Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • a přestaň brát jako střed vesmíru český rybník, to je tak zanedbatelné % hráčů, že dělat dle toho nějaké úvahy/závěry je pěkně na palici.
  • hra vyšla v těchto jazykových mutacích:

    English, French, German, Italian, Spanish, Russian, and Polish.

    Což pokrývá opravdu velkou základu hráčů CoD *3*
  • Průměrnej hráč CoD? Ano. Každej hráč CoD? Ne. Proč myslíš, že je tam ta závorka? Pokud jsi rodilej mluvčí, samozřejmě nebudeš mít problém ani s CoD, ani s PoE. Pokud nejsi a anglicky neumíš, CoD furt hrát můžeš bez problémů. PoE těžko.
  • Ne, jen volíš naprosto stupidní příměr s literaturou, který je naprosto mimo a děláš z fantasy iso braků něco nadřazeného oproti jiným hrám, což je naprostý výsměch. Je dost na hlavu si myslet, že např. příběh v Baldurs Gate je něco nadřazeného a sofistikovaného *15* Tomu snad nevěříš ani ty.
  • a kdo určuje co jsou sofistikované hry? Vy? *15* Čtení fantasy braků je něco sofistikovaného? To tam čteč Vergilia nebo co? Nenech se vysmát...
  • *A když už jsem u přemýšlení, tak taková SOMA např. dává daleko více podmětu k přimyšlení než Torment a je tam toho textu asi jedna tisícina oproti Tormentu*

    Ano. To si můžeš myslet a věřit tomu. *15* Každopádně sem nikde literaturu a hry nesrovnával. Ale to už jsme zase u toho chápání textu... *15*
  • Že si vybíráš hry s brakovým textem je ale tvůj problém. *15* Každopádně cítím komplex méněcennosti. Je vidět, že máš velký problém s tím, že někoho baví sofistikovanější hry (stejně jako šašo flash). To si můžeš ventilovat někde jinde, tady to asi nikoho nezajímá, stejně jako tebe nezajímají izo rpg, přesto máš potřebu se k nim u každého článku hloupě vyjadřovat.
  • Podle sebe, soudím tebe? To by na Vás teď dokonale sedělo! *3*
    Popravdě jsem se sem podíval jen ze zvědavosti, očekával sem žádnou reakci, ale evidentně jste sám sebe nezklamal.
    Tedy soudě podle Vaších reakcí, máte evidentně problém s sebevědomím a nedoceněností. Paranoia kterou trpíte může vést Vaše myšlenky například k tomu, že "Ilumináti" vedou nadnárodní korporace! *8*
  • hraní CoD je lehce primitivní a čtení brakového textu je strašně inteligentní. Miluji tuhle premisu, kde si životní nuly musí okecávat, jak moc jsou nadřazené.
  • "vyšší IQ" hned neznamená, že jste Einstein. Osobně sem v textu srovnával Hry ke kterým nepotřebujete jakýkoli intelekt, pouze Skill. Nešlo o srovnávaní mechanik Her, pouze náročnost na šedou kůru mozkovou. Vaše reakce se zasekla pouze nad slovy "vyšší IQ" bez dané hodnoty, a tím jste dospěl k bludným představám... přitom šlo pouze o narážku na Hry typů CoD, které jsou lehce řečeno primitivní.
  • až na to prase domáci, že průměrný hráč CoD má angličtinu jako mateřský jazyk *15* *15* *15* *3*
  • Asi to, Bruci, špatně chápeš. Pillars of Eternity pochopí i blb... teda asi ne každej blb, ale nic moc složitýho na tom neni. Fór je v tom, že když je někdo blb, asi se mu nebude zamlouvat hra, kde 70 % času zabere čtení textu (navíc v poměrně složitý angličtině, což je taky jedna z věcí, kterou, jsi-li blb a nejsi zároveň rodilej mluvčí, budeš těžko ovládat). Takovej si radši zahraje nějakou odreagovačku. Třeba CoD, který navíc netrvá 70 hodin.
    Čili nejde o to, že by blb nemoh hrát Pillars. Jde o to, že to nebude ani zkoušet, protože proč by to dělal? Furt se tam akorát kecá a k popisům krajiny používaj text... bleh. Navíc v soubojích nefunguje strategie "vlítnem tam a napálíme to do nich všim, co máme".
    Mimochodem, nesnažim se říct, že by hráč CoD musel bejt nutně blb (i když v multiplayeru to asi dost pomáhá), jenom je prostě pravděpodobnější, že hloupej člověk dá přednost jednodušší hře před něčim komplexnějšim. Venca s IQ 90 asi bude těžko vynikat ve strategiích od Paradoxu, ale takovýho Dooma hrát bez problémů může.
  • Netrhají, ale ty hry vydělají minimálně tolik, co potřebujou. Taky je většinou dělají lidi, kteří přesně takovou hru dělat chtějí pro lidi, kteří přesně takovou hru chtějí. Čili máme win-win situaci oproti dalšímu z mnoha druhů moderních otroků, kteří musí vyrobit kdejaký bullshit, jenom aby to sypalo prachy.
  • narace a příběh je skvělý, ano! Ale to z toho nedělá přece materiál, že to nepochopí průměrný hráč. To si prostě nemyslím. Problém pro hráče CoD může být tak akorát zkostnatělý gameplay.
  • Ja nevim proc nekteri hraci tak strasne nutne potrebuji pri hrani hry byt dusevne a inteligencne obohacovani. Jasne ze prvni torment mel dobrou naraci, ale ze by to automaticky znamenalo ze lidi co hrajou treba Minecraft jsou idiotti s nizkym IQ bych opravdu nerekl.
  • PS. A když už jsem u přemýšlení, tak taková SOMA např. dává daleko více podmětu k přimyšlení než Torment a je tam toho textu asi jedna tisícina oproti Tormentu.
  • srovnávat literaturu a hry je pěkně na palici, snad už chápeš, co jsem tím chtěl říct. Až bude v oblasti her něco jako Odysseus, tak dej vědět. Torment pochopí i ten hráč Call of Duty *3*
  • Jinak aby to pochopil i šimpanz kromě Wayneho, tak edit:

    Slabounká logika Wayneho:

    Číst umí každý, proto není rozdíl mezi tím číst texty Call of Duty nebo Tormentu. Na porozumnění obojího ti stačí IQ dítěte...
  • Srovnávat úroveň textů v Call of Duty s Tormentem? LOL

    Každopádně nejsem překvapen, ale musím říct, že zrovna v tomhle případě sem rád, že si přítomen. Si totiž důkaz, že schopnost číst automaticky neznamená schopnost chápat. *15*
  • srovnávat Vojnu a mír a fantasy herní texty? LOL *15*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit