Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Prosím vyjmenovat několik her z tohoto žánru, které opradu stojí za to a kde není loot. A vysvětlit, čím že to hra vybočuje z trapných stereotypů. Tím, že tam není zmiňovaný loot? *1* Už ti chybělo jen napsat, že Dungeon Siege 3 je nelejpší hack & slash RGP pod sluncem. *3*
  • Obyčejný hate, nic jiného, není to vůbec špatný no tak co, není tam loot a co jako? 90 % her taky není a v těch kterých je z 90 % vždycky stál a stojí za smradlavou stolici. Já jsem spokojenej dostal jsem parádní hru, která vybočuje z trapných stereotypů.
  • velmi trefné *3*
  • Tady snad není ani o čem diskutovat. Hack 'n' slash / akční RPG bez lootu? Konec diskuze.
  • Toto je asi ALFA hodená nám hráčom.
  • Kinet1c
    Tak toto si mohlo zasluzit aj -4/10, ale ok nechajme tomu tych 4/10. Poviem len toto, ze ludia co tento odpad stvorily musia k*revsky nenavidiet RPG a hlavne Sacred 1-2, pretoze so zabavnej RPG serie spravilo odpad najnizsej kvality a ako je fakt, ze kym budu hlupaci, co budu kupovat kazdu hlupost a tym vlastne motivovat psychopatov ako toto studio na robenie ubohych hier. Ty ludia co sa na tomto projekte podielali (hlavne vyroba) su u mna uplne niekde temnote mojho pozadia, takyto ludia si nezasluzia aby vobec nieco tvorili, zasluzia si ist robit niekam do obchodu a vykaldat tovar, to je si myslim taka praca, ktoru by mohli zvladnut na jednodku, pretoze na tu pracu si myslim tiez netreba vela fantazie ako na vytvorenie takehoto odpadu. Fakt by sa mali nad sebou zamysliet, ci chcu tvorit odpad a predat niekolko malo kuskov a mat hordu nespokojnych fanusikov, alebo vytvorit nieco skvele a mat hordu spokojnych fanatikov a uznanie herneho sveta. Takto sa im to podarilo, dostat sa do kategorie TMP (vyssie som sa zmienil o svojom pozadi :)). S tej sa nevyhrabu tak lahko, mozno ked pouzijem zachodovy papier a splachnem. Kazdy mame radi peniaze, tak ci onak, ale si myslim, netreba obetovat preto vsetko.
  • kaermorhen
    Potvrzuji. Grim Dawn je skvělý.
  • /irony on
    samozrejme, protoze existence gamepadu napr. uplne vysvetluje, proc se uz ve strileckach nedelaji lekarnicky, ze ano....
    /irony off
  • Kup si něco na akné ty zakomplexovaný pubertální konzoláčku *1*
  • Tak ono se to děje zejména u těch značek, kde původní studia zanikly a značky koupily studia jiná (tam je to nejmarkantnější), která na nich chtějí ještě něco vyrejžovat. Přitom nemají na to udělat hru která by dosahovala kvalit alespoň starších předchůdců. Čekám, jestli podobný osud potká i Darksiders ...
  • Johnny
    Tvuj problém, já sacred dohral třikrát a i dnes si ho rád zahraju s přítelkyní. Za mě jedno z nejlepších RPG. Sacred 2 už byla nudnější a moc mě nebavila, ale i ten sem jednou dohrál. Sacred 1 9/10, sacred 2 7/10 a sacred 3 1/10. Sacred pro mě je (býval) pojem... ale to už je pryč.. :(
  • 50eur na steame. Ti jebe :-D
  • Bohužel to, že si to prošel jednou a neumřel ani jednou bylo už v prvním Diablu. To že tě nebaví hack and slash žánr je už jiná, měl si kouknout na videa a pak kupovat..
  • A proto mají multiplatformové hry na PC podělané ovládání a interface. Autoaim byl taky zaveden kvůli lidem a ne kvůli gamepadu, že ano...
  • Dragon Dogma a Final Fantasy? Mám dojem, že se bavil o RPG. Než začneš někoho urážet, tak si radši doplň znalosti.
  • to jsou samy internety, herni krabice, tablety, mobily a takhle to konci. Fujtajbl ta dnesni herni doba. Lituju vsech co jim to jeste kupuje a podporuje v niceni dalsich znacek. Drive se reklo o pokracovani, clovek se nemohl dockat. Dnes uz dopredu vi, ze to podelaj
  • Nazdárek lidičky, z akční RPG prakticky udělali akční Arkádu. Bohužel pro danou změnu zvolili mojí jednu z oblíbených her jménem Sacred, u obou dvou dílů jsem strávil prakticky nespočet hodin, ale tímto směrem hru rozhodně měnit neměli. Jediného čeho docílí, že si hru koupí pravděpodobně špatná skupina hráč a naopak hráče, která by hra bavila si jí nekoupí.
    Pokud hra již nese zavedené jména, měla by se držet i daného herního žánru a ne přecházet z jednoho do druhého. Bohužel jsou nikdy hry i špatně žánrově zařazené, tohle již nelze považovat za RPG, tudíž vám padá pouze zlata a ne již předměty, které jsou u PRG pro mě dosti podstatné.
    S pozdravem
  • Kteremu jmenu melo dostat? Sacred 1 se mi tu vali krabice za 1200,- tu hru sem dohral jednou se sebezaprenim za warra a podruhy uz sem si ji za serapha nedal. Byla to brutal nuda a akorat sem si koupil Dungeon Siege tak proc se k sacred vracet? Sacred 2, pro me osobne hodinova hra... 40 minut jsem si na svy dryade delal skin a 20 minut sem behal po svete mlatil lidi a interface + mapa me presvedcili, ze je to stejna radost jako ten sarcred 1. 4/10 je podle meho naprosto adekvatni a znacce to na 100% dostalo.
  • Vogon
    Kdo čekal, že to bude hra, která dostojí svému jménu, musí být vskutku naivní, vždyť je to naprosto geniální, stačí vzít jméno dávno mrtvé série, udělat hru s malým rozpočtem, dát ji na steam(Na tenhle krok nesmíte zapomenout) a vydělat z předobjednávek hlupáků(Nemusíte se bát, stejně většina z nich peníze nedostane zpátky).
  • ale jde...dnes nastala doba kdy vsechny slavne znacky (alespon drtiva vetsina) budou sprzneny ve jmenu sveho predchoziho uspechu. Tedy znacka je opravdu stale nejdulezitejsi, ale bohuzel v tom negativnim slova smyslu. Staci se podivat co se toci za filmy: rambo 50, robocop 12, superman 60, spiderman 18.. mam pokracovat ? Invence proste neni treba... Dnes je vse o hypu kterej vymeje i ty zbytky rozumu potencialnich zajemcu v tomhle pripade hracu kteri v lepsim pripade ihned predobednaji a ukol splnen. Co se deje po vydani titulu jakoby ani vydavatele dnes nezajimalo :D sorry for that.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit