. tak trochu se da pocitat i South Park, i když tam zase měli komplet lore, tak jim to moc práce nedalo. Kazdopadne Alpha protocol, není zas tak strasna hra, ale nic to nemeni na tom ze to je propadak. Osobne nevim kde se vzala slava tohohle studia které akorát paberkovalo na jinych slavných značkách které delali na zakazku. A v cem jsou také dobri je to, ze občas vyplave na povrch nejaka zprava co měli rozpracovane, ale nikdy nedokoncily. Z mého pohledu je to banda diletantu co nemá zadnou vlastní tvorbu, třeba me presvedci o opaku prave v Pillars.
-
flash789: tak oni Obsidiani (pokud se teda nepletu) udělali snad jen jednu hru, která je vymyslena od píky a to je, podle mě skvělý, Alpha Protocol
-
Obsidiani jsou desny fuseri, co neudelali jedinou dobrou vlastní hru. Ale Wasteland 2 nedelali, nastesti..
-
-
-
-
-
opravdu se neučíš žádny cizí jazyk? hraní her je dobrou priležitostí se v nem zlepšit.
-
-
Tak já se AJ učím....jsem si překládala celé ukecané DAI, takže na mě opravdu výkon. Ale prostě si tu hru neužiju. Navíc DAI je opravdu jediná hra, kterou jsem si koupila i přes její AJ. takže se těším až dokončí tu Divinity, pokud by nebyla čeština, tak si ji vážně nekoupím. podobně to mám i s PoE. Jinak se domluvím Španělsky , ale neumím gramatiku a na překlad to není. A navíc mám pořád toho všelijakého učení tolik, že do jazyků se mi nechce. Jsem ráda, za každou chvilku, kdy můžu vypnout mozek:)
-
-
Tak ono to celkem chápu, že si člověk tu hru neužije, ale jak se pak dostaneš do určité úrovně ovládání jazyka, tak ti to ani nepřijde. Mě v tom právě dost pomohli hry a některé filmy s titulkama.
Titulky ideálně ze začátku v češtině a postupně přecházet do angličtiny a pak není problém i jet film bez titulků. -
-
-
-
-
aha a já myslel že "kickstarter", podle toho názvu, slouží jako nakopávač pro nové projekty a studia. Chápu když zformuje herní veterán nové studio a vyrazí s první projektem na KS, to se dá pochopit. Co se ale nedá pochopit, že po vydání první KS hry tam jde toto studio nebo člověk znovu.. a pak znovu.. jako Schafer. Vždyť z prodejů té předchozí hry mají nějaké peníze, proč se proboha neosamostatní a stále dokolečka pro každou hru využívají KS model? Přijde mi to jako čistá vychcanost a chamtivost, nic jiného za tím nevidím..
-
-
Vůbec nejde o "nakopnutí". Jde o získání financí na projekt a docílení toho, že daný projekt bude tvořen s důrazem na zpětnou vazbu od těch, co jej podpořili.
-
-
mně to přijde stejný jako když se borec hlásí každej rok na pracáku.... jasně, jednou se může stát (třeba těm co čerstvě vystudují), že potřebují podporu, ale před každým projektem žebrat peníze na KS, to mi normální nepřijde.. vždyť vydělávají, na vývoj další hry peníze mají!! neříkej mi že tam nevidíš ani špetku vychcanosti...
-
-
Tady je zásadní problém v tom, že si lidé myslí, že Kickstarter je nějaká charita a žebrání. Uvědom si, že Kickstarter dává vývojářům možnost zjistit, jestli o daný produkt lidi stojí v takové podobě, jak je prezentován. Je to mnohem lepší cesta, než se upsat publisherovi, který jim potom může začít kecat do práce.
A že peníze mají...můžou mít, nemusí mít. O to přece vůbec nejde. Proč riskovat neúspěch dalšího projektu a přijít o peníze? To je přece dost hloupý postup. Pokud se lidem předchozí výtvor líbil, rádi zaplatí vývoj dalšího a ještě jej budou mít levněji, než z obchodu. To není vychcanost, to je bussiness - najdi díru na trhu a nacpi se tam. Tak to chodí všude. -
-
ty se asi cpeš do děr často a všude, viz jak jsem psal o těch ovečkách... co je horší, upsat se publisherovi, nebo se upsat lidem? zamysli se nad tím, neni to tak jednoznačný.. a peníze maj, jenom zjistili že to můžou udělat znovu - vybrat to dopředu - nemusí nic riskovat, vychcanost, nic víc. Pokud by se ten první projekt se kterým tam jdou po dokončení nemohl prodávat a jen by se rozeslaly kopie bakerům, neřeknu ani slovo. Jenže oni mají pokrytý vývoj dopředu malou částí herní obce a té větší části to pak po dokončení prodávají - prachy maj, jsou jen vychcaný a chamtivý, that's all..
-
-
Za a) nevíš, jestli "peníze maj" a za b) bys na jejich místě taky dvakrát přemýšlel, jestli peníze, které vyděláš, naslepo pošleš do dalšího produktu. Vychcanost? Ne. Inteligence a způsob, jak neskončit na dlažbě.
A teď si představ sebe na jejich místě. Vybereš peníze, které pokryjí vývoj. Rozešleš kopie a vyděláš dejme tomu sto tisíc dolarů. Vážně by ses vykašlal na zbytek světa, produkt zametl pod koberec a spokojil se s prodejem 50 000 kusů, když bys reálně mohl prodat milion kusů (těm, co se kickstarteru bojí, nebo se o něm nedozvěděli), a vydělat tak mnohem více peněz?
Dodatek: A když jsme u těch oveček...jestli sis nevšimnul, člověk má vlastní hlavu a dokáže se rozhodnout podle svého. Chápu ale, že když někdo následuje někoho nebo něco, co ti nevoní, prostě to svádí k použití fráze o ovečkách, i když je použita naprosto špatně.
-
-
-
-
-
-
som predbezne za, a Pillars 2 by mohlo byt z toho sveta z ineho kontinentu(napr indianske, eskimacke alebo azijske vplyvy v architekture, magii a v bozstvach), netreba stale nadvazovat
-
No nic, pokec jako vždy stojí za star nerodovo lejno, takže zase o článek dál. V každém případě za nás, co tahle RPG milujeme: JEN KURE*** HOUŠŤ! *5* Zdar!
-
Když už jsme u Kickstarteru, tak největší zděšení u mě vyvolává projekt Camelot Unchained.Nebudu tu rozepisovat proč, zhlédněte jejich "video update" a porovnejte sami s třeba takovým video updatem na Kingdom come.
Camelot uchanined: https://www.youtube.com/watch?v=kU-X6p9f_mc
Kingdome come: https://www.youtube.com/watch?v=LfklQR-36-8
Myslím, že to nepotřebuje žádný komentář. -
-
To je klasika, jedni pouze mluví o tom jaké to bude a druzí na tom dělají :)
-
-
Ty voe! Co zas děláš senzace, to je úplně normalní postup!!
-
-
o jakým trolení se bavíš prosím tebe, mě by prostě ani ve snu nenapadlo platit lidem předem za nějaké hry, tak se ptám, co motivuje ostatní lidi? Chápeš???
-
-
A proto to neděláš. Jenže existují i tací, kteří jsou ochotni na dobrý nápad přispět a posléze tak dostat produkt za výhodnější cenu, nebo chtějí jednoduše podpořit nadějný projekt. A protože je mi jasné, že ti princip crowdfundingu neunikl, mluvím o trolení. Stejně jako onehdá v diskuzi o Star Citizen.
-
-
-
na úvahách o pokračování není nic špatného, když to od začátku příběhově koncipují jako sérii her (jako třeba BG) kdyby takhle přemýšlel George Lucas, nenechal by incestně líbat Luka a Leiu *4*
-
-
Až na to, že už když vycházeli díly Star Wars4,5,6 tak se vědělo o díle předtím. A co se týče scény líbání, tak je to v pořádku, protože o tom ti dva prostě nevěděli..
-
-
nevěděl o tom ani George Lucas.. vygoogli si to
-
-
V tom případě sem spíš dej odkaz ty, ale nějaká relevantní, ne odkaz na wiki nebo na nějaké forum.
-
-
-
-
mohli by uvažovat i o 3d grafice. a doufejme že to nebude propadák jako wasteland 2 ale myslím že ne
-
-
3d fakt ne
-
Mňo a tím by to (aspoň co se mě týče) úplně pohřbili. Já žehnám Kickstarteru právě a především proto, že zde "projdou" projekty právě na tomto typu grafiky. Tedy a la infinity engine, který je mým suveréně nejoblíbenějším.
-
-
pohrbili by to kdyby to udelali špatne. neni duvod aby i 3d nevypadalo takhle hezky
-
-
V tom případě proč to dělat ve 3d?
-
Ale ono to vypadá hezky i takhle. Čili proč se s tím dělat (já nevím) třeba v unreal enginu, že? Navíc zrovna Wasteland II, ačkoliv mám sběratelskou edici, vypadá, sorry za ten příměr, jako ze star nerdovi prd*** *12*
-
-
-