Přejít na výpis diskuzí
Sci-fi horor The Hum nechce sázet na lekačky, ale konstantní strach a nejistotu
15.7.2014 | Aleš Smutný
31 příspěvků
-
protoze to je kombinace reality a snu,pokoj vidi jakoby z minulosti,tudiz je v poradku,ale pohled z okna ukazuje realitu znicenyho sveta...
-
Nechci být zlý, tak nějak se mi zsdá že dneska to už začiná být pomalu standart, nová moda potažmo. Nemáš zbran ale si beztak velice silný, To se mi nelíbí ja bych radši zbran a srdce v kalhotách pač tady vím že vždycky uteču jiná možnost není... jasný můj názor ale chtělo by to i tuhle možnost. *4* Jinak pokud někdo se chce utápět ve stínech at hrdlo ráčí.
-
Tak třeba kdybych měl v té hře zbraň, tak se nebudu bát protože si budu říkat : že mohu toho z*sr*n*h* zeleného mužíčka sejmout.
-
http://www.csfd.cz/film/318498-temne-nebe/ doufám že nemyslíš toto... temné bylo ale nebylo nic vidět.Dětská fraška.
-
Já vím ale vždycky by se měl umět bránit a člověk co by byl v beznaději by se přece bránit měl nebo ne?
-
Ono jde spíše o ten pocit beznaděje.
V čím větší beznaději je člověk, tím větší má strach. -
Swing away Merrill. Swing away.
-
a nebo takhle http://i1.ytimg.com/vi/niZKDa9LhRM/maxresdefault.jpg
-
Přečtu si Sci-fi horor The Hum... kouknu na trailer a no taková ta stelt hra s mimozemštany. Takže ve většině her je prcháme a schováváme se a tady... tady se budem jen schovávat no snad to bude takové jaké to chtějí a nebude to nuda. (taky by už sakra mohli zvážit v nějakém hororu konečně i nějaké ty zbraně... nehrajeme přece za idioty nebo ano?).
-
vždyt amnezie je lekačka *7*
-
Lampičku se záložní baterkou mám u svého PC a je skvělá.
-
Hlavně ať je to jiné, klidně i s větším nadhledem na psychologii. Prostě se to musí odlišovat od dnešní většiny takovýchto her...
-
nebo třeba Skyrim, který omodovaný a bez nutnosti brát ohledy na konzolový HW vypadá takhle
http://media.pcgamer.com/files/2012/11/ibj0uvd5hQYj5Y.jpg -
Ty jsi mi ale specialista :D UE 3.5? Víš, že na něm třeba běží připravovaný Arkham Knight a vypadá naprosto luxusně? Je to o umu vývojářů a penězích. Krásnou hru vykouzlíš stále s prvním CryEnginem i s tím posledním. Je to jen o šikovnosti a o tom jestli si vývojáři například dodělají nějaké moduly apod.
-
Vždyť okno ve scéně, kde si rozsvítí lampičku, je nasměrováno někam do zahrady či kam. Navíc je to z doby těsně před invazí. Pak přijde střih a přeneseme se časem o pár dní/hodin do budoucnosti, kde invaze začíná (zde si můžete všimnou, že přes rolety jsou vidět ostatní domy, které nesvítí, stejně jako ten váš, důsledkem přistání emzáků).
-
To tedy opravdu ne, hej.
-
Nebo naučit se otevírat dveře :D
-
Tak engine je určitě základ grafiky, a tady to vypadá když hodně hodně přeženu na UE 3.5... Grafika fakt několik let stará. A že to má vyjít na PS4, no to si asi dělaj srandu...
A že to je v nějaké brzké fázi? Ta technická stránka se asi o moc nezlepší, jinak by to ještě neukazovali... -
aha :D ja vul, ale proc nesviti jedina lampa na ulici, jediny byt v okoli, pouze jeho lampicka ? :D porad mi to vrta
-
Tak to jsem zvědavý, konečně trochu změna ale bojím se, že se to v záplavě sraček ztratí. Bohužel.