Přejít na výpis diskuzí
RPG Torment: Tides of Numenera vyjde kromě PC souběžně i na konzolích
5.8.2016 | Honza Konfršt
56 příspěvků
-
a přestaň brát jako střed vesmíru český rybník, to je tak zanedbatelné % hráčů, že dělat dle toho nějaké úvahy/závěry je pěkně na palici.
-
hra vyšla v těchto jazykových mutacích:
English, French, German, Italian, Spanish, Russian, and Polish.
Což pokrývá opravdu velkou základu hráčů CoD *3* -
Průměrnej hráč CoD? Ano. Každej hráč CoD? Ne. Proč myslíš, že je tam ta závorka? Pokud jsi rodilej mluvčí, samozřejmě nebudeš mít problém ani s CoD, ani s PoE. Pokud nejsi a anglicky neumíš, CoD furt hrát můžeš bez problémů. PoE těžko.
-
Ne, jen volíš naprosto stupidní příměr s literaturou, který je naprosto mimo a děláš z fantasy iso braků něco nadřazeného oproti jiným hrám, což je naprostý výsměch. Je dost na hlavu si myslet, že např. příběh v Baldurs Gate je něco nadřazeného a sofistikovaného *15* Tomu snad nevěříš ani ty.
-
a kdo určuje co jsou sofistikované hry? Vy? *15* Čtení fantasy braků je něco sofistikovaného? To tam čteč Vergilia nebo co? Nenech se vysmát...
-
*A když už jsem u přemýšlení, tak taková SOMA např. dává daleko více podmětu k přimyšlení než Torment a je tam toho textu asi jedna tisícina oproti Tormentu*
Ano. To si můžeš myslet a věřit tomu. *15* Každopádně sem nikde literaturu a hry nesrovnával. Ale to už jsme zase u toho chápání textu... *15* -
Že si vybíráš hry s brakovým textem je ale tvůj problém. *15* Každopádně cítím komplex méněcennosti. Je vidět, že máš velký problém s tím, že někoho baví sofistikovanější hry (stejně jako šašo flash). To si můžeš ventilovat někde jinde, tady to asi nikoho nezajímá, stejně jako tebe nezajímají izo rpg, přesto máš potřebu se k nim u každého článku hloupě vyjadřovat.
-
Podle sebe, soudím tebe? To by na Vás teď dokonale sedělo! *3*
Popravdě jsem se sem podíval jen ze zvědavosti, očekával sem žádnou reakci, ale evidentně jste sám sebe nezklamal.
Tedy soudě podle Vaších reakcí, máte evidentně problém s sebevědomím a nedoceněností. Paranoia kterou trpíte může vést Vaše myšlenky například k tomu, že "Ilumináti" vedou nadnárodní korporace! *8* -
hraní CoD je lehce primitivní a čtení brakového textu je strašně inteligentní. Miluji tuhle premisu, kde si životní nuly musí okecávat, jak moc jsou nadřazené.
-
"vyšší IQ" hned neznamená, že jste Einstein. Osobně sem v textu srovnával Hry ke kterým nepotřebujete jakýkoli intelekt, pouze Skill. Nešlo o srovnávaní mechanik Her, pouze náročnost na šedou kůru mozkovou. Vaše reakce se zasekla pouze nad slovy "vyšší IQ" bez dané hodnoty, a tím jste dospěl k bludným představám... přitom šlo pouze o narážku na Hry typů CoD, které jsou lehce řečeno primitivní.
-
až na to prase domáci, že průměrný hráč CoD má angličtinu jako mateřský jazyk *15* *15* *15* *3*
-
Asi to, Bruci, špatně chápeš. Pillars of Eternity pochopí i blb... teda asi ne každej blb, ale nic moc složitýho na tom neni. Fór je v tom, že když je někdo blb, asi se mu nebude zamlouvat hra, kde 70 % času zabere čtení textu (navíc v poměrně složitý angličtině, což je taky jedna z věcí, kterou, jsi-li blb a nejsi zároveň rodilej mluvčí, budeš těžko ovládat). Takovej si radši zahraje nějakou odreagovačku. Třeba CoD, který navíc netrvá 70 hodin.
Čili nejde o to, že by blb nemoh hrát Pillars. Jde o to, že to nebude ani zkoušet, protože proč by to dělal? Furt se tam akorát kecá a k popisům krajiny používaj text... bleh. Navíc v soubojích nefunguje strategie "vlítnem tam a napálíme to do nich všim, co máme".
Mimochodem, nesnažim se říct, že by hráč CoD musel bejt nutně blb (i když v multiplayeru to asi dost pomáhá), jenom je prostě pravděpodobnější, že hloupej člověk dá přednost jednodušší hře před něčim komplexnějšim. Venca s IQ 90 asi bude těžko vynikat ve strategiích od Paradoxu, ale takovýho Dooma hrát bez problémů může. -
Netrhají, ale ty hry vydělají minimálně tolik, co potřebujou. Taky je většinou dělají lidi, kteří přesně takovou hru dělat chtějí pro lidi, kteří přesně takovou hru chtějí. Čili máme win-win situaci oproti dalšímu z mnoha druhů moderních otroků, kteří musí vyrobit kdejaký bullshit, jenom aby to sypalo prachy.
-
narace a příběh je skvělý, ano! Ale to z toho nedělá přece materiál, že to nepochopí průměrný hráč. To si prostě nemyslím. Problém pro hráče CoD může být tak akorát zkostnatělý gameplay.
-
Ja nevim proc nekteri hraci tak strasne nutne potrebuji pri hrani hry byt dusevne a inteligencne obohacovani. Jasne ze prvni torment mel dobrou naraci, ale ze by to automaticky znamenalo ze lidi co hrajou treba Minecraft jsou idiotti s nizkym IQ bych opravdu nerekl.
-
PS. A když už jsem u přemýšlení, tak taková SOMA např. dává daleko více podmětu k přimyšlení než Torment a je tam toho textu asi jedna tisícina oproti Tormentu.
-
srovnávat literaturu a hry je pěkně na palici, snad už chápeš, co jsem tím chtěl říct. Až bude v oblasti her něco jako Odysseus, tak dej vědět. Torment pochopí i ten hráč Call of Duty *3*
-
Jinak aby to pochopil i šimpanz kromě Wayneho, tak edit:
Slabounká logika Wayneho:
Číst umí každý, proto není rozdíl mezi tím číst texty Call of Duty nebo Tormentu. Na porozumnění obojího ti stačí IQ dítěte... -
Srovnávat úroveň textů v Call of Duty s Tormentem? LOL
Každopádně nejsem překvapen, ale musím říct, že zrovna v tomhle případě sem rád, že si přítomen. Si totiž důkaz, že schopnost číst automaticky neznamená schopnost chápat. *15* -
srovnávat Vojnu a mír a fantasy herní texty? LOL *15*