Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jediný co mě na tom seeree, že ty zombici běhaj extrémě rychle, a i velice rychle mění směry, vypadá to spíše velice komicky a zabíjí to atmosféru :(
    • Zombici behaju tak ako behaju, lebo v celej Arme je len jedna animacia na beh, pohyb, klak, proste 1 animacia z kazdeho druhu na vsetko a tie pouzivaju genericky na kazdu postavu a tak to aj vyzera, navyse, tento "simulator" ma animacie na urovni hry z roku 1995, pochybujem, ze su robene cez motion capturing, este aj Arma 1 ich mala lepsie ale tak zasa slubuju to iste, ako prekopanie hry od zakladu a lepsie animacie, optimalizaciu, proste to iste ako pri Arme 2 a vieme aky je vysledok, takze ani pro Dayz standalone netreba cakat vela...BI vie len recyklovat a predavat uz pouzite a zabugovane, vid Arma 1 a Arma 2, prakticky totozna hra a modely ci ich super DLC ceskej armady..
      • smejki
        blahty, blahty, blah, blah, blah
        http://pro.bistudio.com/index.php/services/motion-capture.html
      • modely jsou naprosto jiné, i grafika je o mnoho lepší v arma 2 než v arma 1, Motion Capture už používají od ARMA 1 takže asi tak.
      • Obě ArmA používají MoCap, Bistudio má totiž přímo ve svých prostorách studio, ve kterým jde snímat.

        //Ale uznávám, že na to ty animace fakt nevypadaj ;).
    • ja sem cekal kdo to napise, proto sem se divil proc to vsichni vychvalujou. ja sem to nehral ale to behani zombie je jako kdyz v multiplayeru laguje hrac.
    • No řekněme, že s pomalými, rovně chodícími zombíky by to asi tak nějak nebylo ono. *7*
      • nechci pomalu rovně chodící zombíky, ale normálně se pohybující zombiky. klidně ať jdou rychlou chuzí, ale aby sprintovali jak Zátopek.... to vypadá fakt dost zvláštně
        • Víceméně s tebou souhlasím, ale je potřeba si uvědomit, že "zombie" je sci-fi, a tak nikdo přesně neví, jak by se takový zombík mohl pohybovat.
      • Tak se koukni na Project Zomboid. Tam jsou prave pomali zombici a je to presne to, co clovek potrebuje. Pravda, ve meste jich beha snad rovny milion, ale co uz :)
        • Přestože jsou obě dvě hry zombie survivaly, tak porovnáváš nebe a dudy.
          • zase pYYYYorYYYnYYYo *8* co mate furt s tím srovnávat nebe a prsa ? *7*
            jinak slovo pornYYTATATAo není vulgarita
            • Nevim já na kozy myslim furt.
  • Už se těšim. Osobně jsem DayZ mod nějak hrát přestal, ale rozhodně jsem to nepřestal podporovat a jakmile bude standalone venku, tak kupuju i kdyby levnej nebyl. Věřim že to bude stát za to.
    • jj taky se těším
  • Jen doufám že to bude mít lepší optimalizaci..DayZ mi jede dost mizerně jak na nejnižší tak ja nejvyšší detaily.
  • DeDy
    DayZ má jeden hlavní problém. Hráčů ubývá. Dnes je tam 52499 za posledních 24 h. Před měsícem to byl minimálně dvojnásobek.
    • Tak např. já a spousta kolegů čekáme až vyjde standalone. Mod jsme zatím hrát přestali, protože v něm už víceméně nebylo co dělat (což teda neni po asi 3měsíčním skoro každodenním večerním hraní žádná ostuda). Ve standalone by mělo přibýt spousta dalších zajímavejch featur, takže si myslim, že jak se to rozjede, tak se spousta lidí vrátí nebo i přibude.
      • DeDy
        Souhlas. Snad se to povede. Ten potenciál co ve hře dělat je obrovskej.
    • Shaker
      koupil sem si armu s tim, ze to zkusim, zkusil sem to 4x a vzdycky to zkoncilo bud padem nebo nejakym bugem... napad je to skvelej, ale na me se ta alfa fakt vyradila, ale do plny verze asi pujdu
  • Tak snad tam bude taky tolik srandy, jako v DayZ módu, Zombati hitující vás skrz zdi, mizející zbraně při jejich sbíraní do batohu, o výměně plných baťohu ani nemluvě, celkově ten Inventory management strašná komedie, s čím delším časem stráveným ve hře tím menší počet FPS, lítající textury skrz celou obrazovku (zvláště na letištích) a každou chvíli Hacker portující vás 100 metru do vzduchu, taky mě strašně bavilo si lámat nohy při otevíraní dveří nebo lezení po schodech, případně ve stísněných prostorech.
    • To zní hrozně no, to jsi skoro popsal nějakou alpha verzi. Wait a minute.. DayZ v alpha testingu furt ještě je *8*
      A ještě ke všemu jsi za něj nezaplatil ani korunu. Probuď se..
      • + co se týče probouzení, pokud se nemýlím, tak Standalone verze pojede na tom samém Enginu, proto je celkem objektivni se obávat těchto věcí i v ní, když je doposud neodstranili/nedoladili ještě ani v módu. Teď spíš narážím na konstantně dropující FPS rate, to je tam asi nejvěší peklo.
        • Jako nevim. Asi mám zase štěstí, protože když už se mi nějakej bug, za tu dobu co jsem to hrál, přihodil, tak to byla fakt vyjímka a většinou jsme se s kámošema zasmáli, protože to bylo něco docela komickýho.
          A FPS jsem měl furt vysoký, maximálně jednou za 2h to trošku kleslo, tak jsem relognul, do 2min jsem byl zpět ve hře a mohl zase 2h hrát na max FPS.
          A co se enginu týče, tak díkybohu že to pojede na Arma enginu. Ta realističnost díky tomu že je to víceméně simulace z toho (alespoň pro mě) dělá právě tak zábavnou hru.
          • To máš štěstí s těma bugama, ohledně FPS dropu, ono to je dost náhodné, asi jako hledat řešení na chybu ovladače nvlddmkm.dll. Žádné definitivní řešení :F

            Někomu to děla a někomu ne, s kámošem jsme to částečně řešili tak, že je to spojené právě asi se servry, některé dropovaly hned, další zase držely déle (což se už dalo taky odvodit od délky logování do hry), tak jsme si vytipovali pár, kde to jelo v pohodě, ale dali jsme si pak měsíc pauzu a po návratu už s novým Six launchrem jsme ty naše staré nenašli.
            Samozřejmě, že při hledání dalších stabilnějších jsme nenašli snad ani jeden.. Takže zbývá už jen čekat a doufat.
          • Shaker
            Mel bych dotaz, je nejak mozny v arme vypnout smooth mouse nebo co zpusobuje ten mouse lag? sem zvyklej z jinych her, ze jakmile pohnu mysi, tak hra zareaguje, ale tady je to o chvilku spozdeny a hrozne debilne se mi kuli tomu miri. A jeste jedna vec, jaky je optimalni nastaveni hry, aby fps nedropovaly? Mam i7 2,8GHz, HD 5870 a 8GB RAM a prijde mi divny, ze na nejaky medium/high detaily to obcas dost kolisa. Nekde sem cetl, ze arma si cuca CPU nebo grafiku podle toho jakej je level detailu, ale optimum se mi zatim nastavit nepovedlo... Od BI mam naposled Operaci Flashpoint a tam problem s vykonem a mysi nebyl (aspon podle toho co si pamatuju).
            • Shaker
              smejki: tak ono to beha vetsinu casu plynule a mistama ty fps dropy, kdyz se nacita nejaka vzdalena oblast mi nevadi, to pochopim, ale ten mouse lag (smooth mouse nebo co to je), to je vazne peklo, clovek nez na neco namiri, tak to trva 3x dyl a zatim sem jeste nikde nenasel jak se toho zbavit. Vsimnul sem si toho treba i u Far Cry 2 nebo Portal 2 a Left 4 Dead 1 i 2 a je to jedna z tech veci, ktera mi hru dokaze poradne znechutit... no kazdopadne doufam, ze ve standalone a arme 3 se tomu nejak vyvarujou.
            • smejki
              jak jsem mohl tu sestavu překouknout? O_o
              využitím jader si nejsem jistej, ale na i7 by to mělo běhat jak po másle. Mám drobátko horší sestavu - i5 760, HD 5850, 4GB DDR3 RAM - a když vypnu AA, tak běhám bez problémů na max nějakých 25-35 fps při 1920x1200.
            • Shaker
              smejky: Arma 2 pouziva porad jen jedno jadro ne? Myslis, ze i7-860, ktera se dokaze nataktovat na 3,5GHZ nestiha? Jen se ptam, protoze je mi to docela divny u starsi hry jako je arma... Sice je fakt, ze optimalizace neni uplne idealni, ale stejne se mi to zda bejt divny...
            • smejki
              imho ti nestíhá počítač, hlavně procesor. a vypni AA
            • To stim mouse lagem nevim hele, já si nejsem jistej jestli mi to taky dělalo, ale jestli jo, tak jsem si na to prostě po prvním dnu zvyknul. A s tim optimálním nastavením detailů je to imho různý. Zkus si pustit fraps aby ti ukazoval fpska, zalez si někam do lesa, hraj si s detailama a uvidíš. *3*
        • největší*
      • To je fakt, je to jen mod s oficiálnější podporou a navíc v alpha..ta shovívavost by byla na místě :)
  • No v podstatě zaplatil, a určitě ne jen já, protože Arma universum jde celkem silně mimo mě. Tím určitě nechcu říct, že bych těch peněz litoval to ani náhodou, něco kolem stovky hodin srandy jsem si bezvýhradně zažil, jen jsem vyjmenoval neduhy, kterým se snad samostatná verze vyhne. Též narážím na to, že přemýšlí o zavádění takové prkotiny jako je vlastní ořech, který bude znamenat jen další bugfest a přitom tam mají stále takové základní problemy.
    • *11* *11*

      @Vrook

      PS: Ok, takže neaktulizovat stránku při psaní zprávy. *4*
  • Samozrejme ze bude levna (if u know what I mean *5*).
    • Hosi, hosi, takhle jsem to ale vubec nemyslel. *15*
      • Ono se to nejak na tvem disku uz octne co? :)
        • Presne tak! *1*
          • Jo takhle.. stejně si myslim, že si to bez zaplacení nezahraješ. Teda alespoň ne s ostatníma hráčema.
      • At uz si to myslel jakkoliv si to myslet mohl ja sem si myslel a myslim si to i nadale, ze pokud si myslijou ze jim potom co sem si myslel jak to bude super hra vysolil prachy, ze ze sebe zas budu delat testera, tak at si teda nemyslej. feel me?
    • ja sem kvuli tomuto zabugovanemu shitu koupil armu i s datacem (coz nikdy hrat nebudu) a tahle o dost vic super gamesa byla tusim ohlasena tak dva tri dny potom. eh oh eh uh. jako nechapejte me spatne. ono behat po prazdne mape s 20fps na jakekoliv graficke nastaveni protoze muj 3GHZ 4 jadrovy procesor proste vic neumi. behat po mape, nechat se zabijet cheaterama, bugama a obcas i nejakym tim hracem... to vse je opravdu super. ale zase ne tak moc super jako to smazat z disku
      • jo ja sem puvodne chtel reagovat na kolegu nahore ale jak sem si na tu hru vzpomnel tak sem uplne zapomnel. I know what you mean *5* 15E + 3 DLC a moznost si koupit za real money zombie repelent
    • V nějakym videorozhovoru asi měsíc zpět řikal přímo Dean Hall, že ještě neví kolik přesně bude standalone verze DayZ ze začátku stát, ale že počítá kolem 5€. To je imho dost levný aniž bych věděl what you mean.
      Jinak jestli furt počítaj s distribučním modelem minecraftu, tak bude časem cena asi růst, ale z těch potencionálních 5ti eček to asi moc vysoko nevyroste.
  • Celá nová Day Z do tří měsíců ? .... A Od Bohemky ? No nechce se mi tomu (raděj) věřit .....
  • U Dayz jsem stravil dost veceru, kdyz clovek bere v uvahu ze je to alfa, tak je to neuveritelnej zazitek a malokdy u hry ma clovek pocit strachu z toho ze by mel umrit... Bohuzel tenhle pocit konci s tim cim vic clovek hraje a zna prostredi a vim kam jit a co delat, ruzny mody se zmenou mapy na lingor island ci takistan tenhle pocit ale zase suprove ozivi... Skoda ze je tam tolik hackeru
  • Pete.palis
    bude hra stejná jak DAY Z mód, ale s úpravami, nebo bude kompletně předělaná?
    • doufám že upraví alespon zakladni chyby v dizajnu, treba definitivni smrt, mohli by to udelat tak ze kdyz te zabiji tak se promenis v ducha a musis pribehnout k svy mrtvole a pak obzivnes (jako ve wow)
      taky by mohli pridat nejake rpg prvky at je motivace to hrat
      • Jasne.. ak bude mapa taka velka ako teraz tak bude uplne uzasne bezat hodinu k svojej mrtvole. Navyse je to dobre tak ako to je.
      • high quality trolling lol

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit