Šéf PlayStationu: „Exkluzivní tituly nebudou vycházet souběžně na PC“
-
Hele, je hezké, že si myslíš, že jsi nejchytřejší "businessman" na světě. Nicméně ti garantuji, že firmy jako Sony mají celé teamy markeťáků a ti toho vymyslí určitě víc než jedna osoba. Navíc nemáš přístup k jejich interním datům a výzkumům. Prostě jenom hádáš, věštíš z křišťálové koule.
-
No a dál,,?
-
""""Remake je něco, co na daném systému již existovalo a nyní je to přepracované""""
To myslíš vážně??? Přečti si po sobě co jsi vytvořil...
Dune 2000 je remake, je snad pro DOS?
Resident Evil 2,3 JE remake, vyšel tento remake na PSX ???
Mám pokračovat?
-
Kdo by se chtěl zabavit tak Sony vydalo výroční zprávu: https://www.sony.com/en/SonyInfo/IR/library/presen/business_segment_meeting/pdf/2023/GNS.pdf
-
Ne že bych si stěžoval, ale není náhodou definice slova "exkluzivní", že to není nikde jinde? :D
-
Souhlasím. Já čekal, že se to bude prodávat skvěle. Ale myslím si, že u té hry totálně projeli marketing a možná i ty zkušenosti po launchi na PS, kdy se nemohla konzole vypnout aby se ti nesmazal progres té hře moc nepřidaly.
-
Četl jsi aspoň to, co jsem v těch příspěvcích psal ? Když vyděláš na těch portech řekněme 10 - 15 M USD za jeden port opravdu ti to stojí za to, že si naštveš majitele PS, že podkopáváš exkluzivitu her? A kdyby se díky tomu rozhodlo pro návrat na komp jen 1 % konzolistů je to cca 1,2 - 1,5 M hráčů. A i kdyby každý z nich utratil jen 30 USD ročně tak je ta celková částka 3x větší než ten zisk na 1 exkluzivitě a oni těch portů exkluzivit zase tolik za rok nevydají.
Ano je to věštění z křišťálové koule, ale s ohledem na to, že dělám v oblasti byznysu a mám na starost nejen prodeje ale i aplikační podporu atd. pro velkého mezinárodního hráče, jedná se o firmu dodávající technologie pro farmaceutický průmysl s globálním obratem 4,5 MLD EUR a 16 000 zaměstnanci, tak si myslím, že mám celkem slušný odhad na tyhle věci
-
Zdroj na to že se na PC Sony hry prodávají špatně? Protože pokud vim takovej Spider-man a GoW se prodávalo velmi dobře.
-
Páni, to mě po těch x hrách co už jsou od Sony na PC vůbec nenapadlo že nebudou vycházet soubežně 😱
-
Je tolik her, že tohle mě fakt netrápí.
-
Je to ale uz podobne, vis co ta hra byla, co asi tak bylo ne? Takze vydali spis previdali starou hru aby nemuseli vymyslet novou :)
Resident Evil 4 11. ledna 2005 je počítačová hra z žánru survival horor určená pro GameCube, PlayStation 2, Wii a PC.
-
Se vším v podstatě souhlas. To zasazení Returnalu bylo super, story bylo příjemně mysteriózní (v tomhle mi to fakt asi nejvíc připomnělo zmíněnej Control), jen teda ke konci už možná trochu překombinovaný (svět Sentinels/Atropos vs Selene/Helios/Theia a paralely na odloučení od matky atp.).
Myslím si, že u BB a Demon Souls, pokud se to podívá na PC, je úspěch de facto jasnej, ale tím se vracíme k tomu, cos tu vlastně na začátku zmiňoval. To je úspěch From Software, ne tak úplně Sony, bohužel.
Ještě by se dalo zmínit Death Stranding, taky de facto PS exkluzivitka. To mělo určitě úspěch velkej.
-
Sony nejde tolik o prodeje na PC. Pokud se zaplatí port a vydělají něco navrch, tak se můžou radovat. Je to pro ně především reklama, aby se i PCčkáři mohli podívat a vyzkoušet si, co můžou mít majitelé PS hned a nemusí na to čekat dva roky. Sony nemá velký zájem dávat Valve nebo Epicu 30 % z prodeje, když je může shrábnout sama. Samozřejmě to může být kontraproduktivní, protože mnozí PC hráči si raději počkají než by kupovali PS. Předpokládám, že si to v Sony propočítali a vědí, co dělají. Skoro bych řekl, že i ta rozbitost PC verzí může být částečně záměr (nebo to aspoň tolik nevadí). Kupte si to na PS a budete to mít bez problémů.
-
Hele Returnal byl pokud vím totální propadák i na PS, takže asi není překvapení, že si ho nikdo nekoupil ani na PC. Přitom co můžu soudit z recenzí a videí je to moc pěkně udělaná hra, ale holt ten žánr asi nebude masovka.
Pokud jde o to, jaké hry jaké komunity hrají - to určitě bude třeba případ Sackboye, což byla asi úspěšná hra na konzolích, ale na PC je tohle okrajová záležitost. Ale pokud jde o trojáčkové open-worldové věci jako Horizon nebo Days Gone, takové na PC udělají i 10 milionů a víc.
-
"zatímco PS exkluzivity se dají na PS pořídit za pár korun, tak na pc se to vydává za plnou cenu"
Vůbec nevíš, o čem to mluvíš.
Ještě jsem nezažil nějakou novou AAA hru vydanou na PS či Xbox, která by se dala pořídit "za pár korun".
A nesnaž se srovnávat hry, které byly vydané na PS před X lety s cenou remasterů, které byly vydané na PC letos. To je prostě nesmysl. Za novinky se platí, to ti řekne každý markeťák.
A ani starší hry nejsou zas až tak nějak extra levnější. Např. Horizon Zero Dawn pro PS4 koupíš dnes za 449Kč na Alze. Tu samou hru pro PC na Alze koupíš za 440Kč.
-
Hele, takové věštění z koule je k ničemu.
Kdyby to bylo pro ně ztrátové, tak by ty porty nedělali. Takže na tom určitě vydělávají.
A ačkoliv chceš nějaká čísla, aby jsi je mohl soudit, tak oni nejsou jediní, kdo neudává čísla prodejů. Stejně je na tom třeba Micro$oft. U něj se taky nedozvíš žádná přesná čísla prodejů konzolí či her (ať už na konzole či jejich MS Store pro PC).
-
hele jasně, rogue like není nic nového, Hades je navíc v rámci rogue-like za mě lepší, takže i v tomhle to není něco, co by bylo výjimečného, myslel jsem ten svět, dospělé sci-fi se zajímavým story a přesahem je něco, co mi ve hrách chybí.
Grafiku samozřejmě hodnotím na základě srovnávaček, Returnal na PS5 je dost neostrý, je tam dost mizerný upscale z FH, oproti PS5 je tam velký skok na PC.
Souhlasím, že na PC je her jako Returnal více, takže ten Spiderman může být ve finále zajímavější.
Dle toho vyjádření Vás čeká Demon Souls a Ratchet. Obě hry jsou grafické extra třídy v rámci PS5.
Ratcheta aktuálně hraji v rámci Extra plus a je to fajn oddechovka, která zabaví, i když hráč od toho nemůže čekat nic extra.
-
Hele nevim, popravdě ten gameplay koncept není na PC nic novýho. Hades, Deathloop, Dead Cells, Isaac, ETG, Fury. Podobně mysteriozní je zas třeba Control (samozřejmě není PC exkl.), kterej je imo o něco zajímavější. Nicméně nerad bych tu ty hry nějak porovnával, jen že zrovna rogue-like her je na PC spousta a jsou většinou i dost dobrý (což je teda i Returnal).
S grafikou asi úplně nesouhlasim, Returnal běží super, ale žádný grafický orgie mimo přehršel barevnejch střel se tam nekonají. RT vůbec závidět nemusíš, není tam Global Illumination, takže kromě zrcadel místo vody fakt o nic nepřicházíš. V tomhle třeba Control vede a třeba Spiderman vlastně taky.
Každopádně velkej souhlas s promem a cenovou politikou. Tam podle mě Sony fakt dost zaostává.
Co se Spidermana týče, tak chápu, že tenhle FarCry koncept taky není žádná novota, ale na PC mě nenapadá moc her, kde by člověk mohl takhle volně poletovat po New Yorku (nebo kdekoliv jinde). Což je oproti rogue-like prvku Returnalu hrozně velkej tahák. Takováhle hra, resp. volnost, imo na PC už dlouho nebyla.
U Bloodborne si neodvážim doufat, pokud vyjde, budu jedině rád.
-
No, já si myslím, že v rámci gameplaye a příběhu Returnal prostě vede, navíc ten PC port vypadá graficky nádherně, RT to posunul na next-gen level, což trošku PC hráčům závidím.
Já osobně jsem si myslel, že by to na PC mohlo uspět, je to neokoukané, má to atraktivní prostředí, není to úplně největší mainstream pod sluncem, má to originální příběh.
Obecně to ale Sony strašně zabijí. Returnal za plnou cenu proti Harry Potterovi, nevím, jako by si Sony svých her ani nevážila a pošle to na PC absolutně nepromyšleně.
Spidermana jsem hrál jen chvíli v rámci PS Extra, za mě to bylo strašně plytké stejně jako Horizon. Nechci to hodnotit, ale mě to neoslovilo, abych do toho investoval čas.
No, vypadá to zítra na Bloodborne pro PC, to hodně uspěje, tipuji.
-
Bylo to asi nejzajímavější, ale celkově bych řekl, že kvalitativně nejlepší byl Spiderman + MM. Ta volnost z pohybu je prostě skvělá.
Returnalu za mě trochu škodila nutnost lokace probíhat několikrát, aby se člověk dostal k dalšímu endingu. Mám v tom 44 hodin, de facto platina mimo 2 survey achievementy, ale posledních 15-20 hodin už to byla jen řehole, což je imo trochu škoda. A to ani nepočítám white poppies ve věži.