Přejít na výpis diskuzí
Sci-fi horor SOMA od tvůrců Penumbry vás vyděsí novým trailerem
5.3.2014 | Aleš Smutný
21 příspěvků
-
Nevim co na tom traileru bylo desivyho, no nic. Snad priste. Kazdopadne temhle manikum fandim, Penumbra a Amnesia byly vyborny. Chce to vic FPS horrorovek.
-
-
Myslím, že FP hororovek teď budeme mít více než dost. Among The Sleep, Caffeine, SOMA, Dredout, Daylight, Kholat, Monstrum, Montas, Haunted Memories, Routine, The Forest, Draugen.
-
-
Když sem viděl obrázek myslel jsem že je to nový Metro
-
SOMA ma zatim vyborny trailery, navnadi a pritom nic nespoilujou.
-
Osm hodin je tak akorát. Nemyslím si, že každá hra musí být nutně dlouhá. Samozřejmě že u nějakého RPG v otevřeném světě by pět hodin herní doby neprošlo. Takové RPG pravděpodobně obsahuje spoustu questů, takže se do rozehrané hry můžu třeba i měsíc vracet, aniž bych ztratil nit. Ale pokud se jedná o lineárnější příběhovku/adventuru/horor, jakou SOMA nepochybně bude, pak je herní doba pod 10 hodin výhodou. Člověk si alespoň udrží pozornost a je menší šance, že hratelnost bude vyplněna vatou. Navíc titul dohraji za kratší dobu a tudíž si ještě dobře pamatuji, co bylo na začátku a můžu si tak lépe vychutnat příběh.
Mohl bych uvést paralelu s knihami. Právě jsem v necelé polovině Hostiny pro vrány ze série Píseň ledu a ohně. Hru o trůny a Střet králů jsem dočetl v první polovině minulého roku a už si z nich nepamatuji spoustu detailů. A i když si sérii užívám právě kvůli rozsahu, větší dopad na mě má jedna kniha s uzavřeným dějstvím, kterou přelouskám za týden a neztratím se tak ve vyprávění. -
-
8 hodin na tento typ hry absolutne staci, hry od frictionalov nikdy neovplyvali dlzkou, u nich je to vpodstate nadpriemerná herná doba.
-
-
Myslím, že ten jejich úplně první trailer vypadal mnohem lépe, děsivěji a taky to prostředí mi přijde teď značně chudé, ale hra to bude super. Sci-Fi+vesmírná stanice=wow *2*
-
Mám trochu pocit, že SOMA může zklamat ty hráče, kteří očekávají lekačky a strach pouze z nepřátel. Thomas Grip chce mít SOMU trochu hlubší: "I do not want players to just scream at jump scares or get scared by distant footsteps. I want them to really ponder some issues and leave the game feeling this heavy lump of existential angst in their chest."
-
-
takže něco pro mě, snad to tak fakt bude a dostanu se ke hře
-
-
Doufám, že se poučili a konečně trochu zamakají na AI nepřátel.
V Amnesii to byla, a v aktuální verzi stále je, tragédie. Buď za mnou potvorák vůbec nešel do místosti kam jsem před mín utekl nebo ještě hůř, prostě se odteleportoval z mapy pryč. *15*
Dost to sráželo jinak slušnou hru. -
Ten trailer mi atmosférou hodně připoměl System Shock 2.
-
Ani nevím proč, úplně se mi vybavil System Shock 2
-
"..přičemž plná hra by se měla přehoupnout přes osm. Nezdá se to být moc.." Víte o tom, že je čas realitvní?