Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mám ho půjčený doma. A hrál jsem na tom dohromady 10 min. Mám z toho strašné problémy něco jako mořská nemoc. Šílený už to trvá druhý den a pořád mi je špatně. Pokud je hra nebo program v VR statický je vše ok. Ale jak začnu chodit nebo otočím myší s tím že hlava zůstává stát je to. Strašně se mi zamotá hlava a musím to vypnout. Nikdy se mi nedělalo špatně v autě ani v ničem jiném ale tohle mě dostalo. Půkl roku jsem usiloval abych si mohl Oculus koupit nakonec jsem rád že jsem to neudělal a mohl si ho půjčit. Opravdu šílenost myslím že se z toho může lehce onemocnět. protže mozek si zapíše veškeré nové změny a bojím se že od použití VR se mi bude dělat špatně i v autě. *16*
  • C-BEAM
    Zgr: vo vlastnom záujme to nerob.
  • Přesně, ten chlapec by tvrdil cokoliv, jen aby si sám o sobě mohl myslet, že má pravdu. Zřejmě nezná ani takový věci, jako uznání své chyby, atd.. S takovejma je potom diskuse k ničemu. Myslel jsem si o něm, že je alespoň trochu rozumnej, ale to co předvedl, to mi stačilo a nadále ho budu ignorovat, max. ho někdy nečím popíchnu :)
  • C-BEAM
    Crytek a Epic neuznávajú mantle ? Crytek sa vyjadril pochvalne a sú vo fáze zvažovania a či hra na engine od epicu bude podporovať mantle je vec vývojárov. Počkaj si na ďalšie hry ktoré ho budú podporovať a uvidíš.

    Skús skôr porozmýšlať ako je možné že ľudia z AMD nevedia podla teba písať ovládače ale s mantle dosahujú 10-40% boost. že by na tom mantle fakt niečo bolo ? Jednoducho s D3D nad HW nemáš dosah na všetok potenciál hardwaru. OpenGL je iná vec, s ním môžeš ísť už podstatne hlbšie.

    Táto diskusia je fakt zbytočná, presviedčať niekoho v roku 2014 že low-level api prináša markantný nárast výkonu je fakt odveci.
  • nejsem si jist kdo tu koho nechape . Ciste z filozofickeho a technickeho hlediska vim o co jde AMD s Mantle . Jenze uznej sam ,ze to ze neumej napsat kvalitni ovladace pro hru neni problem DX ,ale AMD samotne . Budu se opakovat ,ale proc NvIdia ma ve vetsine her lepsi vysledky nez AMD . Proc v openGL je lepsi ? Jiste to neni pro to ,ze jsou zeleni ,ale maj kvalitnejsi technickou podporu .
    Hele mozna to nedochazi mne ,ale jdi treba do Cryteku nebo Epicu proc neuznavaj Mantle . Myslim ,ze oni tomu rozumej daleko lip nez my dva dohromady . Ja si jen myslim ,ze delat UKVAPENE zavery z JEDNOHO testu hry ,ktera i bez MANTLE lepe bezela na AMD protoze byla hned odzacatku delana po zastitou vyse jmenovane firmy . Az mi ukazes jak je prinosne Mantle v Crysis ,Metru ci jinejch top graficky udelanejch her tak pak se ti omluvim .
    Jo a Crysis 3 a Metro Last Light jsou taky hry od AMD a i presto jsou tam lepsi GeForce karty od Nvidia . Dost trystni nemyslis ?
  • C-BEAM
    *1* tvoj problém je že ti nedochádza o čom sa tu bavíme, mantle krásne ukazuje čo sa stane ak je hra optimalizovaná na GPU a CPU bez medzičlánku v podobe D3D, ten nárast výkonu je evidentný - od 10-40%, niekedy i viac. To je to o čom sa tu bavíme. Vy sa tu snažíte navodiť dojem, že lepšia optimalizácia na hw úrovni priniesie maximálne pár percent, rovnako u konzol ja vám hovorím, že sa tu bavíme o desiatkach percent a to presne Mantle potvrdzuje, s tým, že u konzol sa môže ísť ešte hlbšie a tým i benefit je vyšší ako u mantle. Keď nepochopíš tomuto ďalej sa nepohneme.
  • ty jsi vazne tulpas .-) Napsal jsem ,ze ta hra je specialne navrzena na FX procesory stejne jako treti dil . Kdyz se porozhlidnes po HW rozborech obou her tak zjistis ,ze to je jeden z mala pripadu kdy AMD dava Intelackem procakum na zadek :D Takze ,ze nejake Mantle mam pak takove vysledky neni zadna zahada . Proc to Mantle netestujou na Crysis hre specialne delane na NVDIA karty nebo Metru atd . Batlefield byl delanej pod zastitou AMD hned odzacatku tak neni divu ,ze ma takove vysledky . A vis co je zvlastni ,ze NViDIA karty s DX nemaj ,zednej problem a ve vetsine pripadu davaj Radeonum na no vsak vis co :D A protoze evidentne nemas smysl pro pochopeni druheho a asi zijes v presvedceni ,ze mas patent na rozum . Pokud se takhle chovas i ve svem okoli tak jiste te vsichni milujou a hlavne respektujou . Je fakt ,ze urazet se a predevim URAZET sve okoli tak na to jsi prebornik ! Jo v tom ti nemuzu vazne ani naznakem konkurovat .
    ps : pokud trpis syndromem posledniho slova tak si to ted nalezite uzij jen si sam pak rekni kdo je tady komu pro smich . Jen asi doma s tebe mebudou mit radost kdyz ti vecne musej prat ty mokry trenky .
  • C-BEAM
    neviem o akých AMD testoch s FX hovoríš, ak si myslíš že sú zfalšované alebo podobné konšpiračné hovadiny tak k tomu fakt nemám čo dodať. Robiš dobre že už nehodláš strácať čas, znovu by si ťahal za kratší koniec. Maj sa pekne.
  • no kdyz ti staci nakej pofiderni test od AMD na Batlefield ,kterej mimochodem pro tvou informaci je specialne optamilizovanej na fx procesory od AMD pak neni divu ,ze si opravdu nerozumime . Ale vzhledem k tomu ,ze ja uz tady s tebou driv stracel cas tak to nehodlam opakovat . Hezky den preju .
  • C-BEAM
    vy ste tu ako padnutí na hlavu, čo s tým má spoločné že Mantle je v plienkach ? pozrite si výsledky z BF4 testov. Snažím sa vám ukázať, že ak optimalizácii hier nestojí v ceste API od MS tak môže byť nárast výkonu v závislosti od zostavy od 10-40%, čomu z toho nerozumiete ?

    súčasná generácia hry na 60fps utiahne či to bude s ústupkami na grafike je úplne jedno, nič nebráni nástupu VR na nové konzole, zmierte sa s tým. Napokon väčšina PC hier na Oculus v súčasnosti vyzerá 10x horšie ako nový Wolf a ľuďom nič nebráni v tom aby si ich užívali.
  • no Mantle je zatim v plenkach oficialne se onem vlastne nic nevi . Tech par PR od AMD aspon teda ja beru s dost velkou rezervou . A to ze novej Wolf pobezi na sedesati snimkach ... no popravde dost zvlastni argument . Kdyz to bezi na enginu z minule generace konzoli . Vis problem je ,ze se bude zlepsovat grafika na konzlich ,ale za cenu ,ze treba uberou na celkove plynulosti hry . Z sedesati to stahnou na tricet ,ale zas to bude mit vic detailu a nebo kvalitnejsi rozliseni . Navic HW novejch konzol je naprsoto beznej . Nic exotickeho jako byl CELL a nebo Power PC u X360ky . Tim padem HW limit bude mnohem driv prekonan .
  • C-BEAM
    Zgr: už je to s tebou zlé ked začínaš slovíčkáriť a rozlišovať medzi "VR 3D" a "pravou VR 3D" *1* čo je to prosím Ťa "pravá VR 3D" ? *1* to čo spĺňa nejaké tvoje domnelé parametre ? nebuď smiešny. Wolf pobeží vo fullHD pri 60fps, takže naroky na dobrý VR zážitok spĺňa a takýchto hier aj v lepšej grafike bude pribudať, tu nie je vôbec o čom sa baviť.

    A mantle sa už samozrejme v reálnej hre predviedla, to by si ale znovu musel vedieť o čom sa tu bavíme.

    A kto predviedol argumenty nechaj posúdiť iných, ty evidentne netušíš čo to argument je.
  • Mantle, to je ta nová super věc od ATI, která se ještě nikde v reálné hře nepředvedla? :D To už tady bylo několikrát jak od NVIDIE, tak od ATI a nakonec i od INTELU. Nový konzole jsou složený PC s lehce pozměněnou správou paměti. Nic víc, nic míň. Každopádně mluvíš o něčem co bude možná a kdyby a aby,,, Zatím žádná hra na konzolích neběží v takovým rozlišení a fps a s takovejma texturama atd., aby se mohla nazvat pravou VR 3D, tak jako je to u PC. Navíc novej wolf nevypadá nijak zázračně (snad to tak nedopadne). Nic nemám na tebe čas, předvádíš to co vždy. Žádnej argument, jen svoje smyšlenky. Já si raděj počkám na GDC.
  • C-BEAM
    wolfenstein the new order nie je nová hra ? prosim ta už sa spamätaj.

    a k tým desiatkam percent, pozri sa na mantle, čo je medziskok medzi PC+D3D a konzolami. Nárast výkonu je od 10 po 40 %. A konzole umožnujú ešte lepšiu optimalizáciu kedže hry sú na nich šité na celý systém.
  • Psal jsi o nových hrách a ty to nerozchodí. FULL HD rozlišení bude možná minulosti i pro první verzi OR. Prosakují informace, že první verze bude mít rozlišení ještě vyšší. Samozřejmě, že Sony by nedělala tak vyspělou VR, to aby jim to konzole utáhla. Ale pak už to není moderní VR a moderní hry.

    Já ti napsal alespoň nějaký argumenty k rychlosti konzolí, ty zde plodíš opět svojé rádoby smyšlenosti, bez jakýhokoliv podkladu. Ne, konzole nejsou o desítky procent rychlejší, ty budou snad i o stovky, že?! ...
  • C-BEAM
    k tomu druhému komentu - áno myslím to vážne, ale nečudoval by si sa keby si mal aspoň predstavu o čom sa tu bavíme, čo evidentne nemáš.
  • C-BEAM
    ja nepíšem, že sa SONY bude zameriavať inam, obe firmu chcú to isté - VR systém šitý na mieru ich klientele a tou je u Sony ich multimiliónové stádo ktoré aj tak nebude na výber a oculus im konkurovať nebude. Sony preto nemusí konkurovať kvalitou a radšej sa sústredí do maximálizácie zisku.

    HW konzol 3D VR umožňuje.
  • ps: A ty tvoje desítky procent ve prospěch konzoloidního HW, to snad ani nemyslíš vážně. Lehká optimalizace, by se dala pochopit, ale desítky procent. Samozřejmě nemůžeš to srovnávat tak, že nějaká hra beží ve stejnejch fps na staré konzoli, jako na dražším PC a tím si vymýšlet nějaký procenta. Ta samá hra, má jiný rozlišení, textury, nasvícení atd, takže by se tvoje rádoby desítky procent hned smrskly na mizivou hodnotu. A co to má být za argument, že na konci životnosti konzole konečně udělají hru, která vypadá k světu? ...
  • Jsem rád, že se bavíš. Neboj se, pochopil jsem to až moc dobře. Ale nemůžeš zároveň psát, že Sony bude zacíleno jinam, pokud předtím napíšeš, že hry na nových konzolích poběží tak, aby zvládly VR 3D. Pak by samozřejmě nebylo logický, aby Sony vynechala herní segment, pokud by jí to HW konzole umožňoval. Možná nejsem úplně nejslušnější, ale tvoje překrucovaný argumenty nedávají jinou možnost.
  • C-BEAM
    čože ? ved to ty si ten kto nepochopil môj komentár. Inak by si nenapísal tú hlúposť o vlhkom sne. A nauč sa chovať slušne, potom ťa možno začnem brať vážne, zatial si mi akurát na smiech.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit