Přejít na výpis diskuzí
RPG Torment: Tides of Numenera vyjde kromě PC souběžně i na konzolích
5.8.2016 | Honza Konfršt
56 příspěvků
-
tak tam je pes zakopany. a ja uz som si hovoril ze preco to jak habajdalaci odkladaju do zblbnutia. uz vidim jak ludia sedia vyvaleny pred telkou a prekusavaju sa hafom textu. toto rozhodnutie si mohli nechat kludne po vydani...
-
Fajn, konečně si konzolisti zas zahrají nějaké pořádné rpg
-
Naprostá paráda. Vypadá to přesně podle mých představ a dýchá z toho na mě ten původní svět. Hrozně se mi líbí ta kombinace magie (nebo co to je) a vyspělých technologií šmrncnutých středověkem.
-
Tohle bude bomba. *1* Každopádně nechápu proč na konzole. Tam to moc lidí hrát nebude.
-
Prosím opravte hned první větu. Polský firma... :)
-
-
du bis ein grammar nazii.. a koukni nekdy dovalit na ts.. tyyy! :)
-
Opraveno, díky :)
-
-
-
Hmm, že by se Wasteland 2 na konzole prodával tak dobře? Tomu se mi nějak nechce věřit...
-
Úporná snaha podobat se ve všem původnímu Tormentu působí poněkud násilně. Máme tu příběh o někom, kdo přelstil smrt (check), podobnou grafiku (check), podobný název (check) a jednu rádoby hlubokou otázku (check), která ale na rozdíl od té původní není moc zajímavá.
Samozřejmě jsem zvědavý, ale zatím mám pocit, že už jsem to kdysi hrál. -
-
Podobnou grafiku? Vždyť je to úplně jiný art style a setting...
-
Tak cos čekal? Torment je natolik unikátní počin, že pří snaze vytvořit jeho nástupce chtě, nechtě budeš spoustu věcí kopírovat. Tohle je něco úplně jinýho, než Pillars - Baldur. Když vezmeš epickou fantasy a uděláš jí dobře, s podobnejma mechanikama, jako měla BG, furt ti bude připadat, že hraješ nástupce Baldura. U Tormentu by tohle prostě nefungovalo.
Ale tak uvidíme, stejně to koupim první den, protože prostě Torment. A jestli to Fargo a jeho melody boys zprzní, tak si je pak najdu, a zprznim já je.
-
-
Budu zvedavej na prodeje na konzolich. 2d hra se spoustu textu se prodavat nebude
-
-
jako by na PC tyhle hry trhaly prodejní rekordy *15* *3*
-
-
Netrhají, ale ty hry vydělají minimálně tolik, co potřebujou. Taky je většinou dělají lidi, kteří přesně takovou hru dělat chtějí pro lidi, kteří přesně takovou hru chtějí. Čili máme win-win situaci oproti dalšímu z mnoha druhů moderních otroků, kteří musí vyrobit kdejaký bullshit, jenom aby to sypalo prachy.
-
-
-
Z té grafiky či animací by jeden zaplakal. Rok 2002 je zpátky.
-
-
Super, to se ještě dělaly dobrý hry *1*
-
-
dobré hry se dělají pořád, ale chtěl bych, aby to vypadalo pěkně aspoň jako celek, tohle nemá pěknou stylizaci ani grafiku. Rozhodně od Tormentu nepotřebuji nějaký grafické orgie, ale dobře by se na to dívat mělo.
-
-
Náhodou, mně se to líbí.
-
-
Mě taky jsem rád, že to neni 3D first nebo 3rd person
-
-
Steph, od tebe bych teda čekala víc. Stejně vždycky sleduješ jak hrajeme WoW.
-
Pff... kluci hádající se o videohrách. *7*
-
Grafika není tak důležitá, původní Planescape: Torment taky nezískal status jednoho z nejlepších rpg všech dob kvůli krásné grafice
-
I to by bylo lepší než tahle trapárna! *16*
-
-
já ti to neberu, ale mně to přijde ošklivé jako W2, třeba takové Pillars vypadají daleko lépe. Nikomu to nevnucuji.
-
-
Mě to graficky přijde hezčí zase než Pillars, asi dost subjektivní názor...
-
Mně teda připadá, že to vypadá o hodně líp než Wasteland... kterej je strašně šerednej, o tom žádná. Tohle moje estetický cítění nijak neuráží. Já teda žádný nemam, ale i kdybych ho měl. Že Pillars vypadaj líp je pravda, ale hej, když z toho vyrazej dobrou atmosféru, budu spokojenej.
-
-
-
-
Přesně tak! *5*
-
-
-
Mozna tak pred 15 lety by to byla pecka hra, ale dnes...nuda...radeji si pockam na poradne hry a ne na hity ze zahrobi