Přejít na výpis diskuzí

Série Pillars of Eternity má pauzu, dokud autoři nezjistí, proč dvojka komerčně propadla

11.11.2019 14:50
Václav Pecháček   17 příspěvků

Co bude dál se sérií Pillars of Eternity? „No přece třetí díl,“ řekl by fanoušek klasických RPG, který si dosyta užil dobrodružství v prvním a druhém díle. A já bych to nejradši řekl taky, jenže místo toho musím bohužel napsat, že případná trojka je v nedohlednu. Po překvapivě špatných prodejích druhého...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • victor

    Nebyly v tom kočky ani scifi prvky a chyběl v tom film Hidea Kojimy  !  ....Navíc jsem na to ani neměl čas abych se zajímal o druhý díl něčeho co jsem ani pořádně  nerozehrál . :DDD

    Miluji detailnost Schwarze Auge světa kterou hry z něj  kopírují ....koupil jsem si všechny jen protože ve své době byly Stíny nad Rivou naprosto dokonalé  a dohrál jsem je několikrát (486 , Pentium ) ...ale nemám čas ty nové skutečně hrát a dohrát . Pillars mám také, ale nedohrál jsem je , takže dvojka prostě na pořadu dne ještě nebyla ....

  • michaelfoucault

    Můžou za to piráti. Piráty nemá nikdo rád. 

  • KrPa

    Me pripadala 2 jako samostatny datadisk jednicky, nic noveho to moc neprineslo.

  • Jasuja

    Bylo to o slabší výpravnosti a malý focus na ústřední postavu a přiběh. Ztrácel jsem se v nudném politikaření nezajímavých pirátských a dalších frakcí, NPC postavy byly ploché a příliš archetypální. Už jen smutnou tečkou je, že Deadfire archipelago je pro mě nejméně zajímavá část Eory, včetně Aumauama, kteří mě prostě ze všech ras Eory zaujali úplně nejméně... Prostě nevím proč, ale nemám rád RPG v džungli, to prostředí mi tam nesedí. Pro mě je RPG mírný pás, zimní planiny, podzemí, bažiny, vrcholky hor, pouště, savany (a ty už ani tolik ne), ale džungle mě vždycky jako prostředí pro výpravnou hru štvalo... Asi subjektivní názor, ale evidentně to nabourávalo víc subjektivních názorů, když to mělo tak mizerné prodeje.

  • Johnny

    dvojka na mě už byla nějaka takova roztahana, nutnost cestovat lodi me taky docela vadila

  • Jednicka se mi dost libila. Celkem zajimavy pribeh. Dvojka to ale tlacila nasilim a takovou moc velkou snahu o originalitu.

  • Ach zase ty růžové brýle nostalgie :) 

    Já v mládí BG nehrál, ale loni jsem dohrál jak PoE, tak první BG - ani u jedné hry jsem si z příběhu moc neodnesl, oba byly takové nějaké.....

  • ja_nic_nevim

    Já o PoE2 už ani neuvažoval. Prapodivny svět, autoři zahalí hráče tunou informací, které jej jen zdržují od hraní. Je to jako Forgoten realms, ale není... jen jako... 

    Přitom Tyranny fungovalo tak dobře. Jednoduchý svět, brutální, konečně něco jiného než tupý pavouci, medvědi a bezejmeny hrdina po ztrátě paměti. Na tom světě mohli stavět a rozvíjet jej. 

    RPG bývají strašně prekombinovane, nepřehledné a nedokáži hráče (mě) udržet u srozumitelné dějové linky (kingmaker). 

    Raději si znovu zahraju BG s jasnými pravidly Ad&D

    Už jen ta myšlenka míchat střelné pušky s luky, rytíře s Howardovo lovci čarodějnic. 

    PoE1 už jsem ani nedohrál, přitom mě ale několik hodin bavila. Méně může být více. 

    • skaven

      Už jen ta myšlenka míchat střelné pušky s luky, rytíře s Howardovo lovci čarodějnic.


      toto vobec nevadi, napriklad aj svet Warhammeru je na tom postaveny, a funguje. a je to fajn obmena. skor ta prekombinovanost, ktoru si spomenul, vo svete a v pravidlach


  • skaven

    ono mi to pride skor problem v tom, ze su to 50rocni pani, a chceli  robit hry pre 40-50 rocnych hracov/nerdov. je tam viac textu ako v beznych rpg, rozobera sa tam filozofia bytia, bohov, existencie a napodiv, na druhej strane, strasne zjednodusene bitky, obmedzene kuzla a ability, a vymyslanie kolesa(novy pristup k subojom ako takym - tym sa mi znechutilo aj tyranny aj poe2)

    taky mackopes, ziadna cielovka nemoze byt spokojna


    • victor

      No jde o to že 30-50 .níci teď točí kolem světa a nemají už tolik času na to co je baví ....Za 30 let až budou důchodci opět bude čas na hutná RPG ;)☺️

  • Hodne me prekvapuje, ze Pathfinder se prodaval lepe nez Deadfire. Ano, Divinity Original Sin je kriticky i komercni uspech jako blazen pro hru tohoto typu, ale Pathfinder? To skoro vypada, ze hlavni duvod bude, ze se jednicka proste nelibila dost, nedokazala ten feel starych Infinity engine her zachytit dostatecne a hraci uz nemeli chut si dat dalsi dil ze stejneho sveta s podobnymi prvky a radeji sahli po Pathfinderovi s ocekavanim "jineho pohledu" na stejny druh RPG nez ten vyvojaru z Obsidianu. Je tu tedy dost velka sance, ze se i druhy Pathfinder postihne stejny osud jako Deadfire. Pokud druhy Pathfinder bude.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit